Najnovšie články z kategórie Enduro

Reportáž: 3. kolo Hornonitrianskej Enduro Série – na pomedzí cross-country a endura

Uplynulý víkend sa v Bojniciach uskutočnilo tretie a zároveň finálne kolo Hornonitrianskej Enduro Série. O rastúcej popularite tohto formátu pretekov svedčí aj fakt, že sa ho zúčastnilo viac ako 100 súťažiacich.
8. kolo Enduro World Series vo Švajčiarsku -  veľkolepé vyvrcholenie svetového pohára

8. kolo Enduro World Series vo Švajčiarsku - veľkolepé vyvrcholenie svetového pohára

Uplynulý víkend sa vo švajčiarskom mestečku Zermatt, priamo na dohľad od Matterhornu, konalo posledné kolo EWS. Zatiaľ čo v ženskej kategórii bolo o celkovom poradí rozhodnuté, medzi mužmi sa očakával tvrdý súboj až do posledných metrov.
TEST: DAINESE High Gravity 1 – šokujúco iný, prekvapivo dobrý

Talianskeho čerta som si veľmi obľúbil, lebo ich produkty nielen dobre vyzerajú, ale sú aj funkčné a premyslené. Keď však prišiel na test tento dres, určený primárne na gravity disciplíny, tak som naň chvíľu pozeral, či sa nepomýlili a neposlali mi niečo na cestný bike.
Pozvánka: Záverečné 5. kolo SPDH a SPEN uzatvorí sezónu 2019

V septembri, resp. v októbri vyvrcholia Slovenské poháre v disciplínach downhill a enduro. Všetci milovníci týchto štýlov jazdenia sa majú na čo tešiť aj na začiatku jesene.
Olej vo vidlici a tlmiči -  kedy meniť, aký použiť, na čo dať pozor

Olej vo vidlici a tlmiči - kedy meniť, aký použiť, na čo dať pozor

Moderné MTB pruženie vie poskytnúť veľkú mieru pohodlia, ovládateľnosti a kontroly nad terénom. Všetko ale za predpokladu, že máte svoje pružiace jednotky správne nastavené a v dobrej kondícii.
Reportáž: 2. kolo Hornonitrianskej Enduro Série – vo víre prachu

Enduro pretekov vo Veľkej Lehôtke som sa prvýkrát zúčastnil pred troma rokmi a atmosféra podujatia ma zaujala natoľko, že sa snažím vždy na Hornú Nitru vrátiť.
Pozvánka: Aktívny september - prežite jeseň súťažne na bicykli

Prázdniny a leto sú už takmer nenávratne preč. No koniec tohto obdobia neznamená, že naše bicykle majú ostať v pivnici či garáži.
7. kolo Enduro World Series v Kalifornii – víkend plný prekvapení

Keď sa začiatkom leta vo francúzskom Les Orres prepisovala história EWS najtesnejším víťazstvom (+0,94 s), nikomu ani len vo sne nenapadlo, že o necelé dva mesiace bude výsledok ešte tesnejší.
Video: Ako vyzerá náročný rock garden na EWS

Technickú náročnosť súčasného endura pekne vystihuje aj tento konkrétny úsek na EWS Northstar. A hlavne ak tam človek naletí, keď má už dobre nakúpené...
Pozvánka: Radostné enduro v metropole východu už v septembri – Joyduro 2019

Podfúkni plášte, nasaď teleskopku a nezabudni vyplniť registračku, lebo v prvý septembrový víkend ťa čaká poriadna dávka košického endura, na ktorom si svoju stopu nájde každý.
Reportáž: 4. kolo SPEN v Brezne - konečne bez dažďa

V nedeľu 11. augusta sa konalo ďalšie kolo Slovenského pohára v endure, ktorý sa odohral v krásnom prostredí Horehronia, Brezno - Lúčky.
6. kolo svetovej  enduro série v kanadskom Whistleri – v znamení dažďa a blata

6. kolo svetovej enduro série v kanadskom Whistleri – v znamení dažďa a blata

Uplynulý víkend sa v kanadskom stredisku Whistler uskutočnilo šieste kolo svetovej enduro série EWS.