Články v kategórii 'Plaste' (49 - 60 z 97 článkov)

Test: Schwalbe Pro One Evo TL – ľahké bezdušové plášte na cestu

13.06.2018 4 055 13 thumb_up10thumb_down

Minimalizovať rotujúcu hmotu, znížiť riziko defektu preseknutím duše a možnosť jazdiť aj na nižších tlakoch je presne to, kvôli čomu sa na bezdušáky oplatí prejsť.
Test: Tufo Comtura 3TR – bezdušový cestný plášť do rôznych podmienok

21.05.2018 7 935 6 thumb_up10thumb_down

Jazdiť bez duše nemusí automaticky znamenať jazdiť bez citu. Bezdušové plášte na cestných bicykloch dnes už nie sú ničím nezvyčajným a čím ďalej, tým viac výrobcov ich zahŕňa do svojej produkcie.
Test: Magická Mária od Schwalbe – Exemplo Addix Plex

17.05.2018 7 055 18 thumb_up32thumb_down

Keď ma oslovili, či by som nespravil recenziu na plášte, tak som sa najprv spýtal, o aké ide. Akonáhle mi povedali, že potestujem Magic Mary od Schwalbe, tak mi zaiskrili očká a kýval som hlavou ako zajačik Duracell.
Continental 2018  – prehľad cestných modelov

Continental 2018 – prehľad cestných modelov

PR 14.05.2018 3 633

Medzi profesionálmi je to veľmi populárna značka, ktorá má čo ponúknuť v podstate každému nadšencovi cestnej cyklistiky.
Úplné základy, na ktoré sa veľmi často zabúda

05.05.2018 10 325 7 thumb_up20thumb_down

Videá na našom YouTube kanáli pomaličky pribúdajú a dnes sa pozrieme na vhodný výber pre začínajúcich cyklistov, ktorý môže uľahčiť prvé kilometre a pomôcť v základnej údržbe.
Test: Dynaplug - expresná oprava bezdušákov made in USA

22.04.2018 17 293 9 thumb_up6thumb_down

Dynaplug ponúka pomoc tam, kde tmel už nedokáže a ušetrí vám čas alebo rovno zachráni výjazd.
Continental – MTB plášte do každého terénu a pre každé použitie

PR 18.04.2018 5 406

V širokej ponuke MTB plášťov od značky Continental pre rok 2018, nájdete 29 modelov na rôzne terény a použitie. Predstavíme vám niekoľko z nich...
Test: Plášte Tufo XC 11 TR - novinka na poli MTB s označením Hand Made

01.04.2018 13 037 21 thumb_up18thumb_down

Známa česká značka Tufo prichádza na trh s novým MTB Tubeless Ready plášťom, ktorý je v ponuke len v jednom rozmere 29×2.25" a s ktorým už jazdím dva týždne. Tu sú moje prvé dojmy...
Univerzálne plášte na rýchle výjazdy a preteky

PR 27.03.2018 6 375

Dnes už nie je problém skombinovať rýchlosť a rovnako schopnosť zvládnuť aj ťažšie podmienky. Vďaka tomu sú tieto plášte vhodné ako celoročný variant pre športovo orientovaných jazdcov.
Test: Hutchinson Fusion 5 All Season 11 STORM - aby ste nemuseli prezúvať celý rok

19.03.2018 3 645 9 thumb_up4thumb_down

Jazdíte na bicykli celoročne a za každého počasia? Alebo chcete byť vždy pripravený na náhle a nečakané zmeny počas výjazdu? Potom za bližší pohľad stoja aj práve testované plášte.
Video: Oprava bezdušákov - rýchlo, jednoducho a efektívne

18.03.2018 11 653 20 thumb_up25thumb_down

Knôty na opravu “bezdušákov” sa stali populárne nielen medzi pretekármi, ale na chuť im prišli aj ostatní - a nie je sa čomu čudovať.
MTB Plášte MICHELIN – XC, all-mountain a enduro pre náročných

PR 15.03.2018 3 997

Ucelená kolekcia a vlastné technológie vytvorené špeciálne pre jednotlivé kategórie, charakterizujú kolekciu plášťov pre sezónu 2018.