Najnovšie články z kategórie Peter Sagan

Bilancia Petra Sagana v sezóne 2007

Peter Zánický jeden z dvojice trénerov Petra Sagana nám poskytol zhodnotenie cyklistickej sezónny 2007 nášho úspešného cyklistu..
CYKLOKROS-SP: V Koksijde sa darilo najmä nádejam SR

KOKSIJDE 24. novembra (SITA) - Belgičan Sven Nijs sa stal víťazom sobotňajších štvrtých pretekov Svetového pohára v cyklokrose. V domácich terénoch v Koksijde sa svetová jednotka presadila druhýkrát vo Svetovom pohári 2007/08. V Koksijde Nijs neprehral už štyri roky. V sobotu zdolal na ťažkej trati s piesčitým podkladom krajana Erwina Verveckena o štyri sekundy.
Interview s Petrom Saganom

Kto trošku sledoval cyklistické dianie tento rok, nemohol si nevšimnúť meno Peter Sagan. V juniorských kategóriach zbiera jeden úspech za druhým a to na medzinárodnej úrovni. Tréner Peter Zanický nám sprostredkoval interview...
Cyklokros - MS : Sagan 10., Gavenda 13., Kováč 22.

Slovák Peter Sagan potvrdil príslušnosť k svetovej špičke a na majstrovstvách sveta v cyklokrose v belgickom Hooglede-Gitse obsadil v pretekoch junioroch 10. priečku. Z titulu majstra sveta sa tešil domáci Belgičan Joeri Adams, ktorý sa presadil v záverečnom špurte vedúcej štvorčlennej skupiny. Adams, ktorého počas pretekov nebolo príliš na čele vidno, potvrdil úlohu najväčšieho favorita pretekov