Články v kategórii 'Peter Sagan' (685 - 696 z 732 článkov)

Sagan v 5. etape tretí a je lídrom aktivity

16.06.2011 1 067 0

Slovenský cyklista Peter Sagan pokračuje na pretekoch Okolo Švajčiarska vo výborných výkonoch, v stredajšej 5. etape z Huttwilu do Tobel-Tägerschenu obsadil 3. miesto. V šprintérskej koncovke celého pelotónu predstihli cyklistu tímu Liquigas-Cannondale iba víťazný Slovinec Borut Božič a Španiel Óscar Freire. Lídrom pretekov je aj naďalej Talian Damiano Cunego s náskokom 54 sekúnd pred Juanom Mauriciom Solerom z Kolumbie.
Sagan vo forme, v Huttwile finišoval druhý

14.06.2011 796 0

Slovenský cyklista Peter Sagan pokračuje na pretekoch WorldTour Okolo Švajčiarska vo výborných výkonoch, v utorňajšej 4. etape skončil v šprintérskej koncovke na 2. mieste. Jazdca tímu Liquigas-Cannondale predstihol v hromadnom špurte len úradujúci majster sveta Thor Hushovd.
Sagan víťazom 3. etapy Okolo Švajčiarska

14.06.2011 1 088 0

Slovenský cyklista Peter Sagan vyhral 3. etapu pretekov Okolo Švajčiarska. Na 107,6 km trati z Brig-Glisu do Grindelwaldu sa presadil v záverečnom súboji s Talianom Damianom Cunegom. Cyklista tímu Liquigas-Cannondale dosiahol ďalší významný úspech svojej kariéry. Cunego sa vďaka druhému miestu v kráľovskej etape stal novým lídrom Okolo Švajčiarska.
P.Sagan i P.Velits medzi najlepšími na Okolo Švajčiarska

14.06.2011 979 0

Slovenskí cyklisti Peter Sagan a Peter Velits dali o sebe vedieť hneď v úvodnej etape pretekov ProTour Okolo Švajčiarska, keď v Lugane v krátkej časovke na 7,3 km figurovali v najlepšej sedmičke. Sagan obsadil 3. priečku so stratou 17 sekúnd na víťazného Švajčiara Fabiana Cancellaru a potvrdil, že mu trať v Lugane sedí.
Skvelé: Sagan vo Philadelphii druhý

05.06.2011 765 0

Slovenský cyklista Peter Sagan (21) pokračuje v profesionálnom pelotóne naďalej vo výborných výkonoch. V nedeľu finišoval druhý na 251 km dlhých pretekoch Philadelphia International Championship 2011 v USA, ktoré sú zaradené do kategórie HC kalendára UCI.
Sagan druhý v etape, na Okolo Kalifornie vyhral aktivitu

23.05.2011 1 214 0

Slovenský cyklista Peter Sagan obsadil v nedeľu záverečnej 8. etape pretekov Okolo Kalifornie v špurte vedúcej skupiny 2. miesto. Jazdec tímu Liquigas-Cannondale sa tak stal celkovým víťazom súťaže aktivity na najväčších amerických etapových pretekoch. Sagan na Okolo Kalifornie zopakoval prvenstvo v súťaži o dres pre najlepšieho šprintéra z vlaňajška.
Peter Velits na Okolo Kalifornie už najlepším Slovákom

22.05.2011 931 0

Slovenský cyklista Peter Velits obsadil v kráľovskej etape pretekov Okolo Kalifornie z Claremontu na vrchol Mt. Baldy (121,9 km) 25. miesto, v celkovom poradí si polepšil o päť priečok a patrí mu 28. pozícia. Jazdec HTC-Highroad, pre ktorého je podujatie v Kalifornii prvým štartom po dvoch mesiacoch a slúži ako príprava na ďalšiu časť sezóny, stratil v sobotu na víťazného Leviho Leipheimera 4:08 min.
Peter Sagan víťazom 5. etapy Tour of California

20.05.2011 2 199 0

Fantastický úspech opäť dosiahol slovenský cyklista z tímu Liquigas-Cannondale Peter Sagan, keď v 5. etape Okolo Kalifornie triumfoval časom 5:16:03 v skvelom záverečnom špurte pred Austrálčanom Howardom, Britom Swiftom a naďalej si udržal zelený dres! Nesmierne šťastný slovenský pretekár sa pre svoju stránku www.saganpeter.com urobil rozhovor...
Sagan si udržal zelený dres, v etape 16.

19.05.2011 1 593 0

Slovenský cyklista Peter Sagan sa statočne držal aj v 4. etape (Livemore – San José 131 km)
pretekov Okolo Kalifornie, ktorá mala záver v prudkom kopci... Zvíťazil Chris Horner z tímu
RadioShack pred Andy Schleckom (Leopard-Trek), jazdec tímu Liquigas-Cannondale Peter Sagan
prišiel do cieľa na 16. priečke.
Peter Sagan štvrtý v 3. etape Tour of California

18.05.2011 1 348 0

Slovenský cyklista Peter Sagan je vo forme. Dnes v noci v 3. etape pretekov Okolo Kalifornie obsadil skvelé štvrté miesto a v celkovom poradí mu patrí tretia pozícia. Sagan do cieľa etapy dlhej 196,2 km vedúcej z Auburnu do Modesta dorazil v rovnakom čase ako víťazný Henderson, no vo finiši vedúcej skupiny sa pred neho ešte dostali Argentínčan Juan Jose Haedo a Nór Thor Hushovd.
Peter Sagan: K prvenstvu chýbalo málo...

17.05.2011 1 542 0

Skvelý úspech dosiahol slovenský cyklista Peter Sagan, ktorý dnes tesne po polnoci obsadil v zámorí v skrátenej 1. etape pretekov Okolo Kalifornie (122,8 km) výborné druhé miesto a rovnaká priečka mu patrí aj v celkovom poradí. Na víťaza Brita Bena Swifta stráca jazdec tímu Liquigas- Cannondale štyri sekundy. V ďalšej etape (Auburn – Modesto 196,2 km) si oblečie dres pre najlepšieho jazdca do 23 rokov! Pre svoju stránku www.saganpeter.com nám bezprostredne po pretekoch spoza oceána odpovedal 21-ročný Peter Sagan na otázky...
Počasie šarapatilo na Tour of California

16.05.2011 843 0

Tradičné cyklistické preteky Okolo Kalifornie zažili v nedeľu v premiérovej etape menší šok... Prvú etapu zo South Lake Tahoe do North Lake Tahoe museli organizátori napokon zrušiť kvôli nepriaznivým snehovým poveternostným podmienkámi.

1. Najkrajšie stúpania – Kasárne Javorníky alebo moja top lokalita na cesťák (9 059)
  3. Tip na výlet: Hrebeňom z Inovca – jednoducho skvelé MTB (8 848)
  4. Reportáž: Istrofinal Snežnický MTB maratón - podujatie s technickými úsekmi a singláčmi (6 712)
  6. Ako si poradiť so zablateným bicyklom a nenarobiť sa pri tom (6 269)
  8. Test: Canyon Spectral CF 8.0 - nie je enduro ako enduro (5 567)
  9. MTBIKER shop: Výpredaj testovačky, zberateľské tričko, 2021 už klope (5 176)