Najnovšie články z kategórie Preteky

Pozvánka: Baynach MTB Marathon – ukončite sezónu v krásnom prostredí viníc

Tohtoročná sezóna organizátorom maratónov veľmi nepraje, no napriek tomu to mnohí nevzdávajú a robia všetko preto, aby sme si mohli kvalitne pojazdiť. Inak to nie je ani v prípade Občianskeho združenia REGIÓN PONDUS.
O tom, ako sa nekonal MTBIKER Novodubnický maratón

Síce sme sa nemohli tešiť zo zážitkov, ktoré prináša pripnutie štartového čísla, no na druhej strane sme si overili, že bikeri majú srdce na správnom mieste...
Reportáž: ŠKODA Slovenský raj – tradične vysoká priemerka

Začiatok septembra mávam obvykle vyhradený pre ŠKODA Slovenský raj maratón, ktorý mám podobne ako Horal na skok od Popradu.
Reportáž: Kaktus Bike Stupava Trophy 2020 - tradičná letná naháňačka

Prvý septembrový víkend sa konalo v Stupave už tradičné podujatie, ktoré zmenilo svoj pôvodný termín, čo však neubralo na jeho kvalite.
Reportáž: 1. kolo Hornonitrianskej enduro série - tento rok som si to nenechal ujsť

V nedeľu 23. augusta sa konalo prvé kolo Hornonitrianskej série, ktoré som pri tohtoročnom počte pretekov nemohol vynechať. Prvý ročník sa mi jazdiť nepodarilo, ale tento som si povedal, že absolvujem všetky tri podujatia.
Reportáž: Detská Tour Petra Sagana - vydarené kolo v Stupave

Po prvýkrát sa podujatie Detskej Tour Petra Sagana tento rok uskutočnilo v spolupráci s iným cyklistickým a bežeckým podujatím a to Stupava Trophy. A spolupráca to bola vydarená.
Reportáž: 3. kolo SPEN – tradičné kálnické enduro počas Bikefestu

Tento rok bolo enduro v Kálnici počas Bikefestu zároveň aj ďalšou zastávkou série SPEN. Trať čakalo niekoľko zmien a tak som bol zvedavý, čo nám tento víkend prinesie.
Pozvánka: Príďte si porovnať sily na ŠKODA MTB Maratón Rajecké Teplice

September je plný akcií - či už ide o súťažné alebo menej pretekárske podujatia. Maratón ŠKODA v Rajeckých Tepliciach je svojím charakterom blízky obom. Spája totiž pôžitok z jazdenia s možnosťou porovnávať sa s ostatnými.
Ako som nedokončil majstrák

„Skončiť so Saganom na bedni“... tieto slová som neuvážene povedal Imromanovi počas jedného z našich výjazdov na otázku, aké mám plány na sezónu 2020.
Pozvánka: Kaktus Bike Stupava Trophy už tento víkend - stále je šanca sa zúčastniť

Už o niekoľko dní sa 29. augusta v okolí Bratislavy postaví niekoľko sto účastníkov na štart Kaktus Bike Stupava Trophy. Jedna vec je však stále aktuálna - voľné miesta na nezabudnuteľný zážitok.
Reportáž: 3. kolo SPDH vo Vrátnej – v peknom tempe pokračujeme v sezóne ďalej

Tento víkend sa konalo už 3. kolo Slovenského pohára v zjazde, na ktoré som sa veľmi tešil, pretože som tu ešte nebol a bol som zvedavý, aká trať na nás čaká.
Pozvánka: September plný tradičných, ale aj nových podujatí

Ak ste počas letných mesiacov usilovne trénovali a dolaďovali formu, september bude práve vaším mesiacom, keďže ani počas neho nebude chýbať množstvo podujatí - od šprintov cez klasické maratóny až po detské akcie či školy jazdenia.