Najnovšie články z kategórie Preteky

Reportáž: 3. kolo SPEN – tradičné kálnické enduro počas Bikefestu

Tento rok bolo enduro v Kálnici počas Bikefestu zároveň aj ďalšou zastávkou série SPEN. Trať čakalo niekoľko zmien a tak som bol zvedavý, čo nám tento víkend prinesie.
Pozvánka: Príďte si porovnať sily na ŠKODA MTB Maratón Rajecké Teplice

September je plný akcií - či už ide o súťažné alebo menej pretekárske podujatia. Maratón ŠKODA v Rajeckých Tepliciach je svojím charakterom blízky obom. Spája totiž pôžitok z jazdenia s možnosťou porovnávať sa s ostatnými.
Ako som nedokončil majstrák

„Skončiť so Saganom na bedni“... tieto slová som neuvážene povedal Imromanovi počas jedného z našich výjazdov na otázku, aké mám plány na sezónu 2020.
Pozvánka: Kaktus Bike Stupava Trophy už tento víkend - stále je šanca sa zúčastniť

Už o niekoľko dní sa 29. augusta v okolí Bratislavy postaví niekoľko sto účastníkov na štart Kaktus Bike Stupava Trophy. Jedna vec je však stále aktuálna - voľné miesta na nezabudnuteľný zážitok.
Reportáž: 3. kolo SPDH vo Vrátnej – v peknom tempe pokračujeme v sezóne ďalej

Tento víkend sa konalo už 3. kolo Slovenského pohára v zjazde, na ktoré som sa veľmi tešil, pretože som tu ešte nebol a bol som zvedavý, aká trať na nás čaká.
Pozvánka: September plný tradičných, ale aj nových podujatí

Ak ste počas letných mesiacov usilovne trénovali a dolaďovali formu, september bude práve vaším mesiacom, keďže ani počas neho nebude chýbať množstvo podujatí - od šprintov cez klasické maratóny až po detské akcie či školy jazdenia.
Reportáž: Kráľovský maratón – majstrák v štýle poctivého MTB

Je to jasné...poriadne trate prinášajú aj poriadnu porciu zážitkov. Dôkazom bol opäť Kráľovský maratón, ktorý pripravil množstvo prekvapení a o ďalšie sa postaralo samotné počasie.
Reportáž: Detská Tour Petra Sagana tentoraz na dostihovej dráhe v Šamoríne

Olympijské športové centrum v X-Bionic Sphere po 2. krát privítalo účastníkov Detskej Tour Petra Sagana a opäť nesklamalo.
Pozvánka: Jedinečný CST Singletrack MTB maratón Košice aj súčasťou UCI MTB Marathon Series

Na východ Slovenska sa po roku opäť vrátia maratónci, ktorí si prídu vychutnať nielen kilometre poctivých singletrackov, ale aj atmosféru a úroveň podujatia s názvom CST Singletrack MTB maratón Košice.
Reportáž: ŠKODA HORAL MTB maratón – dobre nakúpiť sa dá aj bez Kráľovej hole

Preteky nie sú len o naháňaní súperov na trati, ale ich "kúzlo" spočíva v zážitkoch, ktoré sú s tým spojené. Inak tomu nebolo ani v prípade maratónu Horal, ktorý ma v tomto nikdy nesklame...
Reportáž: Baťovianska galuska 2020 - keď si chceš dobre zajazdiť v balíku, ale máš obavy z pretekov

Ak ste fanúšikom cestnej cyklistiky a láka vás jazda v pelotóne, no netrúfate si postaviť sa na štart pretekov, mali by ste skúsiť Baťoviansku galusku.
Reportáž: Kolesá sa na Detskej Tour Petra Sagana opäť roztočili v Rimavskej Sobote

Po roku sa opäť cyklisti zišli v Rimavskej Sobote a to v mestskom parku. Na účastníkov čakala rýchla trať bez prevýšenia, ale organizátori ju poriadne „namotali“ a tak rozhodovala aj technika jazdcov.