Najnovšie články z kategórie Testy bicyklov a výbavy

Test: Team Marin 29” 2019 – vstupná brána do sveta cross-country

Svoju vlajkovú loď na poli cross country postavil Marin s rozumom, pričom sa snažil vytvoriť cenovo dostupný bicykel postavený na kvalitných komponentoch. Ako obstál sa dozviete v nasledujúcom teste.
TEST: Rock Machine CROSSRIDE e350 a STORM e60-29, alebo prečo mi nie je treba drahý ebike

Keď prišiel zoznam na výber testovacích ebikov od Rock Machine, zámerne som si vybral tie, ktoré boli cenovo najdostupnejšie.
Test: Wilier Cento 10NDR – keď nemusíte voliť medzi rýchlosťou a pohodlím

Cestný bicykel Cento 10NDR je už tretím kúskom tejto talianskej značky, ktorý som mal možnosť testovať. Hoci už tie predchádzajúce boli poriadne chuťovky, tak NDR-ko nasadilo latku ešte o niečo vyššie.
Test: Náradie Lezyne Torque Drive - spratný momentový kľúč v praktickom balení

V dnešnej dobe je už väčšina skrutiek na vašom bicykli označená hodnotami uťahovacích momentov. Tie tam však rozhodne nie sú len na okrasu a ich ignorovanie sa vám nemusí vždy vyplatiť.
Test: Lazer Impala – v službe bezpečnosti

Hlavu si treba chrániť najviac, o tom žiadna debata. Najmä, ak sa vyžívate v drsnejšom a rýchlejšom štýle jazdy.
Test: Mondraker Podium Carbon RR - španielsky plnokrvník s jasným cieľom

Pre našinca možno o niečo menej známa značka Mondraker vyrába a dizajnuje svoje bicykle už od roku 2001 v španielskom Alicante. No a tento 9 kg hardtail je dôkazom ich skutočne dobre odvedenej práce.
Test: GT Sensor Carbon Expert - originálny kúsok na každý trail

Sensor je rozhodne jedným z najlepšie vyzerajúcich bicyklov, aké som mal kedy možnosť skúsiť. Jazdí ale rovnako dobre, ako dobre vyzerá?
Test: Návleky CRAFT SEAMLESS - opora do chladných dní

Vôbec prvé návleky na ruky a nohy som si kúpil ešte ako stredoškolák v roku 2007.
Test: Giro Privateer Lace  - štýlová MTB tretra z horúcej Kalifornie

Test: Giro Privateer Lace - štýlová MTB tretra z horúcej Kalifornie

Správna obuv na bike vie určite výrazne vylepšiť pocit z jazdy, rovnako ako tá nesprávna dokáže príjemný pocit pokaziť.
Test: Marin Gestalt 1 2019 - cestou aj necestou

Marin sa snaží svoje dlhoročné skúsenosti s vývojom horských bicyklov využiť aj v segmente gravel. V teste som sa preto zameral práve na to, ako sa táto ich snaha odzrkadlila v prípade modelu Gestalt 1 2019.
Test: PRO Stealth LTD – ak sa do toho chcete poriadne oprieť

Každý zadok je iný. No toto sedlo má potenciál pomôcť širokej skupine jazdcov, a tak to bolo aj v mojom prípade.
Test: CTM Switch – viacnásobná porcia zábavy

Aj keď slovíčko „Switch” má v angličtine viac významov, my cyklisti ním označujeme hlavne ostré zákruty na singloch, teda takzvané „switch-backy“. Bicykel slovenského výrobcu CTM si toto pomenovanie rozhodne zaslúži a navyše v kombinácii s elektromotorom ponúka viacnásobnú porciu zábavy.