Najnovšie články z kategórie Jazdenie

Reportáž: Škola jazdy a techniky v MTBIKER  –  čo všetko sme sa v roku 2020 naučili

Reportáž: Škola jazdy a techniky v MTBIKER – čo všetko sme sa v roku 2020 naučili

O tom, že trénovanie techniky na bicykli nie je vôbec jednoduchou záležitosťou, nemusíme vôbec diskutovať. Tak ako v minulom roku, tak aj tento rok ste sa mohli zlepšiť počas Školy jazdy v MTBIKER centre.
Tip na výlet: Hrebeňom do Smrečinského sedla - tatranské MTB s top výhľadmi

Sú výjazdy, ktoré človeka potešia hlavne nejakým technickým jazdením a potom sú také, kde nič také neriešite a len si užívate okolité prostredie a panorámy. A presne na taký výlet vás dnes zoberieme formou videa a článku...
Reportáž: MTB Singletrack Maratón Košice - ako chutí 45 km singletrailov na pretekoch

Spojenie lokálnych trailov a maratónu je u nás pomerne ojedinelá kombinácia, ale pre mňa hlavný dôvod, prečo každoročne cestujem na východ.
Video: Škola jazdy - odklopená zákruta

S týmto typom zákrut sa stretávame veľmi často, najmä pri jazdení na skutočne prírodných tratiach. Ako ich prejsť bezpečne a rýchlo?
Najkrajšie stúpania – Kasárne Javorníky alebo moja top lokalita na cesťák

Vymeňte hlavný ťah za krásnu cestu lesom a otvorte si možnosti k ďalším trasám v okolí Javorníkov a Beskýd.
Video: CO2 systémy - časté chyby pri ich použití

Bombičky alebo aj CO2 systémy sa stávajú veľmi populárnou voľbou pre svoju rýchlosť a malé rozmery. Ale rovnako vedia aj pokaziť výjazd...
Video: Škola jazdy - ako prechádzať zákruty

To, čo nás pri jazde na traile baví možno najviac, sú práve zákruty. Vedieť ich prejsť rýchlo a hlavne bezpečne je pritom základná schopnosť každého dobrého jazdca.
Video: Trail Biely Kríž - technické jazdenie v Bratislave

Trail Biely Križ patrí jednoznačne medzi najviac navštevované traily v Bratislave. Vďaka jeho všestrannosti je vhodný pre jazdcov, ktorí sú menej zdatní a taktiež aj pre pretekárov, nakoľko sa tu konajú aj preteky slovenskej enduro série.
Požičanie biku z trailcentra – na čo si dať pozor

Dôvodov, prečo si ľudia požičiavajú bicykle z požičovne, je viacero. Buď je za tým smola, keď sa v trail rezorte čosi na vašom biku pokazí a neostáva nič iné, ako využiť služby centra, alebo proste vhodný bike na podmienky nemáte a tak si priplatíte za požičanie.
Video: Škola jazdy - ako správne brzdiť

O tom, aké dôležité je vedieť rýchlo a účinne zastaviť, sa asi nemusíme baviť. Na čo treba klásť dôraz a ktoré veci radšej nerobiť?
Video: Režim TURBO - koľko vydrží batéria ebiku

Koľko jazdenia zvládne ebike pri maximálnej pomoci a režime Turbo, sme zisťovali na obľúbenom traile.
Keď to má atmosféru, alebo jazda v menej priaznivých podmienkach

Žiadny strach, nejdeme nikoho presviedčať, aby jazdil v daždi a blate. Ale je kopec dní, ktoré na prvý pohľad nevyzerajú ideálne, no keď človek nakoniec vyrazí, nikdy neľutuje. Stačí sa trochu prispôsobiť...