Najnovšie články z kategórie Davorin

Giro d'Italia 2016 na vlastné oči

Každý rok začiatkom leta sa koná Giro d'Italia - jedna z troch najznámejších a najpopulárnejších cestných akcií. Giro je trojtýždenný etapák ako ináč v Taliansku a tento rok vďaka dovozcovi značky Pinarello na Slovensko, firme Davorin, som mal možnosť pozrieť si koniec jeden etapy. Ale poďme pekne po poriadku.
Návšteva Pinarello - dokonca striekajú bicykle priamo v Taliansku

Pôvodne táto návšteva nebola ani v pláne a pozvánka bola “iba” na pozrenie si jednej z etáp na Giro d'Italia, ale našťastie sa mi podarilo aj nahliadnúť do výroby v centrále a továrni Pinarello, ktorá sa nachádza na severe Talianska v meste Treviso. Pinarello, tak to je značka so svojskou filozofiou a prístupom, ktorým sa značne odlišuje od ostatných.
Test: Sportful Fiandre - neuveriteľne univerzálna a veľká časť produktov nájde uplatnenie skutočne počas celého roka

Fiandre, teda po našom Flámsko, je ucelená kolekcia od značky Sportful pre počasie, kedy nie je úplne jasno, bezvetrie a vonku 25°C. Použitie je ale ďaleko širšie, ako to vystihujú samotné názvy niektorých produktov. Poďme sa teda bližšie pozrieť, čo dokáže ponúknuť táto kolekcia aj užívateľom, ktorí nebrázdia len cesty po kockách na severe Belgicka.
Sportful – zaujímavé kúsky z kolekcie Fiandre a Bodyfit PR článok

Sportful – zaujímavé kúsky z kolekcie Fiandre a Bodyfit

V Taliansku majú svoje korene mnohé kvalitné značky športového oblečenia. Práve odtiaľ pochádza aj Sportful, ktorý už je na Slovensku pomerne známy a zabehnutý. V súčasnosti má k Slovensku táto značka ešte o čosi „bližšie“, pretože práve Sportful oblieka tím Tinkoff, kde jazdí množstvo našich jazdcov, vrátane majstra sveta, Petra Sagana.
V Hrabušiciach víťazne M. Lami a Juhásová

V sobotu sa konal ôsmy ročník Davorin XCM Slovak Paradise, MTB maratónu v Slovenskom Raji. Počasie prialo bikerom, ktorých sa na štart postavili vyše štyri stovky. Najrýchejší bol František Lami a Elena Ondášová na krátkej a Mišo Lami a Andrea Juhásová na dlhej. V článku je 655 fotiek od drotára.