ride.lezyne.com

Články v kategórii 'Trnava' (18 článkov)

Rozhovor: Čo chýbalo, aby som bol profíkom – Ľuboš Malovec

01.06.2020 6 435 11 113

Ako to funguje pri snahe získať profesionálnu zmluvu vo svetovej cestnej cyklistike, prezradí zo svojich skúseností Trnavčan Ľubo.
Tip na výlet: Lesné stúpania v okolí Trnavy vhodné na cesťák

24.04.2020 7 627 25 62

Ak má cyklista chuť utiecť autám z dohľadu, ale nechce sa vzdať cestného bicykla, tu je pár tipov pre okolie Trnavy.
Pozvánka: Trnavská cyklistiká liga 2020 - najlepšie zabezpečená regionálna liga

09.03.2020 4 034 10 43

Výborná účasť, bezpečnosť, fair-play, vysoká úroveň. To všetko platí pre sériu cestných cyklistických amatérskych pretekov v Trnave, skrátene TCL.
Tip na výlet: Trnava - Cerov vrch, Dobrá Voda, Katarínka a späť

19.07.2019 3 220 11 21

Môj najobľúbenejší domáci okruh. Keď mám chuť utiecť autám a užiť si trochu prírody.
Reportáž: Tak ten Peťo Sagan fakt existuje...

03.07.2019 6 126 1 22

Detská úprimnosť je užasná. Jej čaro sa naplno ukázalo aj pri Detskej Tour v Trnave, kde sa pred vyhlasovaním výsledkov objavil jej patrón, trojnásobný svetový šampión, Peter Sagan.
Reportáž: Majstrovstvá SR a ČR v cestnej cyklistike - na štarte s profíkmi

02.07.2019 3 842 7 65

Aké to je zažiť výkonnosť ProTour jazdcov na vlastnej koži, som zistil na minulotýždňových Majstrovstvách SR a ČR v Trnave.
O tohtoročných domácich majstrovských tituloch sa rozhodne posledný júnový víkend v Trnave

14.03.2019 1 824 1 7

Slovenský Rím sa stane dejiskom bojov o tituly majstrov Slovenskej i Českej republiky v cestnej cyklistike. Naživo tak budeme môcť vidieť a povzbudzovať víťazov etáp Tour de France a iných veľkých podujatí.
Trnavská premiéra Detskej tour Petra Sagana

21.09.2018 1 402 4

Po prázdninovej prestávke sa roztočili kolesá bicyklov a odrážadiel pod nohami našich detských pretekárov v Bernolákovom sade v Trnave.
Pozvánka: Trnavská cyklistická liga - tréning aj preteky v jednom

31.03.2018 2 784 16

Minulý rok sa TCL niesla v duchu veľkých zmien. Zaviedli sa výkonnostné kategórie, ktoré dávali príležitosť hlavne novým pretekárom zvoliť si kategóriu podľa aktuálnej výkonnosti, ďalej bolo zavedených viacero nových kôl napr. - 1. kolo Prológ Kamenný Mlyn v Trnave ...
Medzinárodný festival Cyklocestovanie 2017 už čoskoro v Trnave

08.11.2017 2 435 5 9

Štvrtý ročník festivalu Cyklocestovanie sa tento rok bude konať opätovne v priestoroch mestskej radnice v Trnave, v sobotu 11. novembra 2017. Pozrime sa bližšie, do akých destinácií nás zavedú cyklocestovatelia teraz...
Pozvánka: Trnavská cyklistická liga v znamení veľkých zmien

26.03.2017 5 873 7

Trnavská cyklistická liga je výnimočné cyklistické podujatie, ktoré sa jazdí v okolí Trnavy počas celej cestnej cyklistickej sezóny.
Moja (prvá) TCL

25.10.2016 4 269 5 36

Nedávno skončenú pretekársku sezónu som absolvoval premiérovo v drese klubu Cyklisti Trnava. Tento klub mimo iné organizuje aj tradičnú Trnavskú cyklistickú ligu, ktorú väčšine ľudí “od fachu” predstavovať netreba. Cyklistická liga je v našich zemepisných šírkach veľmi vzácny a ojedinelý formát cyklistických pretekov, kedy sa na známych okruhoch, či kratších časovkách preteká uprostred pracovného týždňa.

1. Výzva Gerlaching - poďte sa stať Gerlacherom (12 760)
  2. Rozhovor: Z brigádničky dôležitou posilou tímu a tmelom celého kolektívu - Petra Rendvanská (8 867)
  3. 5 častých chýb v tréningu - poučte sa radšej od tých druhých (7 842)
  4. Cyklistika očami mladej pretekárky - čo všetko mi vzala a čo dala? (7 018)
  5. Test: Canyon Neuron 7.0 AL – prepracovaná trailová stálica pre rok 2020 (6 918)
  6. Tip na výlet: (ne)Skrotená divočina – Slovenský Raj (6 440)
  7. Test: Kellys Tayen 10 - Dávid so silou Goliáša určený pre ženy (6 380)
  8. Si závislý na cestnej cyklistike? (6 264)
  9. Tip na výlet: Strážovské vrchy - nenápadné ale o to krajšie (6 014)
  10. Video: Cyklistické nohavice - obtiahnuté alebo voľné? (5 920)