www.parktool.com

Články v kategórii 'Davorin' (49 - 50 z 50 článkov)

Sportful – zaujímavé kúsky z kolekcie Fiandre a Bodyfit

PR 04.05.2016 3 752

V Taliansku majú svoje korene mnohé kvalitné značky športového oblečenia. Práve odtiaľ pochádza aj Sportful, ktorý už je na Slovensku pomerne známy a zabehnutý. V súčasnosti má k Slovensku táto značka ešte o čosi „bližšie“, pretože práve Sportful oblieka tím Tinkoff, kde jazdí množstvo našich jazdcov, vrátane majstra sveta, Petra Sagana.
V Hrabušiciach víťazne M. Lami a Juhásová

12.09.2011 1 960 2 0

V sobotu sa konal ôsmy ročník Davorin XCM Slovak Paradise, MTB maratónu v Slovenskom Raji. Počasie prialo bikerom, ktorých sa na štart postavili vyše štyri stovky. Najrýchejší bol František Lami a Elena Ondášová na krátkej a Mišo Lami a Andrea Juhásová na dlhej. V článku je 655 fotiek od drotára.

1. Kellys predstavil revolučný ebike Theos F série z nového druhu kompozitu (16 273)
  2. Cyklisti a holenie nôh (9 796)
  4. Tip na výlet: Hrebeňom z Inovca – jednoducho skvelé MTB (8 536)
  5. Najkrajšie stúpania – Kasárne Javorníky alebo moja top lokalita na cesťák (8 340)
  6. Rozhovor: Michal Iždinský - bicykle sa dajú vyrábať aj z dreva (8 214)
  7. Reportáž: Istrofinal Snežnický MTB maratón - podujatie s technickými úsekmi a singláčmi (6 314)
  8. Reportáž: Kráľovský maratón – majstrák v štýle poctivého MTB (6 156)
  10. Ako si poradiť so zablateným bicyklom a nenarobiť sa pri tom (6 067)