Najnovšie články z kategórie Novinky

Gravel kolekcia Marin 2020 - po ceste aj mimo nej PR článok

Gravel kolekcia Marin 2020 - po ceste aj mimo nej

Mať možnosť vyraziť na niekoľkohodinový výjazd po ceste alebo okúsiť dobrodružstvo po nekončiacich šotolinách, bez potreby uskromňovania sa v pohodlí či rýchlosti, je výsadou práve gravel bicyklov.
Novinky CTM pre sezónu 2020 - zaujímavé farby aj zmeny geometrií

Opäť sme sa vybrali na predstavenie noviniek na sezónu 2020, tentokrát pod taktovkou značky CTM.
Čo je nové pri cestných modeloch na rok 2020 v kategórii do 3000 €

Moderné trendy, materiály alebo farebné kombinácie - poďte sa pozrieť, čo sa nachádza v segmente cestných bicyklov, kde už pomaly miznú kompromisy.
Novinka: Canyon Neuron CF SLX 2020 - zbraň na trail

Zima prichádza a s ňou premýšľanie o novej výbave do budúcej sezóny. Nuž, sny by sa mali plniť a ak ste skutočným horským cyklistom, máme pre vás jeden taký, ktorý by sa mohol pod stromčekom aj objaviť.
Video: Nový Ghost Lector 2020  - ešte agresívnejší a zábavnejší

Video: Nový Ghost Lector 2020 - ešte agresívnejší a zábavnejší

Už doslova legendárny XC model sa dočkal kompletnej modernizácie a dalo by sa povedať, že nezostal kameň na kameni. Poďte sa na novinku pozrieť bližšie...
Video: Rock Machine Gravelride CRB 900 - novinka pre sezónu 2020

Novinkou pre sezónu 2020 sú v rámci českej značky 2 modely s prívlastkom CRB. Poďte sa bližšie pozrieť na jeden z nich.
Cross-country modely do 2000 € pre rok 2020 - výborný pomer ceny a kvality PR článok

Cross-country modely do 2000 € pre rok 2020 - výborný pomer ceny a kvality

Kto by nechcel mať niečo spoločné s jazdcami na úrovni svetového pohára?
Novinka: Cannondale SuperSix EVO Neo - zbraň na cesty s elektropodporou

Model SuperSix sa už dlhé roky radí k skutočne pretekárskemu náčiniu. V tomto prípade si inžinieri z Cannondale dovolili pridať ešte čosi naviac – elektromotor, s ktorým bude každý výjazd možnosťou objavovať niečo nové.
Novinky Mondraker pre sezónu 2020 – les je ich domovom

V kolekcii 2020 nachádzame „zo všetkého niečo“. Inými slovami, je tu zástupca hardtailových chrtov, špeciály na enduro, trail a cross-country či elektro horské bicykle.
Unboxing: Cannondale Topstone Carbon 105 - pruží aj bez tlmičov

Rok 2019 bol pre značku Cannondale plodný, predstavila niekoľko noviniek, medzi nimi aj úplne nový koncept gravel biku pod názvom Topstone. My sme mali možnosť pozrieť sa na verziu pre r. 2020 s označením Cannondale Topstone Carbon 105.
Celoodpružené modely do 3 000 € pre rok 2020 – od XC po enduro

Rok 2019 sa nám pomaly blíži ku koncu, no výrobcovia bicyklov nezaháľali a predstavujú nám svoje novinky, na ktorých môžeme jazdiť v nasledujúcom roku.
Test: smartwatch SIGMA iD.TRI - novinka pre dohľad nad vaším športovým úsilím

Môj prvý cyklopočítač či moje prvé športové hodinky so snímačom pulzu - oboje boli práve od tohto výrobcu a aj to je dôvod, prečo som sa potešil, keď sa mi naskytla možnosť vyskúšať túto horúcu novinku.