Najnovšie články z kategórie Bmx

Rozhovor: Kristína Madarásová - bojovníčka na trati, v ringu aj v živote

BMX. Väčšina z nás si vybaví detstvo a prvý bicykel. Pritom sa na nich súťaží aj na olympijských hrách. A my na Slovensku máme skutočnú šampiónku práve v tejto disciplíne.
Na MS v cyklotriale pocestuje trojica Slovákov

Už dnes odštartovali v čínskom meste Chengdu majstrovstvá sveta v cyklotriale, BMX freestyle a XCO eliminátore. Medzi 5. – 11. novembrom zabojujú o cenné kovy športovci z celého sveta, medzi ktorými nebudú chýbať ani naši jazdci.
Video: Bobová dráha v Sarajeve našla opäť využitie

Olympijské hry v tejto krajine sú už dávno minulosťou a mnohé športoviská zapadli prachom. Medzi ne patrí aj bobová dráha.
BMX hala Šenkvice – 250 metrov cyklistickej radosti

Ako tomu v živote občas býva, tie najlepšie veci prichádzajú nečakane, čo bol tiež prípad bikrosovej haly vo vinohradníckej dedinke neďaleko Pezinka. Ako sa začal písať príbeh haly, zastrešujúcej všetkých dvojkolesových nadšencov z okolia?
Rozhovor: Ján Kočiš - „Pruženie nahrádzam svojím telom, takže už teraz sa neteším na starobu, heh...“

Možno si myslíte, že to skackanie na pár metroch štvorcových ide celkom ľahko, no v skutočnosti sú za tým roky tvrdej práce a driny, aby to vlastne tak ľahko vyzeralo...
MTB na BMX trati: 1. a 2. kolo Slovenského pohára

Minulú sobotu a nedeľu sa uskutočnilo prvé a druhé kolo Slovenského pohára BMX.
Pozvánka: BMX - bikros aj pre deti a bikerov

Málokto vie, že preteky bikrosárov nie sú určené len pre túto "špecializovanú menšinu", ale že sa ich môžete zúčastniť aj vy alebo vaše deti.
Reportáž: DownMall Tour Bratislava - atmosféra, ktorú sa oplatilo zažiť

Čím lepším začať sezónu ako super akciou v nákupnom stredisku. Samozrejme, nemyslíme akcie pre nákupných maniakov, ale poriadnu dávku adrenalínu v podobe pretekov v nákupnom stredisku v Bratislave, ktoré hostilo historicky prvý pretek série DownMall Tour na Slovensku.
Citi Bike BMX

City bike z požičovne nie je žiadnym obmedzením
Red Bull Dreamline 2013

Top jazdci, top dirty a top triky - nič iné sa v spojení s RedBullom nedá očakávať.
 6. kolo Slovenského pohára BMX 2013 PR článok

6. kolo Slovenského pohára BMX 2013

Propozície Majstrovstiev SR BMX jednotlivcov 2013, 6. kola Slovenského pohára BMX 2013 a Voľných pretekov pre neregistrovaných jazdcov, aj na horských bicykloch
4. kolo Slovenského pohára BMX 2013 PR článok

4. kolo Slovenského pohára BMX 2013

Propozície 4. kola Slovenského pohára BMX 2013 a Voľných pretekov pre neregistrovaných jazdcov, aj na horských bicykloch