Najnovšie články z kategórie Jar

Je tu jar - Hlaváčika čas, alebo cez Silickú planinu

Nebicyklujem odjakživa, začal som pred ôsmimi rokmi.
Pozvánka: V apríli sa už všetko rozbieha naplno

Apríl už bude v znamení rôznych akcií, takže si trochu priblížime, čo zaujímavé nás čaká.
Jarné klasiky na úvod sezóny – máme sa na čo tešiť

Peter Sagan, je ako vidno po minulom víkende vo svojej koži, a tak sa poďme pozrieť, čo nás najbližšie čaká.
Ako nafúknuť vytýčených 5 000 km za rok o 60 % alebo rodinných 10 000 km

Priznám sa, že mi vôbec nenapadlo písať cyklo memoáre za rok 2016, no borec z fóra menom Semanuel ma inšpiroval učiniť tak. Dokonca mu ukradnem formu, rozpísať to mesiac po mesiaci. Na začiatok však pár slov o tom, ako sa mi podarilo z neurčitého cieľa 5 000 km za rok, čím som chcel prekonať 4 400 km z roku predošlého, urobiť 8 000 km. Stačí na to obmedzenie športu, do ktorého som sa predtým nútil, Stravu, horák, potomka, ktorý vás kopíruje a tolerantnú manželku :-).
Pozvánka: Kam za teplom na jarný tréning? PR článok

Pozvánka: Kam za teplom na jarný tréning?

Zima tento rok poriadne pritvrdila a väčšina cyklistov a triatlonistov už túžobne očakáva, kedy rozmrznú snehy a ľady, aby mohli dofúkať plášte alebo galusky a vyraziť von naháňať sa za slnečnými lúčmi.
Rok hobby bikera

Ako sa rok s rokom stretol, mnohí z nás sú o poznanie, prípadne nejaké tie finančné prostriedky, deti, či vrásky bohatší. Ostatní možno o nejaké tie zážitky. A práve to je aj môj prípad – najmä čo sa bicyklovania týka.
Sportful – zaujímavé kúsky z kolekcie Fiandre a Bodyfit PR článok

Sportful – zaujímavé kúsky z kolekcie Fiandre a Bodyfit

V Taliansku majú svoje korene mnohé kvalitné značky športového oblečenia. Práve odtiaľ pochádza aj Sportful, ktorý už je na Slovensku pomerne známy a zabehnutý. V súčasnosti má k Slovensku táto značka ešte o čosi „bližšie“, pretože práve Sportful oblieka tím Tinkoff, kde jazdí množstvo našich jazdcov, vrátane majstra sveta, Petra Sagana.
Tip na výlet: Cyklokros cez tri najvyššie vrcholy Malých Karpát

Počiatok môjho nápadu z nadpisu sa v mojej hlave zrodil len nedávno, a to kombináciou viacerých faktorov. Prvý z nich bol ten, že na všetkých vrcholoch, o ktorých bude reč v ďalšej časti môjho článku, som už na biku (MTB) bol viackrát, ale vždy len na jednom z nich. A tak mi napadlo, že by som chcel vyjsť s bikom na všetky tri za jeden deň.
Castelli Thermosuit 2 – netradičný pohľad na zimné oblečenie

Keď som prvýkrát videl tento zaujímavý kúsok na webe, tak ma hneď zaujal. Musím sa priznať, že takéto „vychytávky“ a netradičné riešenia vo mne vzbudzujú poriadnu zvedavosť a chuť vyskúšať na vlastnej koži. Samozrejme, že som nakoniec neodolal a výsledkom je tento článok...
Sporttour: Jarné kempy Malorka a Chorvátsko 2016 PR článok

Sporttour: Jarné kempy Malorka a Chorvátsko 2016

Vonku to síce stále vyzerá skôr na začínajúcu jeseň a nie na príchod zimy, ale tá sa už definitívne začne hlásiť o slovo v najbližších dňoch a väčšinu lesov a ciest pokryje snehová perina. Pre mnohých cyklistov to bude znamenať dlho očakávaný oddych po sezóne, alebo zmenu pohybu z bicykla na bežky, či lyže. Tiež je to aj obdobie vhodné na plánovanie toho, kam a s kým vyrazíme na jar bicyklovať, keď sa sneh začne topiť a nohy si začnú pýtať pravidelný krúživý pohyb.
Dlhoročné skúsenosti: Starostlivosť o funkčné materiály - čistenie a pranie

Či už máte bundu za 150 alebo za 70 eur, vždy budú mať jedno spoločné. Treba sa o ňu aj adekvátne starať, aby dokázala čo najlepšie a najdlhšie plniť svoju funkciu. V dnešnom článku by som rád predostrel zopár tipov ohľadom čistenia a prania funkčných materiálov...
Test: Oblečenie do premenlivého počasia - Castelli Gabba a Nanoflex

Prší, neprší, fúka, nefúka - a chce sa mi vlastne vôbec? Aj tak neviem čo si mám obliecť a než vyberiem vhodný variant, už je zase inak. Kašlem radšej na to :-). To je celkom častý scenár (samozrejme trošku zveličený) v prípade prechodného obdobia akým je jar alebo jeseň.