Články v kategórii 'Uec' (3 články)

Prezidentom UEC Rocco Cattaneo, Peter Privara prezidentom komisie pre cyklokros

14.03.2018 1 213 -5

Delegáti 31. kongresu UEC (Európskej cyklistickej únie) potvrdili vo funkcii prezidenta tejto medzinárodnej organizácie Švajčiara Rocca Cattanea. Peter Privara bol oficiálne uvedený do funkcie prezidenta novozriadenej komisie cyklokrosu UEC.
Reportáž: Horal Krejzi alebo majstrovstvá Európy na vlastnej koži

17.08.2017 6 546 8 83

Musím sa priznať, že pôvodne som ME nemal vôbec v pláne, resp. som chcel prísť len ako divák. To som povedal aj do mikrofónu, keď mi túto otázku položil pred dvomi týždňami Roman Barényi po dojazde na ŠKODA STUPAVA TROPHY maratóne.
Majstrom Európy v maratóne Tiago Ferreira, naši podali výborné výkony

14.08.2017 7 791 3 50

Trať s názvom „Krejzi“ nesklamala ani počas bojov o titul, v kombinácii s počasím, blatom a Kráľovou Hoľou to bola opäť raz skutočná previerka síl.

1. Najkrajšie stúpania – Kasárne Javorníky alebo moja top lokalita na cesťák (8 840)
  3. Tip na výlet: Hrebeňom z Inovca – jednoducho skvelé MTB (8 701)
  4. Reportáž: Istrofinal Snežnický MTB maratón - podujatie s technickými úsekmi a singláčmi (6 611)
  6. Reportáž: Kráľovský maratón – majstrák v štýle poctivého MTB (6 188)
  7. Ako si poradiť so zablateným bicyklom a nenarobiť sa pri tom (6 161)
  9. Test: Canyon Spectral CF 8.0 - nie je enduro ako enduro (5 375)
  10. MTBIKER shop: Výpredaj testovačky, zberateľské tričko, 2021 už klope (5 092)