Najnovšie články z kategórie Testy bicyklov a výbavy

Test: CRAFT Cool Intensity - ked je čas na krátky rukáv

Funkčné tričko nie je doplnok určený len pre chladné dni, ale aj pre obdobie, kedy už môžeme smelo vyjsť von v krátkych rukávoch.
Test: Oblečenie PEARL iZUMi – kvalita odskúšaná na vlastnej koži

Nie nadarmo sa hovorí cyklistickému oblečeniu, že je funkčné. Miera jeho funkčnosti závisí jednak od použitých materiálov a na druhej strane od správne zvoleného strihu.
Test: Bell 4FORTY MIPS – trailová prilba s ohľadom na maximálnu bezpečnosť

Hlava je najzraniteľnejšia časť ľudského tela. Šetriť v tomto ohľade naozaj nemá zmysel, zvlášť, pokiaľ sa vyžívate v drsnejšom štýle jazdy.
Test: Okuliare HQBC QERT NOF – široké technické a farebné variácie

Okuliare nepatria len medzi dizajnové doplnky každého cyklistu, ďaleko dôležitejšie je, aký komfort, kvalitu pohľadu a ochranu zraku nielen voči slnečnému žiareniu ponúkajú. Sám som bol zvedavý, čo nám nový model od HQBC ponúkne...
Test: Answer Petal a Enduro – univerzálnosť pre dámy a drsnejší terén pre pánov

Rukavice patria medzi základnú výbavu bikerov a ako u všetkého, aj tu môžeme nájsť podrobnejšie delenie. Dnes sa pozrieme na dvojicu od značky Answer, so špecifickým zameraním.
Test: BBB BSB-143 SEAT SIDEKICK - podsedlová kapsa na steroidoch

Ak vás vždy zaujímalo, kde sa rodia malé podsedlové kapsičky, tak už ďalej nepremýšľajte, pretože vám dnes v teste predstavím ich matku :).
Test: Pohon Shimano STEPS E8000 - špeciálne navrhnutý pre horské bicykle

Spoločnosť Shimano ako svetoznámy výrobca cyklistických komponentov doteraz nebola veľmi na očiach v segmente horských elektrobicyklov. Jej pozícia sa však výrazne mení príchodom nového pohonu Shimano STEPS E8000.
Test: Sedlo PRO Turnix Offroad - komfort, ktorý ocenia aj ženy

Výber vhodného sedla je jednou z kľúčových vecí, aby sme si jazdu mohli naozaj v pohodlí vychutnať. A ženy nie sú výnimkou...
Test: Amplifi Salvo Polymer Knee zip & elbow – bezpečne a pohodlne

Mať chránič na sebe niekedy znamená vzdať sa pohodlia na biku. Zafixovať nejakú časť tela plastom, kevlarom, nárazu vzdorným materiálom a suchým zipsom. Ale dnešné technológie, dizajn a opakované skúšanie v teréne priniesli svoje ovocie.
Test: "Trubka" zo Skalnatých hôr alebo Rocky Mountain Pipeline 50 Carbon

Pri tejto značke z krajiny javorového lista sa vám hneď vynoria v hlave známe modely Altitude alebo Instinct. Ale čo je to Pipeline? Pozreli sme sa tomuto pluskovému "Kanaďanovi" na zúbky a poriadne ho vyzvŕtali v našom teste.
Test: Mazivo SKS LUBE YOUR CHAIN – hladký chod a jednoduchá aplikácia

Potreba mazania je nikdy nekončiaci kolobeh v živote bikera. Zvoliť správne mazivo je základom úspechu každého výjazdu, no nie vždy sa to podarí na prvý pokus. Dnes máme pre vás jeden horúci tip, ktorý vám môže uľahčiť nejeden deň v sedle.
Test: CamelBak Chase Bike Vest – ak vám batoh nesedí a vrecká sú málo

Bežci v tom už majú dlhú dobu jasno. Zistili, že ďaleko pohodlnejšie je pri behaní využívať v prípade potreby radšej vestu ako batoh. Ale čo bikeri? Čítajte ďalej...