Najnovšie články z kategórie Novinky

Novinka: Odhalenie novej rakety – Giant XTC Advanced 2020

Hardtaily stále nie sú mŕtve. Aj keď sa svetové poháre v cross-country stávajú čoraz technicky náročnejšími, hmotnosť a tuhosť týchto „sporadicky“ odpružených modelov je vždy ich silnou stránkou. Modelový rad XTC od Giant je toho jasným príkladom.
Predstavenie a testovanie novej kolekcie Castelli Perfetto RoS v Tirolsku

Ak jazdíte radi v horách a tiež vtedy, keď nie sú úplne ideálne podmienky, dobre zvolené oblečenie je skutočne základ. A práve na to je zameraná špeciálna kolekcia s viacerými novinkami.
Video: Eurobike 2019 - zo sveta cestnej cyklistiky - 2. časť

Prinášame ďalší príval noviniek a trendov pre všetkých lovcov gramov, sekúnd a drahocenných KOMov.
Novinka: Elektroposily Wilier - Cento10 Hybrid a 101 X/FX Hybrid

Pozrite sa na novú kategóriu bicyklov z dielne Wilier, ktoré dosahujú rekordné parametre.
EUROBIKE 2019: Novinky a trendy na rok 2020 - 2. časť

Extrémne geometrie, bezdrôtové riešenia, originálne konštrukcie...aj to sú ďalšie trendy a zaujímavosti z výstavy Eurobike.
Video: Eurobike 2019 - zaujímavosti zo sveta MTB - 2. časť

Poďte sa pozrieť na druhú časť noviniek a zaujímavostí, ktoré nás upútali na výstave Eurobike.
Video: Eurobike 2019 - zo sveta cestnej cyklistiky

Dnes tu máme pre vás novinky, ktoré potešia najmä fanúšikov cestnej cyklistiky.
Bambusový bicykel - pomáha ľuďom i prírode

Posledné desaťročia sme ako ľudstvo na prírodu zabudli. V popredí boli naše ekonomické záujmy, zisk a obohacovanie sa na úkor našej planéty.
Video: Eurobike 2019 - novinky od ABUS

Pozrite si, čo nové pripravila značka ABUS, ktorej hlavným rysom je v prvom rade bezpečnosť - či už vaša alebo vášho biku.
Video: Eurobike 2019 - zaujímavosti zo sveta MTB

Poďte sa pozrieť na niekoľko noviniek a zaujímavostí, ktoré nás upútali na výstave Eurobike.
EUROBIKE 2019: Novinky a trendy na rok 2020 - 1. časť

Pozrite si trendy a novinky, ktoré sme mali možnosť vidieť na výstave Eurobike.
Shimano SLX M7100 - moje prvé zoznámenie s 12 rýchlosťami

Keď prišla ponuka na testovanie novej sady od Shimana, tak som neváhal ani sekundu a hneď sa podujal, že ju prevetrám. Zatiaľ prinášam dojmy z prvotného zoznámenia.