Najnovšie články z kategórie Maraton

Pozvánka: ŠKODA Svätojurský MTB maratón – maratónska sezóna je opäť tu

V sobotu 28.4.2018 odštartuje ŠKODA Svätojurský MTB maratón 1. kolom série ŠKODA BIKE OPEN TOUR. Ide už o 12.ročník vytrvalostných pretekov horských bicyklov v oblasti Malých Karpát a aj tento rok sa je rozhodne na čo tešiť.
Pozvánka: Masiv MTB race 2018 - miesto už len pre 200 tímov

Ak hľadáte poriadnu výzvu do novej sezóny, ste na správnom mieste! Unikátne etapové preteky dvojíc na horských bicykloch Masiv MTB race, ktoré sa konajú 12. až 15. septembra 2018, spustili registráciu.
Reportáž: STUPAVA WINTER TROPHY MTB & RUN – sneh, blato a zábava

Tento rok sa konal už 10-ty jubilejný ročník tohto zimného podujatia. Minulý rok som mal premiéru a keďže sa mi páčilo, prihlásil som aj teraz. No a opäť bola zábava...
Reportáž: 2. Zimný Cyklonárez – nakoniec predsa len mrazivá horská akcia

V mojom prípade sa nejednalo len o súboj s horským chladom, ako uvádza hlavné motto podujatia. Pribudol ešte jeden nečakaný protivník...
Pozvánka: STUPAVA WINTER TROPHY MTB & RUN 2018 – oprášte bicykle a bežecké topánky

Medzi veľmi dobré spôsoby na udržanie zimnej motivácie patria zimné akcie, tak ako tradičná dvojdenná akcia v Stupave. Ako mediálny partner prinášame aj súťaž o 2x2 free štartovné...
Zaujímavé reportáže z roku 2017 – od zimných akcií, až po ME v maratóne

Ak hľadáte motiváciu na ďalšiu sezónu, možno pomôže inšpirácia v podobe TOP reportáží, ktoré sme pre vás v roku 2017 pripravili.
Splnený sen menom ISOMA 1000 Miles Adventure

Volám sa Pavol Anderko, mám 51 rokov. Ženatý som 27 rokov a máme s manželkou 4 deti vo veku 26, 25, 12 a 9 rokov.
Video: KONA PROCESS 111 - pokus o univerzálny bike na trail aj maratón

Ako som hľadal a postupne aj “ladil” komponenty, s cieľom nájsť to pravé pre môj štýl jazdenia...
Pozvánka: Cyklonárez 2 - postav sa horskému chladu

Akcia, ktorá má sebou len prvý ročník a už si získala medzi „zimnými bikermi“ svoje meno. Uvidíme, aký bude ten ďalší...
ŠKODA BIKE OPEN TOUR 2017 – malé ohliadnutie

Malé ohliadnutie za sezónou, ktorá pritiahla opäť o niečo väčší počet bikerov, vrátane „nováčikov“.
Šprintpolom 2017 – opäť žiadne opaľovanie

Už 13. ročník podujatia sa konal v počasí, ktoré dodalo tú správnu atmosféru, hodnú horskej časovky do vrchu...
Pozvánka: Majstrovstvá Európy v 24-hodinovke na Slovensku

Ak tento rok patril na Slovensku maratóncom v rámci ME, tak ten budúci sa budú tešiť najmä tí z kategórie „ultra“.