MTBIKER magazín - Všetky články a videá

Trial Trails

Chris Akrigg v ďalšom zo svojich videí opäť posúva hranice a dokazuje, že on a jeho Mongoose nemajú hranice
Metóda SM systém

Zlý pohybový stereotyp, preťažovanie tela a sedavé zamestnanie sú traja hlavní nepriatelia, ktorí môžu za bolesť chrbta.
Na Sagana čaká boj o ďalšie body do svetového rebríčka

Slovenský cyklista Peter Sagan sa pokúsi na nadchádzajúcich pretekoch v Québecu v piatok 13. septembra a Montreale v nedeľu 15. septembra znížiť náskok Christophera Frooma na čele svetového rebríčka UCI. Dvadsaťtriročný Žilinčan bude patriť medzi favoritov jednorázových podujatí WorldTour. Na kanadských cestách sa stretne aj s Christopherom Froomom. Ďalšími jeho súpermi budú aj Cadel Evans, Ryder Hesjedal, Alberto Contador či Sylvain Chavanel. Pre cyklistov to bude zároveň generálka na majstrovstvá sveta, ktoré sa začnú v nedeľu 22. septembra. V Québecu i Montreale získa víťaz do svetového rebríčka UCI po 80 bodov.
Fiat Nine Knights MTB 2013

Záverečný zostrih z výnimočnej slopestyle akcie na ktorej sa zúčastnili tí najlepší MTB jazdci sveta
Bike Tour Rychlebské stezky

Štvrtok, alebo o tom ako sme sa na Rychleby dostali. Rychlebské stezky, všetci sme o nich počuli, ale ako hovorí jedno bikerské príslovie „Radšej raz odjazdiť ako dva krát počuť“ na Kidakovu otázku po Cyclo campe „Nedáme Rychleby?„ dal som bez váhania odpoveď „Áno dáme“.
Citi Bike BMX

City bike z požičovne nie je žiadnym obmedzením
Medzinárodné majstrovstvá Slovenska v OC 2013

Medzinárodné majstrovstvá Slovenska v OC v šprinte a voľnom výbere poradia kontrolných stanovíšť
Medzinárodný cyklokros C2,C1, Udiča – 5.,6.10. 2013

Po minuloročnej úspešnej premiére na medzinárodnom cyklokrosovom poli (kategória C2) sme tento rok postúpili opäť o ligu vyššie a dostali sme sa po Svetovom pohári a Superprestige do druhej svetovej ligy do kategórie C1, teda na tú istú úroveň ako preteky napríklad v Hamme Zogge, Kalmthout alebo Zonhoven. Podujatie podobného významu sa na Slovensku nekonalo už hodne dlho.
Wiggins bude pomáhať Froomovi k titulu majstra sveta

Víťazi posledných dvoch ročníkov Tour de France Chris Froome a Bradley Wiggins sa dostali do širšej nominácie tímu Veľkej Británie pre majstrovstvá sveta v cestnej cyklistike, ktoré sa uskutočnia od 22. do 29. septembra v toskánskej Florencii. Froome sa stal v júli druhým Britom po Wigginsovi, ktorý triumfoval na Tour de France. Wiggins na "starej dáme" pre zranenie a chorobu neštartoval.
Eurobike 2013 – novinky, trendy, zaujímavosti

Ani v roku 2013 nechýbal MTBiker na najväčšej európskej výstave bicyklov Eurobike, v nemeckom Friedrichshafene, kde svoje novinky a vízie prezentovalo viac ako 1200 vystavovateľov. V niekoľkých článkoch vám predstavíme to najzaujímavejšie čo tento rok ponúkol
Cyklisti si zmerali sily pod Veľkou Javorinou už 26 krát za sebou

Javorinská časovká 2013, prvý krát pod gestorstvom Holubyho chaty. Podľa chatára Mira Martinčeka s novým servisom aj kvalitou išlo o jedinečnú rozlúčka s letom 2013
Fabio Wibmer - GetCreative Street Trial

Iba 17 ročný rakúsky jazdec Fabio Wibmer, mimochodom člen amatérskeho tímu Inspired bicycles, svojimi kúskami dokazuje že o ňom v budúcnosti budeme počuť. Nie veľmi prekvapivou informáciou je fakt, že Fabiov obľúbený jazdec a zároveň tímový kolega je Danny MacAskill.