Najnovšie články z kategórie Bicykel

Celoodpružené modely do 3 500 € – zábava v horách a na trailoch PR článok

Celoodpružené modely do 3 500 € – zábava v horách a na trailoch

Ak vám to financie dovolia a chcete využiť potenciál horskej cyklistiky do jej krajnosti, niet nad čím váhať. Celoodpružené modely so solídnou výbavou splnia to, čo si od nich budete sľubovať. V prvom rade zábavu...
Video: Ebike do najtvrdšieho terénu

GHOST Hybrid SL AMR X bol v stánku GHOSTu jednoducho neprehliadnuteľný a niet sa čo čudovať, jedná sa o nekompromisný stroj, ktorý sa nezľakne ničoho.
Test: Orbea Gain D20 19 - nevšedný elektro cesťák

Ak by ste sa ma pred pár rokmi spýtali na názor o e-bikoch, tak by som vám asi odpovedal, že ma vôbec nezaujímajú a že sú to bicykle pre lenivých zbohatlíkov. No od tej doby sa môj názor na e-biky rôzne formoval a dnes mám na tieto bicykle výrazne odlišný názor, ako v ich začiatkoch.
Video: Ghost Road Rage Fire 6.9 LC - objavte nové cesty

Bicykle z kategórie gravel majú naozaj čo ponúknuť a dôkazom je aj tento model od Ghost.
Cestné bicykle na kotúčových brzdách do 2 500 € PR článok

Cestné bicykle na kotúčových brzdách do 2 500 €

Kotúčové brzdy sa usadili takmer vo všetkých kategóriách a veľmi často výrazne zvyšujú univerzálnosť použitia. Pozrite si niekoľko modelov, ktoré zároveň kombinujú aj dobrý pomer ceny a ponúkaných vlastností.
Motivácia jazdiť aj v roku 2019 PR článok

Motivácia jazdiť aj v roku 2019

Začiatok roka sa spája s túžbou človeka zmeniť svoj život. Roky pribúdajú a my si uvedomujeme, že nemladneme, ale naopak, sme zasa o rok starší. Cítime preto v sebe potrebu zlepšiť sa.
Hardtaily do 800 € - pre začínajúcich jazdcov a pre každý výjazd PR článok

Hardtaily do 800 € - pre začínajúcich jazdcov a pre každý výjazd

Zážitky sú bezvýhradne cennejšie než nástroj, ktorým sa k ním dostaneme. Aj s lacnejším modelom bicykla sa dá spoznávať okolie a výrazne zlepšiť kondícia.
Video: Ghost SL AMR 4.7 - na hranici medzi kategóriou trail a enduro

Niektoré bicykle sa nedajú presne škatuľkovať a presne sem patrí ja model od Ghost pre priaznivcov technického terénu.
Pluskové hardtaily do 2 500 €  - ak hľadáte poriadny grip a priechodnosť terénom PR článok

Pluskové hardtaily do 2 500 € - ak hľadáte poriadny grip a priechodnosť terénom

Práve zima a náročné podmienky dávajú vyniknúť širším kolesám a hardtailom. Pritom zďaleka neutrpí ani ich univerzálnosť a možnosť využitia počas celého roku.
Video: Marin Rift Zone 1 - rýchly a schopný trail bike

Tento model kombinuje 120 mm zdvih a 29 palcové kolesá, čo je výborný základ na trail aj svižnú jazdu. A to všetko pri výbornej cene.
Video: Nový Blizzard - 29 palcov a 140 mm s virtuálom

Vyšší zdvih a veľké kolesá sú jasný súčasný trend a Rock Machine pripravil na sezónu 2019 model Blizzard TRL 90 - 29.
Video: GHOST FR AMR 6.7 - model takmer bez limitov

Stvorený pre to najagresívnejšie jazdenie, tento “duch” sa najlepšie cíti na freeridových tratiach a v bikeparku, kde nechá plne vyniknúť 165 mm zdvihu pod taktovkou pružiny a agresívnu geometriu.