Články v kategórii 'Paris Roubaix' (25 - 26 z 26 článkov)

Preteky za slnkom

09.03.2009 1 625 2 0

Paríž – Nice, nazývané aj Course au Soleil (preteky za slnkom), sú profesionálne etapové cyklistické preteky, ktoré sa konajú začiatkom marca. Prezývku Course au Soleil získali preto, lebo zvyčajne na štarte vládne chladné, veterné a sychravé počasie, postupne ako sa pretekári prepracovávajú k Stredozemnému moru, sa oteplieva a poslednú etapu v Nice zvyčajne absolvujú už v krátkych nohaviciach a dresoch s krátkymi rukávmi.
Preteky Paríž-Roubaix v réžii Švajčiara Cancellaru - DOPLNENÉ

09.04.2006 466 7 0

Švajčiarsky cyklista Fabian Cancellara sa stal víťazom 104. ročníka nedeľňajších pretekov Paríž-Roubaix. Pre dvadsaťpäťročného pretekára je to zatiaľ najväčšie víťazstvo v jeho kariére. "Na tento okamih som čakal veľmi, veľmi dlho. Je to už dlhý čas, odkedy na týchto pretekoch naposledy vyhral Švajčiar. Som nesmierne šťastný," povedal v cieli Cancellara, ktorý približne 18 kilometrov pred cieľovou páskou na velodróme v Roubaix "nasadil" k rozhodujúcemu trháku.

1. Najkrajšie stúpania – Kasárne Javorníky alebo moja top lokalita na cesťák (8 964)
  3. Tip na výlet: Hrebeňom z Inovca – jednoducho skvelé MTB (8 785)
  4. Reportáž: Istrofinal Snežnický MTB maratón - podujatie s technickými úsekmi a singláčmi (6 660)
  6. Ako si poradiť so zablateným bicyklom a nenarobiť sa pri tom (6 201)
  8. Test: Canyon Spectral CF 8.0 - nie je enduro ako enduro (5 506)
  9. MTBIKER shop: Výpredaj testovačky, zberateľské tričko, 2021 už klope (5 136)