Najnovšie články z kategórie Kellys

Pozvánka: Kellys Green Bike Tour

Prídite si zajazdiť do Malých Karpát, kde už 16. augusta 2014 štartuje na Železnej Studienke MTB maratón Kellys Green Bike Tour. MTBiker.sk ako mediálny partner akcie prináša aj zaujímavú súťaž o free štartovné, fľaše Green Bike a hlavne poukážku v hodnote €50 na nákup v Green Bike.
Kellys Green Bike Tour 2013 PR článok

Kellys Green Bike Tour 2013

Opäť po roku sa stretávame na známych nám miestach, aby sme sa spolu vybrali potrápiť svoje telo i ducha po malebných zákutiach Malých Karpát v rámci 5. ročníka Kellys Green bike Tour 2013. Príjemné lesné chodníčky, príjemno nepríjemné stúpania a klesania, potoky či lúky na Vás čakajú, trate tohtoročného cyklomaratónu zostávajú nezmenené. Takže máte možnosť si porovnať Váš dosiahnutý čas z minulého roku.
Fotogaléria z Kellys Bikefest Maratónu

Bikecentrum Kálnica cez víkend ožilo cyklistickým festivalom, ktorého súčasťou bol aj MTB maratón. Trať s dĺžkou 40km zvládol najrýchlejšie Milan Barényi. MTBiker vám prináša niekoľko fotiek z tejto akcie.
Kellys Green Bike Tour 2012 PR článok

Kellys Green Bike Tour 2012

Opäť po roku sa stretávame na známych nám miestach, aby sme sa spolu vybrali potrápiť svoje telo i ducha po malebných zákutiach Malých Karpát v rámci 5. ročníka Kellys Green bike Tour 2012. Príjemné lesné chodníčky, príjemno nepríjemné stúpania a klesania, potoky či lúky na Vás čakajú, trate tohtoročného cyklomaratónu zostávajú nezmenené. Takže máte možnosť si porovnať Váš dosiahnutý čas z minulého roku.
Greenbike zo zadných radov alebo Preteky nielen pre prvých

Ako sa do kalendára začali nenápadne vkrádať posledné augustové dni, začal sa aj blížiť termín konania už tradičného cyklistického podujatia s názvom Kellys Green Bike Tour. Táto akcia má jednu malú zvláštnosť - keďže je to jediný cyklomaratón so štartom priamo v najväčšom meste, v ktorého bezprostrednom okolí sú veľmi dobré podmienky pre všetky druhy cyklistiky a teda aj veľký počet rekreačných cyklistov, tak z toho vyplýva, že tento cyklomaratón je pre mnohých účastníkov prvým v živote.
Kelly's Greenbike Tour už onedlho PR článok

Kelly's Greenbike Tour už onedlho

Už čoskoro vyvrcholí V Bratislave tohtoročná cyklistická sezóna. 20.augusta sa cyklisti z celého Slovenska stretnú na Partizánskej lúke, aby potrápili svoje telo i ducha po malebných zákutiach Malých Karpát v rámci 4. ročníka Kellys Green Bike Tour 2011. Trate tohtoročného cyklomaratónu zostávajú nezmenené, pripravená je krátka 34-kilometrová trať a pre tých odvážnejších 75-kilometrová dlhá trať.
Dubnický maratón, alebo niekedy ani 8 hodín nestačí...

Tento maratón mi príde už celkom zbytočné predstavovať. V sobotu 5.9. sa totiž konal už jeho 15. ročník a za ten čas si stihol vybudovať silnú pozíciu. Pyšní sa prívlastkom najťažšieho maratónu na Slovensku a parametre 103 km a 3360 m hovoria jasnou rečou. Konkurovať mu mohol Horal so svojím pôvodným variantom Krejzi a legendárnou Kráľovou hoľou. To už je ale minulosť a o slovo sa hlási Dubnický Hard... 209 fotiek od roota
Kellys Green Bike Tour 2009

Je večer, sedím za počítačom, popíjam portské a rozmýšľam nad dnešným dňom. Keď sa ma dnes hocikto opýtal ako bolo, odpoveď bola: Super! Bol som na druhom ročníku Kellys Greenbike tour...
Kellys Dubnický Maratón 2009 už o 3 dni

Už o niekoľko dní, 5.9., sa v priestoroch Amfiteátra v Novej Dubnici odštartuje už 15. ročník nášho asi najstaršieho MTB maratónu. Kellys Dubnický Maratón Vás pozýva na svoje trate pre začiatočníkov (33 a 46 km), ostrieľanejších (70 km) i náročných (103 km), ktoré sú tradične jedny z najkrajších na Slovensku.
Kellys Green Bike Tour 2009

Rok sa s rokom stretol a opäť sa stretávame na 2. ročníku Green bike Tour 2009. Za uplynulý čas sme my ako organizátori sa snažili vylepšiť toto športové podujatie, k čomu nám veľmi pomohli Vaše pripomienky, nápady, postrehy. Pre pretekárov sme pripravili dva okruhy, ktoré preveria Vašu kondíciu a technickú zručnosť. V cieli bude pre Vás pripravené bohaté občerstvenie, zaujímavý kultúrny program a bohatá tombola.
Fotoreport z Dubnice

Katko nám poskytol 261 fotografií z Kelly's Dubnického Maratónu, ktorý sa išiel tento víkend. Čoskoro sa môžete tešiť aj na report; do tej doby si môžete vychutnať aspoň tento fotoreport
PORÁČ 2008 – Úžasní ľudia, úžasný kraj.

Tichučko, bajkri ani muk!

Poviem Vám príbeh z lesných lúk.

Bude to príbeh rozprávkový

o bajkovaní a o Poráčovi.