Najnovšie články z kategórie Kellys

Kelly's Greenbike Tour 2008

Pozvánka na prvý ročník KELLY'S GREENBIKE TOUR Bratislava 2008 pod záštitou primátora Bratislavy Andreja Ďurkovského. Pripravené sú dve trate v Malých Karpatoch a celé to odštartuje 23.8.2008 zo Železnej Studienky v Bratislave
Kelly's Dubnický Maratón 2006

12.ročník vytrvalostného preteku horských bicyklov chrbtami a údoliami Strážovských vrchov v okolí Novej Dubnice (oblasť Nová Dubnica, Trenčianske Teplice, Omšenie, Baske, Dolná a Horná Poruba, Ilava).

Maratón zaradený do prestížnej VELO MTB série.
Najstarší, najväčší a najťažší maratón horských bicyklov na Slovensku.
Kelly's 2006

Na výstave v Salzburgu som taktiež obdržal katalóg Kelly's 2006, tak tu je kompletná ponuka bicyklov Kelly's pre rok 2006 s doporučenými maloobchodnými cenami. Doplnené o slovenské ceny!
Kelly's Dubnický Maratón 2005 - foto

Obrovská fotogaléria z Dubnického Maratónu 2005, kde sa nájde snáď každý, kto na tejto akcii bol :)
Kelly's Dubnický Maratón 2005

Náš tradične najväčší, najťažsí a neodškriepiteľne najstarší MTB maratón, roku 2005 píšuci históriu svojho 11. ročníka, zaradený do Velo MTB série maratónov a s trojicou tratí (43, 68 a 99 km) sa predstavuje...
Biky Kelly's 2005 - 2. časť !

Takže sa pozrite na MTB modely do 20 tisíc, ktoré budú zaujímať hlavne tých čo majú hlbšie do vrecka alebo je pre nich bike len dopravným prostriedkom. Zmien je tu málo. V druhej polovici článku nájdete rozšírenú kolekciu cestných bicyklov. Predovšetkým top modely s označením URC sa im podarili.
Biky Kelly's 2005 - 1. časť !

Konečne novinky aj od domáceho výrobcu Kelly's. Novinkou sú celoodpružené modely Toxic a Wandal s novým rámom a konštrukciou zadnej stavby. Zmeny na bikoch s pevným rámom sú hlavne v ich osadení novou sadou LX a u top modelov použitie zapletaných kolies s bezdušovými plášťami, ktoré majú za úlohu zvýšiť jazdný komfort. Rozšírila sa aj ponuka cestných bikov o celkom vydarené modely, ktoré v poslednom období zažívajú menší boom.
Kellys Dubnický Maratón

Ideme prvé stúpanie, na pulsmetru iba malá rezerva k mojej maximálke. Vpredu veľký prevodník... idem s ďaľšími tromi českými pretekármi. Na desiatom km prvé kvalitné blato. Bežíme i po rovine, ale ako som sa neskôr dozvedel, za nami ostával už zjazdný chodník...