Najnovšie články z kategórie Merida

Reportáž: Merida Road Cup časovka Jatov - aero je najviac

V sobotu 19. augusta sa konalo 15. kolo MRC usporiadané obecným úradom Jatov v spolupráci s cyklistickým klubom Falange.
Biky fóristov: AdMich a Merida Oné Fifti - fulla do pohody aj nepohody

Nie som dupač ani extra maniak, no bicykel je dôležitou súčasťou môjho života – hlavne ako doplnkový šport. Keď som si prezeral MTBIKER a videl tunajšie fotky a videá, začala vo mne rásť myšlienka na kúpu “fulla“. Samozrejme to trvalo dlhšie, kým som si našetril, ale medzitým som študoval recenzie, značky, systémy odpruženia. V Októbri 2013 prišiel deň D. Zozbieral som všetky dostupné eurá a kúpil som si vyhliadnutú Meridu One-Forty 900 2013. O tom ako sa mi s ňou jazdí a čo som na nej vylepšil, sa rád podelím na nasledujúcich riadkoch...
Biky fóristov: Quidoo & Merida Ninety Nine XT-D (2012)

Slavo ma oslovil, aby som napísal pár teplých slov o mojom bajku. Počasie rozdáva karty len pre najvytrvalejších hráčov, takže tu máme uhorkovú sezónu, ktorá zvládne aj jeden mainstreamový bajk ako je moja Merida 99. Začnem netradične záverom.
Merida Zelená stopa 2013

Momentálne ideálne cyklistické počasie mi tohto roku dáva šancu zajazdiť si na niektorých nových miestach a po Novej Dubnici padla na sobotu voľba na preteky Zelená stopa SNP, ktoré sa konali v obci Selce pri BB.
Merida Zelená Stopa 2012 - fotoreport

79 fotografií z dnešnej Meridy Zelenej Stopy SNP, ktorá sa tradične išla z Banskej Bystrice na sviatok SNP.
Merida - Zelená stopa SNP

Občianske združenie Biela stopa SNP v spolupráci s mestom Banská Bystrica pre vás pripravili jedenáste kolo cyklomaratónskej série. Sily si môžete zmerať na maratónskej , polmaratónskej a minimaratónskej trati.
Merida Zelená stopa SNP - fotoreport

Celkovo 470 fotografií zo Zelenej Stopy SNP, ktorá sa konala včera, na 67. výročie Slovenského Národného Povstania. S krátkou traťou si najrýchlejšie poradili Ľubo Ondruš a Zuzana Juhásová, na dlhej boli najrýchlejší Martin Haring a Andrea (opäť) Juhásová.
Zelená Stopa SNP, alebo skôr hnedá?

Merida Zelená stopa SNP, ako sa oficiálne tento pretek nazýva, patrí už medzi tradičné slovenské podujatia. Zúčastnil som sa predchádzajúcich 4. ročníkov a preto je to už s mojej strany akási tradícia. Počasie ale opäť vystrkuje rožky a tak hrozí, že sa zo zelenej stane skôr hnedá...
MERIDA Zelená stopa SNP 2009

OZ Biela stopa SNP v spolupráci s mestom Banská Bystrica, obcami Kordíky, Králiky, Tajov, Riečka, Malachov a BBHS 1999 organizujú 29. augusta 2009 v Banskej Bystrici 9.ročník cyklomaratónu Merida Zelená stopa SNP, na ktorý vás horských cyklistov srdečne pozývame.
Na Zelenej stope v Banskej Bystrici

Je to mesiac ako som začal jazdiť cyklomaratóny. Idem svoj štvrtý, zase dlhú trať. Sandále som pochoval a diskusia v komentároch vo mne vyvolala túžbu po tretrách. Tak som v piatok večer vykrútil štople z kopačiek a našróboval som nové kufre, čo mi ostali z mladosti...
Cica nežer! Skús cyklomaratón!

Pripadám si tučný. Žiadne plecia, veľká riť. Spoznáte ma ľahko: postava ako pivová fľaša, miesto štopľa plešina. Výzva Edity Šipeky „Cica nežer!“ ma dráždila stále viac. Bicykel by mi mohol pomôcť...
Ako som prežil svoj prvý cyklomaratón

Neviem kde sa v mojej hlave zobrala myšlienka skúsiť si cyklomaratón, ale stalo sa tak a ja som začal sledovať kalendár pretekov. Bola to len otázka času kedy sa na nejaký vyberiem. Voľba padla na akciu s názvom DEMA Banskoštiavnický maratón.