Najnovšie články z kategórie Testy bicyklov a výbavy

Test: Vesta Castelli Elemento Lite – drtič mrazu

Tento článok je opäť zameraný na ortodoxných zimných jazdcov, alebo na tých, ktorým býva stále zima a pritom už vyskúšali všetky rôzne formy klasického vrstvenia.
Test: Fenix BC35R – nová generácia high-end svetla

Od najdrahšieho svetla v ponuke renomovaného výrobcu osvetlenia sa pochopiteľne očakáva nadštandardný výkon. Boli by ste však pekne na omyle, keby ste predpokladali, že sa všetko točí len okolo lúmenov a miliampérhodín.
Test: Continental Der Baron Projekt a Mountain King – pikantné all-mountain plášte z Nemecka

Ako obstála kombinácia plášťov pre technické jazdenie zo zmesi Black Chilli? Čítaj v teste a dozvieš sa viac.
Test: Svetlo BBB BLS-74 STRIKE 760 – verný spoločník na výjazdy počas zimného obdobia

S prechodom na zimný čas sa väčšine z nás končí možnosť vyraziť po práci na normálny výjazd. Niekto to rieši zapriahnutím bicykla do trenažéra, no s poriadnym svetlom však tomu nemusí byť nutne tak.
Test: Bunda a doplnky Eleven – ako obstáli počas aktívnej jesene

Ani si nepamätám, kedy naposledy bola jeseň tak prajná outdoorovým aktivitám ako tento rok. Počasie takmer bez dažďa a s množstvom slnečných dní mi jednoducho nedovolilo zostať sedieť doma.
Test: Sigma ROX 11 – vlajková loď v zálohe

Možno sa čudujete, prečo publikujeme test cyklopočítača Sigma ROX 11, keď na tohtoročnom Eurobiku už bol predstavený jeho nástupca s poradovým číslom 12. Dôvodom je jednak poctivé dlhodobé testovanie ako aj fakt, že táto šikovná mašinka sa do dôchodku zatiaľ určite nechystá.
Test: Pepi´s Tire Noodle - zázračná špageta do kolies

Každý, kto jazdí bezdušáky mi dá určite za pravdu, že nie je nič horšie, ako keď v strede výjazdu seknete gumu, ktorú tmel nevie zalepiť. Ba čo horšie, keď ešte k tomu ohnete aj ráfik. Práve s tým vie pomôcť Pepi´s Tire Noodle, teda aspoň by mal…
Test: Základné a doslova nevyhnutné doplnky od Santini - návleky a ponožky

Ak príde reč na doplnky oblečenia pre cyklistov, tak existujú také, bez ktorých sa v sezóne dokážeme zaobísť a potom sú tu aj tie, ktoré by nemali chýbať vo výbave žiadneho cyklistu.
Test: Rock Shox Lyrik RC2 2019 – etalón pre enduro

Lyrik od Rock Shox je dlhodobo považovaná za jednu z najlepších enduro vidlíc na trhu. S rastúcou konkurenciou ale bolo na čase, aby Rock Shox svoju vidlicu ešte vylepšil. Čo všetko sa na novej Lyrike okrem farby zmenilo?

Test: Pedále BBB DualRide – kompromis nielen pre začiatočníkov

Takmer od začiatku mojej "cyklokariéry" som jazdila na bicykli s SPD-čkami, ak nerátam vozenie sa ešte počas školských čias na dedine u starej mamy. Priznám sa úprimne a bez nátlaku, že nikdy som sa s nimi neskamarátila úplne na 100%.
Test: Marin Muirwoods 2019 –mestský ocelák s nádychom nostalgie

Bicykle určené do mesta sú obvykle nudné sivé myši, ktoré sú podriadené svojmu účelu. No a potom je tu krikľavý rastafariánsky model Muirwoods od značky Marin, ktorý v nejednom z nás vyvolá pocity nostalgie 90-rokov a spomienky na prvé horské bicykle.
Test: Lezyne Mega XL - GPS s výdržou dva dni

Lezyne sa pustil so svojim novým cyklopočítačom Mega XL neľútostne do konkurencie a snaží sa presvedčiť hlavne svojou obriou výdržou, ktorá na papieri vyzerá viac než sľubne. Mal som možnosť vyskúšať si túto GPS, a tak vám môžem v nasledujúcich riadkoch povedať moje dojmy a hlavne potvrdiť či realita zodpovedá sľubom.