Najnovšie články z kategórie Novinky

Horské modely Canyon 2019

Meno tejto značky vidíme v popredí takmer všetkých disciplín cyklistiky – niet sa čomu diviť. Široká škála modelov, vlastné inovácie, či dôraz na spracovanie rámov a samozrejme tradične zaujímavý pomer ceny a výbavy.
29 palcové hardtaily do 2 000 € – v jednoduchosti je krása PR článok

29 palcové hardtaily do 2 000 € – v jednoduchosti je krása

Veľké kolesá, tuhosť rámu a prijateľná výbava sú kľúčové komponenty pre športovo založených jazdcov a to vedia splniť aj bicykle v tejto kategórii.
Nová sada SRAM Eagle AXS a RED eTAP AXS– nová kapitola elektronického ovládania

Posledné roky už sa pomaly stáva zvykom, že ťahúňom inovácií v cyklistickom priemysle je americký koncern SRAM. Po jednoprevodníkovej revolúcii a dvanásťrýchlostných sadách je na rade ďalší míľnik, ktorým je bezdrôtové radenie prevodov.
Kellys Factory Team predstavuje súpisku na sezónu 2019

Zima je v plnom prúde, čo znamená, že je ideálny čas na zosumarizovanie minulej sezóny 2018. Z tohto dôvodu sa členovia Kellys Factory Teamu zišli v bike parku Kálnica, aby sa poohliadli za úspešnou sezónou 2018, ako aj pripravili súťažný kalendár na nastávajúcu sezónu.
Vynovený Canyon Strive – 29 palcov a prepracovaný ShapeShifter

Nová sezóna má ešte ďaleko do svojho začiatku, no Canyon už predstavil novú verziu svojej enduro „mašiny“ pre náročných.
Najčítanejšie články v roku 2018

V dnešnom výbere sa pozrieme na redakčné články, ktoré dosiahli najvyššiu čítanosť. Je to skutočne zaujímavý mix s pomerne nečakaným víťazom.
Video: Nový Blizzard - 29 palcov a 140 mm s virtuálom play_arrow

Video: Nový Blizzard - 29 palcov a 140 mm s virtuálom

Vyšší zdvih a veľké kolesá sú jasný súčasný trend a Rock Machine pripravil na sezónu 2019 model Blizzard TRL 90 - 29.
Cestná kolekcia Felt pre rok 2019 PR článok

Cestná kolekcia Felt pre rok 2019

I keď sa v terajšej dobe pozeráme veľmi často na obľúbené stúpania a trasy len spoza okna, nie je na zahodenie, pozrieť sa na ponuku Felt. Možno nájdete nového spoločníka do nasledujúcej sezóny.
Canyon doplnil populárny rad Neuron

Jeden z najobľúbenejších modelov nemeckej značky a víťaz mnohých testov dostáva výrazný upgrade.
Prierez cestnou kolekciou Orbea pre rok 2019

Rok 2019 sa nezadržateľne blíži a s ním prichádzajú aj nové kolekcie výrobcov. Orbea sa nedala zahanbiť a pre cestnú kategóriu pripravila pestrú ponuku modelov – od špeciálov, až po každodenných spoločníkov.
Cestné a gravel modely Canyon 2019 – čo je nové? PR článok

Cestné a gravel modely Canyon 2019 – čo je nové?

Bicykle značky Canyon či už ide o cestné, alebo horské sa stali skutočne rozšírenými vo svete cyklistiky. Niet sa čomu čudovať, cena, kvalita a dizajn hovoria pomerne jasne.
Displeje Bosch – aby ste mali všetko pod dohľadom PR článok

Displeje Bosch – aby ste mali všetko pod dohľadom

Občas je fajn vzdať sa aj toho mála elektroniky, ktorú so sebou nosíme na bicykel. Ak však hovoríme o elektrobicykloch, je dôležité vedieť, ako dlho nám ešte vystačí batéria. Prípadne, ktorý jazdný mód máme zvolený.