www.welovecycling.com

Články v kategórii 'Test' (529 - 540 z 551 článkov)

Akčná kamera VIRB Elite (2. a 3. časť)

19.07.2014 3 832 3 4

V tejto, druhej časti pokračovania článku o Virb-e, sa zameriam najmä na moje pocity a postrehy spojené s jeho veľkosťou, váhou, dizajnom a ovládaním. Keďže som bol vlastíkom Drift-u, tak zákonite budem porovnávať novučičký Virb-Elite práve s ním. Odhliadnem zatiaľ od faktu že Virb zvláda veci, ktoré zatiaľ žiadna iná kamera nedokáže.
Recenzia: Batoh CAMELBAK Fourteener 24

13.07.2014 5 162 6 8

Dlho sme zvažovali výber batohu vhodného hlavne na bikovanie, prípadne na turistiku či bežné každodenné používanie pre muža či ženu. Keďže náš „cyklistický šatník“ obsahuje už nejaké batohové kúsky menšieho objemu (10 l), ale aj tie viac objemové (+30 l), stále nám chýbala ta zlatá stredná cesta a našim konkurzom prešiel batoh CAMELBAK FOURTEENER 24.
Test svetla Fenix BTR20

25.06.2014 7 973 23 1

Kto chce v noci jazdiť, potrebuje dobre vidieť a aj byť dobre videný. Doteraz som používal slabé 1W svetielko, ktoré síce spoľahlivo odslúžilo celkom dosť nočných hodín, ale teraz som sa dostal k niečomu výkonnejšiemu. Tak si posvietim na svetlo Fenix BTR20 určené pre náročnejších bikerov.
Testujeme bike Grand Canyon AL 6.9

22.06.2014 25 866 20 22

"Ktorý bajk?" to je otázka ktorú riešil skoro každý biker pred tým, ako kupoval svoj stroj. Druhá otázka je cena. Každý má svoje hranice a veľmi často je tou hranicou trojciferné číslo. V tomto článku predstavíme bicykel, ktorý cenou 999 eur uzatvára "trojciferné bicykle". Je to Grand Canyon AL 6.9 - prekvapivo dobrý stroj vo svojej cenovej kategórii.
Akčná kamera VIRB Elite (1.časť)

19.06.2014 5 389 7 7

Musím sa priznať, že mám slbosť pre “gadgets” a tak si mnohokrát nájdem zámienku kúpiť si nejkú novú hračičku, hoci ju vlastne nepotrebujem. A tak teraz som si kúpil POV kameru VIRB Elite od Garminu... Ale tú som fakt, ale fakt, potreboval pretože moja stará Drift-ka prestala fungovať. Tu sú moje zážitky a postrehy...
Testujeme bike 29ku - Felt Virtue Nine 3

30.05.2014 11 554 20 15

Zabudnite na 20 kilometrové výjazdy okolo vašej bytovky s rapkáčom z jogurtového téglika v špicoch! Tento Feltík potrebuje dospelácke hory a priam kričí po celodenných expedičných výjazdoch. V dobách, o ktorých naše staré mamy nechyrovali, keď kamenisté pasáže v Malých Karpatoch boli zrovnané zbíjačkami a mostíky potiahnuté protišmykovou sieťovinou, je škoda drať plášte na vyjazdených lesných diaľniciach. Tento bajk patrí do divočiny.
Testujeme ozdobné svetlo - Monkey Light

29.05.2014 6 276 9 3

Každý biker rieši otázku bezpečnosti a viditeľnosti svojej siluety na ceste, aby predišiel nehode. Pri deťoch to platí dvojnásobne. Reflexné prvky a osvetlenie spĺňajú otázku bezpečnosti, ale deťom to nič nedáva. Do testu sme dostali svetlo Monkey light - jedno z riešení, ako dieťaťu urobiť radosť a ešte o niečo zvýšiť jeho bezpečnosť.
Test kamery Liquid Image Ego Full HD

04.04.2014 9 283 6 10

V oblasti malých športových kamier, ktoré ponúkajú skvelý pomer cena/výkon konkurencia veru obrovská nie je. O to viac nás teší, že sa nám do rúk na test dostal v skutku zaujímavý kúsok v podobe kamery Liquid Image Ego Full HD za 129,- EUR. Zaujme najmä skvelou cenou, no po výkonnostnej stránke sa nemá taktiež začo hanbiť.
Nemecký test a porovnanie bikov 26

Nemecký test a porovnanie bikov 26" a 27.5"

09.03.2014 18 392 20 1

Plánujete kúpiť nový bike a neviete, ktorá veľkosť kolies bude pre vás vhodná? V tom prípade si určite pozrite aj nasledujúce video, kde sú uvedené praktické ukážky jazdy spolu so zaujímavým komentárom.
Canyon Nerve AL 9.0: Kráľ je mŕtvy, nech žije kráľ

25.02.2014 15 346 43 20

Len pár dní po novom roku sa do redakčného testu dostal kompletne prepracovaný bestseller nemeckého výrobcu Canyon, konkrétne model Nerve AL 9.0. Poďme sa teda spoločne pozrieť na to, ako sa nový univerzál vysporiadal s nástrahami terénu.
Ako som presadol z bežného HT na FULL-a (CUBE AMS 130 RACE BLACK)

10.02.2014 18 139 85 47

Tento článok som musel začať písať až potom, ako ma prešla eufória z prvej jazdy na novom full-e. Ale... ani po čase nemôžem povedať, že ma ten dobrý pocit z jazdy opúšťa.
EVERBIKE - športové cyklistické brašne pre cestovanie bez hraníc

30.01.2014 11 206 16 4

Batožina pri dlhých trasách na chrbát cyklistu nepatrí. O tom by vedel rozprávať nejeden boľavý zadok. Ak jazdíme po asfalte, možností kam s batožinou je viac. V teréne je to ale inak. Čím horšia cesta, tým väčší problém. Kde a ako batožinu pri viacdňovej jazde umiestniť? Ponúkam pohľad na jedno osvedčené riešenie.

1. Cyklisti a holenie nôh (9 836)
  2. Najkrajšie stúpania – Kasárne Javorníky alebo moja top lokalita na cesťák (8 656)
  4. Tip na výlet: Hrebeňom z Inovca – jednoducho skvelé MTB (8 627)
  5. Reportáž: Istrofinal Snežnický MTB maratón - podujatie s technickými úsekmi a singláčmi (6 460)
  7. Reportáž: Kráľovský maratón – majstrák v štýle poctivého MTB (6 172)
  8. Ako si poradiť so zablateným bicyklom a nenarobiť sa pri tom (6 106)
  10. Test: Canyon Spectral CF 8.0 - nie je enduro ako enduro (5 301)