Najnovšie články z kategórie Novinky

Novinka: Canyon predstavuje druhú generáciu E-MTB a uvádza Grand Canyon:ON PR článok

Novinka: Canyon predstavuje druhú generáciu E-MTB a uvádza Grand Canyon:ON

V posledných týždňoch sa s novinkami na poli horských elektrobicyklov roztrhlo vrece. Výnimkou nie je ani Canyon, ktorý si pripravil hneď dve.
Unboxing: Giant Anthem Advanced Pro 29 1 - jedno pódium poprosím!

Ak sa rozhodujete, na čom vyraziť na preteky, hľadáte FULL s hmotnosťou zo sveta HT a toto všetko za slušné peniaze, tak zbystrite pozornosť.
Horské modely spoza veľkej mláky - Cannondale 2020 PR článok

Horské modely spoza veľkej mláky - Cannondale 2020

Už pri vyslovení mena tohto výrobcu sa nám vynárajú obrazy v podobe vidlice Lefty, či charakteristickej zelenej farby. Okrem týchto prvkov ide predovšetkým o kvalitné bicykle s nezameniteľnou osobitosťou.
Unboxing: Kellys SOOT 30 2020 - pozvánka do sveta gravelu

Gravel jazdenie je tu, má vychytané muchy zo svojich začiatkov a všetko naznačuje tomu, že tu aj naďalej bude. Ak si gravel ešte neskúsil, na začiatok je SOOT 30 ideálny parťák.
Talianska klasika nesklame - cestné a gravel bicykle Wilier v roku 2020 PR článok

Talianska klasika nesklame - cestné a gravel bicykle Wilier v roku 2020

Existuje len málo výrobcov, ktorí majú za sebou aspoň rovnako dlhú históriu ako má Wilier Triestina. Talianska precíznosť a elegancia sú dostupné aj v novom roku 2020 pre všetkých, ktorí milujú cyklistiku.
Náš rok 2019 – zhodnotenie a plány na ďalšiu sezónu

MTBIKER je skutočne komplexný projekt a dnes sa v tomto duchu spolu ohliadneme za rokom 2019 a načrtneme plány do novej sezóny.
Nezabúdame ani na dámy - ponuka MTB Liv v roku 2020 PR článok

Nezabúdame ani na dámy - ponuka MTB Liv v roku 2020

Nie príliš často vídavame výrobcov venujúcich ženskej časti cyklistického sveta toľko pozornosti, ako to robí Liv.
Unboxing: Cannondale Habit 5 2020 - zábava až na prvom mieste

Je krásne sledovať, ako sa cyklistika vyvíja a ako vznikajú jej nové kategórie. Jednou z tých mladších je trailové jazdenie, all mountain biky, kde ide najmä o radovánky.
Horské dobrodružstvá v talianskom štýle - Wilier MTB PR článok

Horské dobrodružstvá v talianskom štýle - Wilier MTB

Vidieť v teréne modely značky Wilier je častokrát jedinečný moment. Avšak nie je to preto, že by tento výrobca neponúkal stroje aj do náročnejších podmienok. Práve naopak.
Unboxing: Ghost Nirvana Tour Essential 2020 - všetko hrá, ako má

Ghost si odvážne zvolil názov modelu, ktorý sa zhoduje s názvom legendárnej skupiny. Silné meno pre podarený bike.
Aj v roku 2020 stále v obraze vďaka WeLoveCycling PR článok

Aj v roku 2020 stále v obraze vďaka WeLoveCycling

Nový rok prináša pre mnohých z nás rôzne výzvy. Niektorí možno chcú začať s cyklistikou, ostatní sa chcú v nej posúvať ďalej.
Talianska elegancia pre rok 2020 - cestná kolekcia Bianchi PR článok

Talianska elegancia pre rok 2020 - cestná kolekcia Bianchi

Už vyše stotridsať rokov pôsobí na svetovom cyklistickom trhu neodmysliteľný výrobca Bianchi. Jeho charakteristické „celeste“ farebné prevedenie bude žiariť aj na cestných modeloch pre rok 2020.