Najnovšie články z kategórie Preteky

Video: Pohodová atmosféra endura - Blinduro 2018

Enduro rozhodne nie je len o "hrotení", ničení materiálu a pádoch. Tým hlavným je priateľská atmosféra, ktorú pekne zachytáva aj nasledujúce video.
Reportáž: SPDH 5 Košútka - malý sveťák?

Po odporúčaní kamarátov, že si mám na Košútku zobrať zjazďák, som neposlúchol. Objednal som Cushcore a sranda sa mohla začať.
Pinarello Crossista – stvorený do zimy a blata

Talianska značka len nedávno predstavila nový gravel model a následne nato pustila do sveta niečo pre milovníkov zimy a blata – cyklokrosový špeciál.
Rozhovor: Martin Kostelničák – stálica na slovenských tratiach

Martin sa nedávno vrátil z majstrovstiev sveta v MTB maratóne. A tak sme ho museli vyspovedať. Ako sa mu darilo, ako sa mu preteky páčili, ale aj ako je spokojný s celou, už takmer uplynulou sezónou.
Števková víťazne v Grécku, Haring druhý na pretekoch C1 v Turecku

Na gréckom ostrove Kos sa fantasticky darilo Janke Keseg Števkovej, ktorá zvíťazila v etapových pretekoch. Martin Haring pokračuje v úspešných štartoch na pretekoch MTB XCO a zbiera body do olympijského rankingu.
Reportáž: Lechnické enduro alias slovenské Rychleby

Ak ste správne trail/AM/EN orientovaní, určite podobne ako ja, sledujete novinky a dianie v oblasti budovania nových alebo výskytu už existujúcich trailov.
Reportáž: Región Nitra Cyklomaratón Topoľčianky – vydarená bodka za sezónou

Aj keď samozrejme sezóna pre mnohých ešte nekončí, pre mňa osobne boli práve Topoľčianky tým posledným maratónskym podujatím v tomto roku a zároveň prvá účasť vôbec. No a rozhodne som neľutoval...
Reportáž: Finále Detskej Tour Petra Sagana v Topoľčiankach

Na dostihovej dráhe v Topoľčiankach sa posledný krát tento rok zišli cyklisti na finálovom kole Detskej Tour Petra Sagana. Predpoveď počasia nebola priaznivá, okrem výrazného ochladenia bol predpovedaný aj výdatný dážď.
Reportáž: Horal Richvald – cyklistika pre každého

Rýchlo sa rozrastajúca komunita bikerov na východnom Slovensku sa opäť hlásila o pozornosť 16. septembra. Rýchla trať, výborná organizácia a rodinná atmosféra v obci Richvald bola zárukou príjemne stráveného dňa.
Kellys 2019 – novinky naprieč kategóriami

Nový trailový full na 29 a 27,5 palcových kolesách, prekopaná karbónová XC raketa, alebo 29 palcový zjazdový špeciál. Pozrite si prehľad najzaujímavejších noviniek na sezónu 2019 od slovenského Kellys-u.
Reportáž: Nitriansky Cyklomaratón 2018 - ako som to chcel natrieť Makačom, alebo aj príliš ostrý test nového bicykla

Začínam si uvedomovať, že po absolvovaní Krušnotonu som stratil motiváciu jazdiť, ale čo je horšie, moja kondícia začala vzhľadom na ničnerobenie rapídne klesať.
Video: Okolo Slovenska 2018 - krátky zostrih z vydareného podujatia

Nedávno skončené domáce podujatie zanechalo výborný dojem aj u top tímov a jazdcov. Pozrite si videoklip, ktorý zachytáva atmosféru a kvaitné športové výkony.