Najnovšie články z kategórie Dolny Kubin

Video: MTBIKER na trailoch - Bikepark Kubínska hoľa

Čo môžete očakávať od strediska Kubínska hoľa v okolí Dolného Kubína?
Hromadný Everesting na Kubínskej holi - dobrý nápad

Nápad zorganizovať hromadný 10K Everesting prišiel spontánne po diskusii na tomto fóre v téme Everesting 8848. Cez STRAVU sme dali dokopy partiu, ktorá bola podobne bláznivo naladená.
Kubínska hoľa – jazdenie pre všetky kategórie alebo kopce, výhľady aj traily

Tento rok sa na Kubínskej holi otvoril nový bikepark, vďaka ktorému si môžete vytvoriť zaujímavú kombináciu jazdenia...tak trochu v rámci moderného trendu „downcountry". :)
Pozvánka: MTB Horská časovka Kubínska hoľa 2016

Pre všetkých vás, priaznivcov cyklistiky a športu, pripravujeme 2. ročník preteku „MTB Horská časovka na Kubínsku“. Podujatie bude prebiehať v Dolnom Kubíne a to už 6. augusta 2016.
Detská tour Petra Sagana 6. kolo - krátky výšľap a množstvo zatáčiek

Len týždňovú prestávku mala Detská tour a mladí „saganovci“ sa presťahovali z východu Slovenska do Dolného Kubína, kde bola naplánovaná už šiesta zastávka Tour. Počasie sa opäť zahrávalo s účastníkmi a bolo teda poriadne horúco. Nevýhodou bola aj otvorená trať bez stromov, a tak sa účastníci mohli ísť schladiť len do neďalekej rieky Orava.
Report: MTB Horská časovka Kubínska hoľa 2014

Dlho som nikde nebol, tak som sa pozrel do kalendára MTB pretekov, že či je v najbližšom období niečo nablízku. Náhodou mala byť o dva dni nová MTB Horská časovka Kubínska hoľa v Dolnom Kubíne. Tak som neváhal a skoro ráno v sobotu 9.8.2014 som sa vybral na tento šprint. Nebudem predsa sedieť doma a na dajaký maratón už aj tak nemám síl.
Reportáž: Detská Tour - 5. kolo Dolný Kubín

Detská tour Petra Sagana zavítala aj na Oravu naozaj symbolicky. Odštartovala presne v rovnaký deň a hodinu ako Peter Sagan štartoval v prvej etape na Tour de France v Anglicku!
Od rána bolo v Dolnom Kubíne príjemné počasie a podľa tvoriacej sa rady na prezentácií bolo jasné, že malých „saganovcov“ príde dnes veľa.