MTBIKER magazín - Všetky články a videá

Peter Sagan sa doliečil a čakajú ho prvé európske štarty

Slovenský cyklista Peter Sagan si už doliečil zápal priedušiek z Ománu a vo štvrtok ho čaká prvý súťažný štart v sezóne 2013 v Európe, keď nastúpi na preteky GP di Camaiore v Taliansku. Sagan vyhral v Ománe dve etapy, bol silný v koncovkách a nemal problém ani v kopcoch. O sily ho však oberala choroba. Na GP di Camaiore povedie tím Cannondale, v ktorom nechýbajú ani Moreno Moser a Damiano Caruso.
Pokračovanie rozhovoru s predsedom komisie MTB XC Jánom Žilovcom

Prinášame vám pokračovanie rozhovoru s novým predsedom komisie MTB XC, v ktorom sa bližšie pozrieme na plány pretekov Slovenského pohára ale aj XC reprezentácie ako takej.
Brett Banasiewicz Winning Run

Triky, ktoré nedávno neboli reálne ani v PC hrách...neuveriteľný progres a neskutočná jazda.
Red Bull Valparaiso Cerro Abajo 2013

Po pretekoch v Santos sa Filip Polc presunul na ďalšie kolo mestských DH pretekov do čilského Valparaiso.
BIO energetický gél Agave#9 dobíja energiu už aj Slovensku PR článok

BIO energetický gél Agave#9 dobíja energiu už aj Slovensku

Vravíte si, že o ňom počujete prvý krát? Boli sme na tom rovnako. My sme sa s ním stretli na konferencii „Aby šport nebolel“ a postupne nás táto novinka dostala.
FILIPOVE VIDEO ZO SANTOSU 2013

Polcsterov videoreport zo Santosu, kde si nedávno vyjazdil prvé miesto a ako bonus prekonal rekord trate.
Paul Lange Oslany 2013

Paul Lange Oslany si ako jeden z najväčších dovozcov a predajcov komponentov a doplnkov u nás, pripravil pre rok 2013 niekoľko noviniek.
Red Bull Valparaiso Cerro Abajo 2013

Séria mestských zjazdov pokračuje. Tento krát sa stal víťazom akcie Red Bull Valparaiso Cerro Abajo Kolumbijec Marcelo Guitierrez. Slovák Filip Polc skončil s minimálnou stratou na druhom mieste. Pozrite si headcam, na ktorom je vidieť ako sa s traťou pasuje Cedric Gracia.
Pavlendová nedokončila omnium, skončila 17.

Slovenská reprezentantka v dráhovej cyklistike Alžbeta Pavlendová obsadila v omniu na majstrovstvách sveta v bieloruskom Minsku konečné 17. miesto. Dvadsaťtriročná Slovenka síce neabsolvovala celú súťaž, ale napokon ju klasifikovali na poslednej priečke. Po štvrtej disciplíne, nedeľňajšej prvej - individuálnej stíhačke - z pretekov odstúpila. Najvšestrannejšou cyklistkou súčasnosti je Američanka Sarah Hammerová.
Sir Chris Hoy & Science in Sport

Žiadne prevody, odpruženie ani brzdy...len čistá ľudská sila a jej spojenie s bicyklom.
V bodovacích pretekoch titul pre Češku Macháčovú

Slovenská dráhová cyklistka Alžbeta Pavlendová je po úvodných troch disciplínach viacbojárskeho omnia na majstrovstvách sveta v bieloruskom Minsku na 17. mieste. Slovenka skončila v letmom kole i bodovacích pretekoch na 16. mieste, vo vyraďovacích pretekoch bola trinásta.
A quick look at one of Aaron Gwin's workouts at Ryno's Gym

Krátka tréningová inšpirácia na sobotné popoludnie.