Najnovšie články z kategórie Enduro

Reportáž: Testovací deň Superior a Marin 2019 - od gravelu až po enduro mašiny

Prvý júnový víkend ste mali opäť možnosť otestovať zaujímavé bicykle v našom MTBIKER centre. Tentokrát to bola česká značka Superior a z ďalekej Californie Marin.
Plášte do podmienok, kedy je grip prioritou PR článok

Plášte do podmienok, kedy je grip prioritou

Blato, nespevnený povrch, kamene - aj to patrí k jazdeniu v teréne. Preto určite nie je dobré takéto situácie zbytočne podceniť, ale zvoliť si poriadny kus „gumy“.
Pozvánka: Druhé kolo Slovenského pohára v endure - je sa rozhodne na čo tešiť

Druhé kolo slovenskej enduro série sa odohrá 16. júna v zbrusu novej lokalite pri Žiline v obci Turie. Tešiť sa môžete na krásnu prírodu Lúčanskej časti Malej Fatry a prírodné traily.
Reportáž: Birell BikeFest Kálnica – deviaty ročník už je za nami

Uplynulý víkend 24. - 26. 5. sa v Kálnici konal už deviaty ročník Birell BikeFest-u. Príjemné slnečné počasie a široká škála rôznych podujatí len podčiarkli výbornú atmosféru.
Tip na výlet: Pohorie Vtáčnik - prajné XC aj AM/EN nadšencom

Osobne som si pohorie Vtáčnik obľúbil a snažím sa ho navštevovať aspoň raz do roka. Dôvodov prečo je to tak, je viacero.
Reportáž: CTM Enduro race Kálnica - v znamení vyššej obtiažnosti

Enduropreteky v Kálnici boli pred pár rokmi mojím prvým podujatím tohto formátu a tak som tohtoročnú účasť považoval za absolútnu samozrejmosť. Zvlášť v prípade, keď organizátor avizoval dve úplne nové rýchlostné skúšky a zvýšenú obtiažnosť tratí.
Video: Kálnica Bikefest Enduro RS4 - keď sa nedarí

Štvrtá rýchlostná skúška na pretekoch v endure dala jazdcom poriadne zabrať, no na druhej strane potešila divákov. O pády totiž nebola núdza...
Poľská MTB Enduro series - spestrenie sezóny za hranicami

Rok 2019 prináša množstvo zaujímavých pretekov v rámci enduro cyklistiky. U poľských susedov to je "Enduro MTB Series", ktorá je u nich najväčšia v tejto disciplíne.
Zaujímavosti z cyklistiky - Saganove víťazstvo, zbraň Rasťa Baránka a iné

Ani uplynulých sedem dní nebolo „cyklisticky sterilných“. Jazdci z celého sveta sa činili (nielen preto), aby sme vám mohli ponúknuť ďalšiu dávku noviniek. Pozrime sa teda na ne.
ABUS - do novej sezóny s novými farbami PR článok

ABUS - do novej sezóny s novými farbami

Ste milovníkom drsných zjazdov a potrebujete pri tom väčšiu ochranu, akú ponúka klasická prilba? Máme tu pre vás Abus v prevedeniach MonTrailer, Moventor a MountK.
Tretie kolo Enduro World Series sa odohralo na Madeire

Enduro World Series (EWS) pokračovalo uplynulý víkend tretím kolom na portugalskej Madeire.
Lapierre MTB kolekcia 2019 - skúsenosti a moderné trendy PR článok

Lapierre MTB kolekcia 2019 - skúsenosti a moderné trendy

Francúzsko je cyklistickou krajinou, čo platí aj pre tzv. MTB disciplíny, ktoré sa tu tešia skutočne vysokej popularite. Práve to výrobcov následne motivuje k tomu, aby tlačili vývoj neustále dopredu, pričom sa tento fakt odráža i v ponuke značky Lapierre.