Najnovšie články z kategórie Novinky

Shimano SLX M7100 - moje prvé zoznámenie s 12 rýchlosťami

Keď prišla ponuka na testovanie novej sady od Shimana, tak som neváhal ani sekundu a hneď sa podujal, že ju prevetrám. Zatiaľ prinášam dojmy z prvotného zoznámenia.
Novinka: Liv Pique 29 pre rok 2020 - celoodpružený XC model pre dámy

Výrobca Liv, ktorý má svoje korene v cyklistickom gigantovi Giant, predstavil unikátny rad horských bicyklov, uspôsobených práve pre ženy s označením Pique 29.
Test: Bianchi Infinito CV Disc 2019 – keď sa splní jeden sen

Ako prvý na Slovensku som mal možnosť jazdiť túto novinku pre rok 2019 a po 7 000 km prinášam svoje pocity, a tiež pohľad na niektoré pre mňa nové technológie.
Novinka: Giant Reign 2020 – enduro vládne terénu

Koniec leta si pre nás pripravil plný balík noviniek. Jednou z nich je aj budúcoročný model Giant Reign s 29“ kolesami a dostatkom zdvihu, aby ste na ňom dokázali prekonať opäť o niečo viac.
Video: My Boo - EKO bicykel, ktorý neprehliadnete

Pri výbere nového bicykla väčšina ľudí zvažuje, či ísť cestou hliníka a vyššej výbavy, alebo karbónu osadeného nižšou sadou. Možností však môže byť prekvapivo viac...čo tak rám bambusový?
Video: Rock Machine Blizz a Torrent pre sezónu 2020

Jaromír Spěšný vás prevedie novinkami z dielne Rock Machine pri populárnom modelovom rade Blizz a Torrent.
Reportáž: Wilier - predstavenie nových modelov spolu s návštevou fabriky

Nahliadnite do zákulisia jedného z klasických výrobcov bicyklov, ktorý predstavil viaceré novinky.
Tradícia v najnovšom šate - Pinarello 2020

Je len zopár výrobcov bicyklov na svete, ktorí sú synonymom luxusu, tradície a víťazstiev. Pinarello sem nepochybne patrí, tak sa pozrime na aktuálnu kolekciu.
Video: Moderné trendy na celoodpružených XC bicykloch a ich význam

Tak ako všetko, vyvíjajú sa aj bicykle a dnes sa pozrieme ako vyzerá moderný XC stroj a čo vie ponúknuť samotným jazdcom.
Novinka: Cannondale CAAD13 - hliník ako konkurencia pre karbón

Ako to dopadne, keď sa do jedného hrnca pridajú ingrediencie ako 40 rokov skúseností, 13. pokračovanie, najmodernejší dizajn, aerodynamika a hlavne hliník ako tradičný materiál pre stavbu bicyklov?

Canyon predstavuje model Ultimate CF EVO Disc s hmotnosťou pod 6 kg

Aj keď sa hranica pre UCI modely ani zďaleka nepriblížila hranici 6 kilogramov, Canyon prichádza s novinkou, ktorá určite poteší srdcia ortodoxných gramárov.
Novinka: Cannondale SuperSix EVO – svetová premiéra najdôležitejšieho modelu značky

Model SuperSix stojí spolu s aero modelom SystemSix na vrchole ponuky. Opäť sme teda vo svete najnovších technológií a top komponentov.