Najnovšie články z kategórie Enduro

Test: Nohavice Endura - kvalitné, spoľahlivé a navyše aj dobre vyzerajúce

Hľadáte krátke voľné nohavice, ktoré pri jazde na biku nezavadzajú, do vreciek sa zmestí viac než len telefón, zvládnu odolať čiastočne vode a navyše sa hneď nezašpinia? Ako bonus môže slúžiť šikovné upnutie vnútorných obtiahnutých nohavíc s polstrovaním pre pohodlné sedenie, navyše taktiež so šikovnými vreckami. Takúto výbavu jazdím už viac ako dva mesiace, a tak sa môžem s vami podeliť o vlastné postrehy.
Test: Corratec 10Hz Inside link XTB 175 X, zábavný frírajďák

Na tento bike som sa špeciálne tešil, lebo som dostal zelenú na týždeň ho poriadne prevetrať v rakúskom bikovom rezorte Saalbach – Hinterglem. Keď mi ale testovací kúsok prišiel, bol v pomerne zabehnutom stave od predchádzajúcich testerov. Telo rámu odreté kvôli sťahovacím páskam a bowdenom, bowden prehadzovačky vytŕčajúci z otvoru rámu predratý... Dal som mu ale šancu a skúsil ho dať do jazdenia schopného stavu, čo sa mi aj našťastie nakoniec podarilo. Veď, ten bike si určite zaslúžil poriadne prevetrať v teréne.
Answer – rukavice a doplnky, jednoducho a účelne PR článok

Answer – rukavice a doplnky, jednoducho a účelne

Answer je spoločnosť, ktorá sa zameriava v prvom rade na MTB doplnky a najvýraznejšie v segmente gravity disciplín. V ponuke nechýbajú riadítka, predstavce, gripy, pedále a taktiež sa veľmi výrazne zameriavajú na bikové rukavice.
Pozvánka: Kráľovský MTB maratón a Kráľovské enduro 2016

Až dva kráľovské tituly možno získať počas víkendového bicyklového podujatia 20. – 21. augusta v obci Granč Petrovce na východe Slovenska.
Test: Turner RFX V4-0 - Výborne jazdí dolu poriadnym terénom alebo hore, navyše s hravosťou v žilách

RFXko som prvýkrát videl naživo okolo roku 2006 v jednom bikeshope v Nemecku, kde som sa vtedy pracovne ocitol. Hoci nebol najlacnejší, už vtedy ma zaujal a seriózne som o ňom uvažoval. Nakoniec to skončilo inak, ale ani by sa mi vtedy nesnívalo, že o desať rokov budem sedlať jeho mladšieho karbónoveho bráchu, hoci len na testovanie.
Univerzálne AM/Enduro plášte PR článok

Univerzálne AM/Enduro plášte

Kategória all mountain a enduro zažíva v poslednom čase skutočný boom. Tomu sa samozrejme prispôsobujú aj výrobcovia, ktorí pre potreby užívateľov ponúkajú široký segment produktov a medzi tie hlavné patria najmä plášte.
Test: chrániče kolien a lakťov Amplifi MKII - nezabúdajte na svoju bezpečnosť

Keďže vývoj v oblasti cyklistiky ide dopredu priam míľovými krokmi, v obľube sú all-mountain bicykle, ktoré bez problémov zvládajú technickejší terén, a tak by sme nemali zabúdať na svoju bezpečnosť - tým nemyslím len cyklistickú prilbu na hlave. A o to viac, ak zabŕdame do kategórie AM, enduro alebo DH.
Rozhovor: Rastislav Baránek - Bicykel sa stal zmyslom môjho života

Jeden z najtalentovanejších mladých jazdcov na Slovensku, ktorý je tiež členom Slovenského národného tímu ako aj Kellys Factory Teamu. Má viac ako 10-ročné skúsenosti s pretekaním po celej Európe aj svete a preto sme mu položili zopár otázok o jazdení.
Test: Ľahká AM prilba Cratoni AllRide a okuliare Cratoni Raw - nie len pre tých, ktorí chcú na biku dobre vyzerať

Nemecká značka Cratoni mala povesť výrobcu trochu konzervatívne vyzerajúcich XC prilieb. Môj záujem o ne stúpol najmä uvedením nového sortimentu prilieb s označením ALL. Pre enduro jazdenie boli predstavené prilby AllTrack, AllSet a samozrejme nesmela chýbať ani varianta pre začínajúcich All mountain jazdcov v podobe prilby AllRide, ktorú som podrobil niekoľko-týždňovému testovaniu.
Stredne veľké batohy pre AM/Enduro a trailové jazdenie PR článok

Stredne veľké batohy pre AM/Enduro a trailové jazdenie

Pri jazdení trochu hlbšie v horách a na celodenných výjazdoch nájdu uplatnenie batohy, ktoré okrem vodného rezervoáru dokážu „odniesť“ aj potrebné náradie, oblečenie, jedlo a ostatné drobnosti. Objem okolo 20 litrov postačuje aj na väčšie výpady do okolia a pritom na traili nebude batoh na obtiaž.
Test: Lapierre Spicy 327 – krikľavý hrbáč

LP Spicy bol v testoch už viackrát a nikdy neskončil zle. Možno si preto poviete, že „zase Spajsy...“, no snažili sme sa na tento bike nahliadnuť z vlastných skúseností z jazdenia rôznych bikov. Z rôznych geometrií, prepákovaní, výbav, veľkostí kolies, zdvihov 140-170 mm, atď. Spolu sme si potom vymieňali pocity z jazdenia a vlastností biku, aby to neostalo len na subjektívnom názore jednotlivca.
Test: Ghost Riot LC 6 – XC mašina s vyšším zdvihom alebo ...?

Bicykel od nemeckého výrobcu Ghost som mal v rukách 2-3 roky dozadu a celkom som sa potešil správe, že je na ceste Riot LC 6. Na nete som checkol výbavu tejto mašinky a nedočkavo čakal na kuriéra, nech môžeme spolu vyraziť do terénu. Najviac som sa z celého bicykla tešil na zadný tlmič od firmy Cane Creek, ktorý som predtým ešte nejazdil.