Najnovšie články z kategórie Enduro

Reportáž: Krásny záver enduro sezóny - Blinduro podzim 2019

Už tretí rok som si stanovil ako koniec súťažnej sezóny Blinduro podzim u našich západných susedov, ktoré sa dokonca konalo v novej lokalite, Červená voda - Ski Bukovka.
Video: Cyklostopy Fest - finálové enduro na vode a snehu

Poďte sa pozrieť priamo na trať časovky, XC a endura, ktoré sa konali na trailoch v Starej Ľubovni. Najmä nedeľné enduro si zaradím vďaka podmienkam do svojej kategórie “epických” podujatí…
Test: Michelin Rock’R2 Enduro – obutie do drsného terénu

Francúzsky výrobca Michelin patrí medzi popredných producentov na trhu s pneumatikami na rôzne použitie. Rada Rock’R2 Enduro je už podľa názvu určená do suchého a skalného terénu. Ako teda obstála v redakčnom teste?
Novinka: GT s doslova nabitými modelmi Pantera GT-E a Force GT-E

Výrobca bicyklov GT sa vo svojej ponuke pokúsil o spojenie dvoch dominantných kategórií bicyklov – horských a elektrobicyklov. Záver je jednoznačný – rýchle stroje, ktoré sú rovnako svižné v stúpaniach ako aj v zjazdoch.
Reportáž: Blato, zima, dážď a sneh - SPEN 5 Stará Ľubovňa

V nedeľu 6. októbra sa uskutočnilo posledné 5. kolo SPEN v Starej Ľubovni, kde počasie jazdcov ale ani techniku vôbec nešetrilo.
Pozvánka: TBK Enduro race - neskorý záver sezóny v duchu enduro jazdenia

Posledný októbrový víkend sa všetci milovníci enduro jazdenia stretnú v blízkosti hlavného mesta, aby tam zavŕšili sezónu v roku 2019.
Test: Dainese Trailknit PRO-Armor - ochrana na trailoch

Keď som si minulý rok zlomil rameno, tak ma ani tak netrápilo, že nemôžem jazdiť, ako skôr stratené sebavedomie. Vedel som, že potrebujem nejaký chránič, aby som sa nebál spadnúť, pretože všetci vieme – kto nepadá, ten nenapreduje.
EWS Trophy Of Nations – vo Finale Ligure sa udeľovali historicky prvé dúhové dresy v disciplíne enduro

Uplynulý víkend sa v talianskom Finale Ligure uskutočnilo pod hlavičkou svetovej enduro série podujatie s názvom „Trophy Of Nations“. Po prvýkrát v histórii bolo možné zabojovať o dúhové dresy v tejto disciplíne.
Pozvánka: Cyklostopy fest 2019 - víkendová akcia s množstvom príležitostí si pekne zajazdiť

Už počas tohto víkendu sa v Stredovekom tábore v blízkosti Starej Ľubovne uskutoční Cyklostopy fest 2019, kde si milovníci cross country či enduro jazdenia prídu na svoje. Navyše sa nezabudlo ani na tých najmenších.
Reportáž: 3. kolo Hornonitrianskej Enduro Série – na pomedzí cross-country a endura

Uplynulý víkend sa v Bojniciach uskutočnilo tretie a zároveň finálne kolo Hornonitrianskej Enduro Série. O rastúcej popularite tohto formátu pretekov svedčí aj fakt, že sa ho zúčastnilo viac ako 100 súťažiacich.
8. kolo Enduro World Series vo Švajčiarsku -  veľkolepé vyvrcholenie svetového pohára

8. kolo Enduro World Series vo Švajčiarsku - veľkolepé vyvrcholenie svetového pohára

Uplynulý víkend sa vo švajčiarskom mestečku Zermatt, priamo na dohľad od Matterhornu, konalo posledné kolo EWS. Zatiaľ čo v ženskej kategórii bolo o celkovom poradí rozhodnuté, medzi mužmi sa očakával tvrdý súboj až do posledných metrov.
TEST: DAINESE High Gravity 1 – šokujúco iný, prekvapivo dobrý

Talianskeho čerta som si veľmi obľúbil, lebo ich produkty nielen dobre vyzerajú, ale sú aj funkčné a premyslené. Keď však prišiel na test tento dres, určený primárne na gravity disciplíny, tak som naň chvíľu pozeral, či sa nepomýlili a neposlali mi niečo na cestný bike.