Najnovšie články z kategórie Author

AUTHOR bikemaratón Súľovské skaly 2011

Za posledný týždeň zaznamenal server SHMÚ zvýšenú návštevnosť, keďže stovky bajkerov chceli vedieť, či sa na Súľovskom maratóne bude opakovať bahenný Mordor z posledných dvoch ročníkov. ALADIN si zo všetkých robil dobrý deň a svoje predpovede neustále menil a až posledný deň pred maratónom bolo jasné, že bahenný kúpeľ sa tento rok konať nebude a všetci bajkeri môžu počítať s takmer ideálnymi maratónskymi podmienkami.

13. ročník AUTHOR bikemaratónu Súľovské skaly sa blíži. SCK CYKLO TOUR
Súľov a obec Súľov - Hradná pre Vás v spolupráci s mediálnymi a reklamnými partnermi znova
termín: 18.6.2011! Lacné štartovné do dnes!
Author Šela marathon 2011

Tohtoročná Šela sa v sobotu 7.5. už po 12-ty krát odohrávala v mestečku Lipník nad Bečvou a na hrade Helfštýn, ktorý sa týči nad okolitou Moravskou bránou. Pre mňa to bola jubilejná 5-ta účasť, ako inak na dlhej trati a ako obyčajne mal byť mojim sparing partnerom Kajco. Žiaľ, okolnosti to zariadili inak a tak som nakoniec do Lipníka v piatok večer cestoval sám.
Author Šela Marathon

Jeden z najpopulárnejších českých MTB pretekov klope na dvere. Author Šela Marathon sa uskutoční už v sobotu 7.5. v Lipníku nad Bečvou. A keďže je to čo by jeden kameňom dohodil zo Slovenska (80 km), určite na pretekoch nájdete aj známe tváre zo slovenských pretekov. Tu sú propozície akcie.
Fotogaléria zo Súľova 2010

Ivana Palečková nafotila vyše 250 fotiek na tohtoročnom daždivom Súľovskom maratóne. Kedže sa nezmestili k Latankovmu reportu, ponúkame ich tu a teraz.
Súľovské Blato 2010

Tento maratón s dátumom 19. 6. som si odfajkol už v zime. Aby som ho vynechal, musela by byť na štarte taká prietrž mračien, akú sme dnes ráno zažili v aute pri Strečne cestou do Súľova...
Author Bikemaratón Súľovské Skaly už onedlho

12. ročník AUTHOR bikemaratónu Súľovské skaly sa blíži. SCK CYKLO TOUR Súľov a obec Súľov - Hradná pre Vás v spolupráci s mediálnymi a reklamnými partnermi opäť pripravili atraktívny program a množstvo hodnotných cien. Nezabudnite si poznačiť aktuálny termín: 19.6.2010!
Zopár rád ako byť in

Vážení! Keď sa pozriete do histórie 11stich výsledkových listín Author Šela maratónu, zistíte, že víťazov bolo viac ako jeden. Čo je teda celkom dosť. Na základe určitej logickej konštrukcie, ktorú tu nebudem rozvíjať, sa dá jasne usudzovať, že šance na umiestnenie na bedni sú viac ako dobré. Zato byť na trati 8 hodín počas európskeho monzúnového obdobia je celkom dosť. No a keďže mi prišla blahoprajná SMS od kamaráta, ktorý toto snaženie ohodnotil jednoduchou vetou „Si hrdina...“, rozhodol som sa urobiť službu celému ľudstvu a dať krátky návod v bodoch na to.
Author Bikemaratón Súľovské skaly

Vážení priatelia! Pred nami je jubilejný 10. ročník AUTHOR bikemaratónu Súľovské skaly. Pripravené sú nové trasy, ktoré Vás zavedú na miesta, ktoré nie sú pre bikerov bežne prístupné - až na hranicu rezervácie priamo ku jedinečným skalným výtvorom v Súľovských vrchoch. Nezabudnite si poznačiť termín : 21.6.2008 !
Súľov ešte raz a oficiálne

V dňoch 2. a 3. júna organizovalo SCK CYKLO TOUR Súľov spolu s obcou Súľov - Hradná 8.ročník AUTHOR bikemaratónu Súľovské skaly. Aj názov napovedá, v akom prostredí sa toto podujatie už štvrtý krát odohrávalo. Hladký priebeh malo na starosti 140 dobrovoľných usporiadateľov, z toho 55 len na križovatkách !!! Všetkým im patrí moja vďaka. Bez Vás by to nešlo... Po pár minuloročných úrazoch to tento rok prebehlo len s pár škrabancami. Rýchla zdravotná služba bola bez práce. Chvalabohu! Padalo sa síce dosť, ale do mäkkého. A prečo do mäkkého...?
Author Bratislavská MTB liga - 2. kolo

24 fotografií z cross-country pretekov na Dlhých dieloch, každému známych ako Author Bratislavská MTB Liga.
Tropické teploty a prach na Author Bikemaratóne Súľovské skaly

Keď ráno ortuť teplomera vystúpila nad 30 stupňov, neveštilo to nič dobré. Po príchode do Súľova nás čakala slnkom zaliata krajina, prašné a vyschnuté polia a lesné cesty a po vystúpení z klimatizovaného autíčka nás zalial pot. A všetci spoločne sme si pomysleli; dá sa vôbec v tomto počasí ísť maratón? No dobre, už budem vážny...