Najnovšie články z kategórie Preteky

Pozvánka: Kráľovský MTB Maratón sa stane dejiskom Majstrovstiev Slovenska

Počas tretej augustovej soboty sa v okolí Spišského hradu bude opäť bojovať o cenné kovy – tentoraz aj s príchuťou „trikolóry“, keďže dlhá trať maratónu bude pre rok 2020 aj oficiálnymi Majstrovstvami Slovenska v MTB maratóne.
Reportáž: 2. kolo SPDH - Majstrovstvá Slovenska na blate

Keď som si pozrel predpoveď na víkend, kedy sa malo konať 2. kolo SPDH, zvažoval som, či nepôjdem radšej kvôli bahenným kúpeľom do Piešťan, ktoré boli iba na polceste. Nakoniec som plány nemenil a išiel som do bikeparku Mýto pod Ďumbierom.
Reportáž: 1. kolo SPEN v Mýte pod Ďumbierom - s dažďom i bez neho

Na tejto akcii som úprimne nevedel, čo čakať. Nedávno vybudovaný bikepark som ešte nestihol navštíviť a tak som nemal žiadne očakávania.
Pozvánka: Príďte si vychutnať svetové výkony na 18. ročníku Erdinger Slovakman 2020

Počas prvej augustovej soboty sa v Piešťanoch v jeden deň odohrajú tak Majstrovstvá Slovenskej, ako aj Českej republiky v dlhom triatlone spolu s Czechmantour 2020 - navyše s medzinárodnou účasťou elitných pretekárov a neopakovateľnou atmosférou.
Pozvánka: ŠKODA HORAL MTB Maratón - legenda už po 21. raz

Nezabudnuteľná atmosféra, podmanivé horské terény a v neposlednom rade aj poriadna dávka kilometrov - to je ŠKODA HORAL MTB Maratón, ktorý sa bude konať už 8. augusta 2020 vo Svite.
Reportáž: Slovenský pohár v zjazde - začiatok súťažného pretekania vo Veľkej Rači

Keď som si pozeral počasie na prvé kolo SPDH vo Veľkej Rači, ani vo sne by ma nenapadlo, že si po teplej a slnečnej sobote v nedeľnej finálovej jazde ešte zablatím bicykel.
Video: MTBIKER Novodubnický maratón - trochu extra letnej motivácie

Ak hľadáte motiváciu k tréningu alebo zdravému životnému štýlu, maratóny vedia byť veľmi dobrým základom.
5 častých chýb v tréningu - poučte sa radšej od tých druhých

Poriadne dlhé dni, začínajúce preteky alebo rôzne výzvy...sezóna je v plnom prúde a možno príde vhod postrážiť si pár vecí.
Baťovianska galuska 2020 - aká bude a nielen o nej

Predstavujem si, že sedíme niekde na slnečnom námestí v Partizánskom, alebo niekde na trase Galusky 2020, ja si dávam druhú či tretiu kávu (predstavujem si, že je ozaj dobrá) a Julko pivko, malé, druhé (predstavuje si, že je ozaj dobré a orosené).
Pozvánka: Župný pohár 2020 -  v ponuke je trojica pretekov

Pozvánka: Župný pohár 2020 - v ponuke je trojica pretekov

Ak ste sa tešili na tohtoročný Župný pohár, nemusíte sa obávať - už v júli začne prvým z trojice podujatí.
Pozvánka: MTBIKER Novodubnický maratón - klasika, ktorá nestarne

V auguste sa dočkáme už 26. ročníka legendárneho MTBIKER Novodubnického maratónu, ktorý preverí všetky stránky jazdca - od technickej pripravenosti až po fyzickú spôsobilosť.
Pozvánka: Nabitý júl ponúkne pre každého niečo

Po mesiacoch sledovania obľúbených cyklistických pretekov z uplynulých ročníkov sa konečne môžeme aj my opäť postaviť na štartovú čiaru - a že je skutočne z čoho vyberať, o tom sa presvedčíte v tejto mesačnej pozvánke.