Najnovšie články z kategórie Testy bicyklov a výbavy

Test: Ťažký kaliber v enduro segmente, alebo Marin Attack Trail 7

Tento bike mi dal zabrať a dlho som rozmýšľal, kam ho vlastne zaradiť, nakoľko Attack Trail je taká kategória sama o sebe. O tom aká presnejšie, už viac v samotnom teste...
Test: Pomocník na celodenné enduro - minimalistický batoh s chráničom chrbtice

Nájsť ten správny batoh, ktorý by spĺňal toľko potrebných kritérií „enduristu“, je naozaj ťažké. Hlavne, ak kombinujete celodenné výjazdy v horách a jazdu v bikeparku.
Test: Kellys Theos AM 70 - pohodlne do terénu

Theos predstavuje čím ďalej, tým viac obľúbenú kombináciu väčších zdvihov a celoodpruženej konštrukcie s pluskovým rozmerom kolies. Práve toto ho hneď na prvý pohľad umiestňuje tam, kam patrí, a to je jednoznačne drsnejší horský terén.
Test: Altitude Crossover - univerzál v štýle Man in Black

Hneď ako som prvýkrát videl tieto okuliare, tak som si spomenul na Willa Smitha z filmu Man in Black. Decentná kombinácia čierneho rámu a čiernych skiel dáva vedieť, že si u mňa rozhodne nájdu svoje uplatnenie.
Test: Schwalbe Pro One Evo TL – ľahké bezdušové plášte na cestu

Minimalizovať rotujúcu hmotu, znížiť riziko defektu preseknutím duše a možnosť jazdiť aj na nižších tlakoch je presne to, kvôli čomu sa na bezdušáky oplatí prejsť.
Test: Rock Machine GRAVELRIDE 200 – svižný gravel za dostupnú cenu

Časy, kedy slovo gravel stavalo do pozoru všetkých ortodoxných XC-čkarov sú snáď už preč. Táto kategória bicyklov si pomaly našla svoje miesto na trhu a dokazuje, že má rozhodne čo ponúknuť aj v ekonomickej triede.
Test: CRAFT Cool Intensity - ked je čas na krátky rukáv

Funkčné tričko nie je doplnok určený len pre chladné dni, ale aj pre obdobie, kedy už môžeme smelo vyjsť von v krátkych rukávoch.
Test: Oblečenie PEARL iZUMi – kvalita odskúšaná na vlastnej koži

Nie nadarmo sa hovorí cyklistickému oblečeniu, že je funkčné. Miera jeho funkčnosti závisí jednak od použitých materiálov a na druhej strane od správne zvoleného strihu.
Test: Bell 4FORTY MIPS – trailová prilba s ohľadom na maximálnu bezpečnosť

Hlava je najzraniteľnejšia časť ľudského tela. Šetriť v tomto ohľade naozaj nemá zmysel, zvlášť, pokiaľ sa vyžívate v drsnejšom štýle jazdy.
Test: Okuliare HQBC QERT NOF – široké technické a farebné variácie

Okuliare nepatria len medzi dizajnové doplnky každého cyklistu, ďaleko dôležitejšie je, aký komfort, kvalitu pohľadu a ochranu zraku nielen voči slnečnému žiareniu ponúkajú. Sám som bol zvedavý, čo nám nový model od HQBC ponúkne...
Test: Answer Petal a Enduro – univerzálnosť pre dámy a drsnejší terén pre pánov

Rukavice patria medzi základnú výbavu bikerov a ako u všetkého, aj tu môžeme nájsť podrobnejšie delenie. Dnes sa pozrieme na dvojicu od značky Answer, so špecifickým zameraním.
Test: BBB BSB-143 SEAT SIDEKICK - podsedlová kapsa na steroidoch

Ak vás vždy zaujímalo, kde sa rodia malé podsedlové kapsičky, tak už ďalej nepremýšľajte, pretože vám dnes v teste predstavím ich matku :).