www.welovecycling.com

Články v kategórii 'Enduro' (217 - 228 z 307 článkov)

Pozvánka: Finálový pretek WBS 2016 v bikeparku Kyčerka

20.10.2016 3 097 0

Už túto sobotu - 22.10. sa stretnú všetci priaznivci bikerally na šiestom preteku RPM stav bikerally Kyčerka, ktorý sa koná vo Velkých Karloviciach v Bikparku na Kyčerke. Finálové podujatie bude plné súbojov o desatinky a rozhodne sa o víťazoch siedmych kategórií roku 2016.
PathRiot - väčší brat Ghost Riota pre to najťažšie enduro

PR 14.09.2016 5 294 1 7

Ak sa povie Ghost Riot, určite mnohým napadne ideálny predstaviteľ slovného spojenia trail bike. Za ten čas, čo je na trhu, stihol pozbierať aj množstvo rôznych ocenení. Prečo tento koncept teda neposunúť o level vyššie? Samozrejme, niektoré časti rámu dostali potrebné modifikácie, ale to hlavné, teda patentovaný systém Riot link, zostal zachovaný. Viac informácií o modelovom rade PathRiot nájdete TU.
Reportáž: Moje prvé Enduro v živote a ešte k tomu Kráľovské

31.08.2016 9 083 7 61

Keby mi niekto na začiatku sezóny povedal, že sa zúčastním Enduro pretekov, asi by som sa z chuti zasmial. Lenže postupne zisťujem, že technika sa dá s trochou cviku veľmi dobre vychutnať aj na menších zdvihoch. Kráľovské Enduro navyše umožňuje účasť aj na XC bikoch, takže nakoniec, prečo nie?
Nový model Specialized Enduro - máme sa na čo tešiť

PR 27.08.2016 9 461

Pozrite sa na najnovší model Enduro od firmy Specialized pre rok 2017. Najnovšie Enduro dostane novinky v odpružení a pár zmien, ktoré sa tykajú rámu, najmä tuhosti a spoľahlivosti. Avšak najväčšou zmenou je, že tento model je dostupný pre všetky veľkosti pneumatík. Áno, uhádli ste, aj pre 27,5+.
Dainese chrániče vhodné nielen pre enduro a AM

PR 19.08.2016 6 579

Značka Dainese zásobuje bikerov a motocyklistov svojimi chráničmi už desaťročia. V posledných rokoch sa Dainese zameriaval najmä na motoristov, ale kľúčovým bol rok 2014, kedy sa vrátil do sveta cyklistiky širokou škálou nových chráničov.
Chrániče kolien vhodné pre enduro a AM

PR 06.08.2016 7 307

Chrániče patria medzi základnú výbavu každého enduro jazdca. Vlastnosti, ktoré by takéto chrániče mali mať, sú samozrejme dostatočná ochrana, nízka hmotnosť a ergonomický tvar pre ľahší pohyb. Bonusom je použitie špeciálnych inteligentných materiálov, ktoré pri náraze stvrdnú, ale bežne sú mäkké a pohodlné, príkladom je materiál D3O. Pozrite si vybrané modely chráničov kolien známych značiek, prevažne vhodné na enduro jazdenie alebo AM.
Test: Nohavice Endura - kvalitné, spoľahlivé a navyše aj dobre vyzerajúce

04.08.2016 8 801 10 9

Hľadáte krátke voľné nohavice, ktoré pri jazde na biku nezavadzajú, do vreciek sa zmestí viac než len telefón, zvládnu odolať čiastočne vode a navyše sa hneď nezašpinia? Ako bonus môže slúžiť šikovné upnutie vnútorných obtiahnutých nohavíc s polstrovaním pre pohodlné sedenie, navyše taktiež so šikovnými vreckami. Takúto výbavu jazdím už viac ako dva mesiace, a tak sa môžem s vami podeliť o vlastné postrehy.
Test: Corratec 10Hz Inside link XTB 175 X, zábavný frírajďák

28.07.2016 7 674 16 9

Na tento bike som sa špeciálne tešil, lebo som dostal zelenú na týždeň ho poriadne prevetrať v rakúskom bikovom rezorte Saalbach – Hinterglem. Keď mi ale testovací kúsok prišiel, bol v pomerne zabehnutom stave od predchádzajúcich testerov. Telo rámu odreté kvôli sťahovacím páskam a bowdenom, bowden prehadzovačky vytŕčajúci z otvoru rámu predratý... Dal som mu ale šancu a skúsil ho dať do jazdenia schopného stavu, čo sa mi aj našťastie nakoniec podarilo. Veď, ten bike si určite zaslúžil poriadne prevetrať v teréne.
Answer – rukavice a doplnky, jednoducho a účelne

PR 22.07.2016 4 131

Answer je spoločnosť, ktorá sa zameriava v prvom rade na MTB doplnky a najvýraznejšie v segmente gravity disciplín. V ponuke nechýbajú riadítka, predstavce, gripy, pedále a taktiež sa veľmi výrazne zameriavajú na bikové rukavice.
Pozvánka: Kráľovský MTB maratón a Kráľovské enduro 2016

21.07.2016 3 432 1 6

Až dva kráľovské tituly možno získať počas víkendového bicyklového podujatia 20. – 21. augusta v obci Granč Petrovce na východe Slovenska.
Test: Turner RFX V4-0 - Výborne jazdí dolu poriadnym terénom alebo hore, navyše s hravosťou v žilách

20.07.2016 7 138 22 15

RFXko som prvýkrát videl naživo okolo roku 2006 v jednom bikeshope v Nemecku, kde som sa vtedy pracovne ocitol. Hoci nebol najlacnejší, už vtedy ma zaujal a seriózne som o ňom uvažoval. Nakoniec to skončilo inak, ale ani by sa mi vtedy nesnívalo, že o desať rokov budem sedlať jeho mladšieho karbónoveho bráchu, hoci len na testovanie.
Univerzálne AM/Enduro plášte

PR 13.07.2016 6 785

Kategória all mountain a enduro zažíva v poslednom čase skutočný boom. Tomu sa samozrejme prispôsobujú aj výrobcovia, ktorí pre potreby užívateľov ponúkajú široký segment produktov a medzi tie hlavné patria najmä plášte.

1. Cyklisti a holenie nôh (9 836)
  2. Najkrajšie stúpania – Kasárne Javorníky alebo moja top lokalita na cesťák (8 657)
  4. Tip na výlet: Hrebeňom z Inovca – jednoducho skvelé MTB (8 627)
  5. Reportáž: Istrofinal Snežnický MTB maratón - podujatie s technickými úsekmi a singláčmi (6 460)
  7. Reportáž: Kráľovský maratón – majstrák v štýle poctivého MTB (6 172)
  8. Ako si poradiť so zablateným bicyklom a nenarobiť sa pri tom (6 106)
  10. Test: Canyon Spectral CF 8.0 - nie je enduro ako enduro (5 301)