Najnovšie články z kategórie Testy bicyklov a výbavy

Test: Santini Nibali – pocta žralokovi z Messiny

Taliansky výrobca cyklistického oblečenia spojil sily s jedným z najlepších cyklistov sveta, víťazom mnohých etapových pretekov Vincenzom Nibalim, aby spolu priniesli jedinečnú kolekciu oblečenia pre cyklistov.
Test: CTM Ridge Xpert 29” – na trail aj celodenný pojazd s úsmevom

Veľmi univerzálna a dovolím si tvrdiť aj vyhľadávaná kategória je práve allmountain. Slovenské CTM pripravilo na tento druh jazdy model Ridge.
Test: Wilier 0 SLR – keď už nie je čo vylepšovať

Deň, kedy mi do testu príde žiletka od značky Wilier, začína byť pre mňa pomaly štátnym sviatkom. Po modeloch Cento1 Hybrid a Cento 10NDR sa mi do rúk dostal model Zero SLR a dá sa povedať, že už viem, aké pocity prežívajú ženy pri značkových kabelkách.
Test: Panaracer Romero HO - obuv na váš trailový bike

Hľadáte pneumatiku určenú na jazdenie na trailoch, ktorá toho veľa znesie, má dobrú priľnavosť a využijete ju v každom teréne?
Test: Briko Quasar – výborne odvetraná a pohodlná prilba so všestranným využitím

Prilby výrobcu Briko možno vidieť aj na pretekoch tej najvyššej úrovne. Aké sú ich dostupnejšie modely?
Test: Canyon Grail AL 7.0 - 100 % gravel jazda

Môj prvý gravel mi umožnil objaviť čaro novej dimenzie jazdenia. Chytilo ma to a ako to už býva, začal som sa pozerať po biku, ktorý by sa mi páčilo mať doma. Voľba padla na Canyon Grail.
Test: Lezyne MACRO EASY GPS - dostupný a plný funkcií

Dnes sa už bez záznamu na Strave výjazd ani nepočíta, no cyklocomputer môžu byť stále pre niekoho príliš drahý “špás”.
Test: Lapierre Zesty AM 5.0 Ultimate 29“ – nenápadný, ale schopný trailbike

Lapierre Zesty je na prvý pohľad nenápadný bicykel, ktorý však v sebe ukrýva plno malých prekvapení. Viac sa o ňom dozviete v nasledujúcom teste.
Test: Alpina Etsch MIPS - dostupná a s ohľadom na maximálnu bezpečnosť

Vybrať si v širokej ponuke MTB prilieb je niekedy pomerne náročné. Často rozhoduje dizajn a financie na úkor funkcie a ochrany. Pritom pri troche snahy sa dá všetko pekne skĺbiť.
Test: Tlaková nádoba SKS Rideair - užitočný pomocník (nielen) pre bezdušové systémy

SKS Rideair je ľahká, odolná a kompaktná tlaková nádoba určená predovšetkým na pomoc pri nasadzovaní bezdušových pneumatík, no svoje uplatnenie nájde aj inde.
Test: Giant Trance 2 2020 – menej zdvihu, ale veľa muziky

Prepracovaná zadná stavba a progresívna geometria sú veci, ktorými chce Giant osloviť jazdcov, aby dali šancu tejto nízkozdvihovej dvadsaťdevine.
Test: Oblečenie Polaris pre MTB – funkčné a odolné

Tento test je venovaný najmä MTB nadšencom, ktorí hľadajú ideálne oblečenie na svoje výjazdy s dôrazom na čo najvyššiu odolnosť.