Najnovšie články z kategórie Levoca

Pozvánka: Stefe MTB Maratón Levočské vrchy - príďte na ďalšiu porciu výškových metrov

Levoča už nie je známa len pre svoj slávny oltár, ale priaznivci MTB maratónov si ju obľúbili aj vďaka trati v krásnom prostredí Levočských vrchov.
Detská tour Petra Sagana 4.kolo - o to náročnejšia trať

Už po 4-krát sa tento rok stretli mladí cyklisti na Detskej tour Petra Sagana. Podujatie pripravila Cyklistická Detská tour v spolupráci s cyklistami z Cyklo Spiš a Mestom Levoča. Na prezentácií v Levoči sa zaregistrovalo 418 cyklistov.
Pozvánka: Celý víkend v Levoči

Posledný májový víkend vás pozývame na východné Slovensko do Levoče. V sobotu 28. mája sa uskutoční 3. ročník STEFE MTB Maratón Levočské vrchy – Levoča. Podujatie je zaradené do série pretekov Slovak XCM Tour a zároveň u našich južných susedov do maďarskej série Pedál MTB Tour.
Reportáž: MTB maratón Levočské vrchy - hneď druhý ročník v SLOVAK XCM TOUR 2015

Už som povymetal takmer všetky MTB maratóny na Slovensku a bol som zvedavý, prečo hneď druhý ročník zaradili do kalendára pretekov SLOVAK XCM TOUR 2015. Prišiel som, videl som, ale odpoveď nepoznám.
Reportáž z MTB maratónu Levočské vrchy

Čo sa týka našej východnej časti Slovenska tak sa za veľkého znalca terénov určite nepovažujem. O to viac ma zaujal prvý ročník MTB maratónu Levočskými vrchmi, ktorý ponúkal zaujímavý profil a pekné výhľady na okolie Vysokých Tatier. Trošku dlhšie cesta a skoršie vstávanie ma preto nemohli odradiť :)
Pozvánka: MTB maratón Levočské vrchy - Levoča

Už o mesiac 31.5.2014 sa v Autocampe Levoča uskutoční MTB maratón Levočské vrchy - Levoča. Do 4.5.2013 sa môžete zapojiť aj do súťaže o 2x štartovné.