Najnovšie články z kategórie Author

Level up, alebo zmena po rokoch

Rok 2021 je definitívne ukončený. Priniesol nám opätovné rozšírenie rôznych podujatí, dobiehanie oproti minulému roku, aj krásu v podobe olympiády. Žiadne veľké akcie sa ma však netýkali.
Reportáž: AUTHOR ŠKODA bikemaratón Súľovské skaly – malé deja-vu na parádnej trati

Tretie kolo ŠBOT hostil Súľov a upravené trate sľubovali ešte väčší zážitok, čo naozaj neboli len prázdne reči – vitajte na pravom MTB maratóne!
Pozvánka: Author Šela Marathon 2017 – na tejto trati sa určite nebudete nudiť

Ak máte záujem vyskúšať výborný maratón s ešte lepšou konkurenciou, tak práve česká Šela môže byť ideálna voľba.
Pozvánka: AUTHOR ŠKODA maratón Súľovské skaly 2016 a štyri úplne nové trasy

Budúci týždeň dňa 3.6. 2016 je termín na najlacnejšie štartovné a navyše aj s darčekmi. V Súľove sa pôjde už 3. kolo ŠKODA BIKE OPEN TOUR 2016, takže nezabudnite si poznačiť termín maratónu 25.6. 2016 a vidíme sa spolu v Súľove.
Reportáž: Author Šela Marathon - Majstrovstvá ČR v maratóne a opäť neuveriteľný zážitok

Kto si chce aspoň trochu nastaviť zrkadlo reality, nemusí vôbec chodiť ďaleko do zahraničia. Stačí zájsť na Moravu a postaviť sa na štart tohto už kultového maratónu. Následne uvidí, koľko mu naložia Kulhavý, Hynek, Boudný a spol., ktorí si to tento rok navyše dávali aj o majstrovský titul. Snáď vás potom ale neprestane baviť jazdiť a trénovať...
Pozvánka: Author Šela maratón – majstrovská trať, ktorú určite treba aspoň raz vyskúšať

Túto sezónu sú naplánované „majstráky“ v maratóne skutočne skoro. U nás už 30. apríla a u našich západných susedov hneď o týždeň neskôr, teda 7.5.2016. Každopádne som veľmi rád, že práve ten český sa bude odohrávať na mojej obľúbenej trati s cieľom na hrade Helfštýn – veď u Moravskej Šely to inak ani nejde...
AUTHOR GARMIN bikemaratón Súľovské skaly 2013

Podrobné informácie o 15. ročníku AUTHOR GARMIN bikemaratónu Súľovské skaly. Podujatie je zaradené do Valašskopovažskej MTB série 2013, ktorá v tomto roku znova zahŕňa 8 bikemaratónov. 4 sú na Morave a 4 na Slovensku. U AUTHOR GARMIN bikemaratónu Súľovské skaly sa do poradia započítava trasa 48 km. Záštitu nad 15. ročníkom podujatia opäť prevzal predseda Žilinského samosprávneho kraja - Ing. Juraj Blanár.
Author Šela Maratón 2013

Zvyky by sa mali dodržiavať. A medzi tie jarné patrí určite účasť na tradičnej Šele, ktorá so svojou traťou, zabezpečením a atmosférou patrí medzi to najlepšie u našich západných susedov. Spolu s tým sa však už začal rysovať zvyk ďalší a tým sú vrtochy počasia spojené s týmto dátumom. Tých 91km a 2100m opäť nebude zadarmo...
Fotogaléria z Author Šela Maratónu 2013

Fotogaléria zo štrnásteho ročníka Author Šela maratónu. Aj tento rok počasie a dážď zamiešalo kartami a vytvorilo tak vrásky na tvári nejedného pretekára. Aj napriek blatu sa na štart postavili stovky pretekárov – najrýchlejšie sa s dlhou traťou už po tretíkrát v histórii vysporiadal Pavel Boudný s časom 3:51:59
Bart Brentjens na Author Šela Marathone 2013 PR článok

Bart Brentjens na Author Šela Marathone 2013

Žijúca legenda horskej cyklistiky a historicky prvý víťaz olympijského závodu cross country z Atlanty 1996 sa postaví na štart dlhej trasy AUTHOR ŠELA MARATHONU 2013. Po Garym Fisherovi a Jaroslavovi Kulhavom je Bart Brentjens ďalšou legendou, ktorá príde vyskúšať krásne trasy v okolí Helfštýna.
Report - Author bikemaratón Súľovské skaly 2012

Maratón v Súľove je už stálicou v slovenskom MTB kalendári no a uplynulú sobotu sa šiel jeho v poradí 14. ročník. Ak dobre počítam, bola to moja 9-ta účasť na tomto domácom podujatí, jednoducho akcia, ktorá sa nevynecháva :). 100 fotiek
Author Bikemaratón Súľovské skaly sa blíži

14. ročník AUTHOR bikemaratónu Súľovské skaly sa blíži. SCK CYKLO TOUR Súľov a obec Súľov - Hradná pre Vás v spolupráci s mediálnymi a reklamnými partnermi znova pripravili atraktívny program a množstvo hodnotných cien. Nezabudnite si poznačiť aktuálny termín: 23.06.2012! Zlacnené štartovné len do 19.6.