Najnovšie články z kategórie Preteky

Prekvapenie aj splnené očakávania - Majstrovstvá sveta v XC 2018

Horské prostredie švajčiarskeho Lenzerheide prinieslo dramatické preteky v oboch kategóriách, a to u mužov i žien.
Okolo Slovenska s kvalitou z World Tour na čele s Alaphilippom, či Terpstrom

Už len pár dní zostáva do štartu najprestížnejšieho domáceho cyklistického podujatia, 62. ročníka pretekov Okolo Slovenska. V termíne 12.-16. septembra sa na slovenských cestách predstavia aj tímy World Tour na čele s mnohými hviezdami.
Test: Rýchle zdroje energie - Kompava K4 Power Gel a 3Energy Bar

K podaniu kvalitného výkonu počas tréningu, alebo pretekov je potrebné myslieť aj na vhodné zdroje energie. Jedným zo spôsobov sú energetické gély a tyčinky.
Pozvánka: Košické Joyduro už túto sobotu

Ak ešte nemáš plán na víkend, vezmi bicykel, prilbu a najmä dobrú náladu a príď 8.-9.9.2018 do Košíc na to pravé endurové dobrodružstvo. Neostáva mnoho času, tak si prečítaj aspoň to najdôležitejšie a môžeš vyraziť.
Majstrovstvá sveta v cross country - trať a hlavní favoriti

Svetový pohár úspešne absolvoval minulý týždeň aj svoju poslednú zastávku v La Bresse. Víťazom sa stal Nino Schurter v mužskej kategórii a Jolanda Neff v ženskej. Bolo to teda švajčiarske double.
Sériu ŠKODA BIKE OPEN TOUR čaká pomerne výrazná zmena

Koniec jedného z top maratónov u nás má za následok niektoré zmeny v rámci série a tiež možné zavedenie nových pravidiel.
Finále Svetového pohára – neskutočná atmosféra a výkony

Francúzske La Bresse privítalo posledné kolo svetového pohára a prinieslo súboj, na ktorý sa tak rýchlo nezabudne.
Pozvánka: Teatro Okolo Malohontu – najkrajšie preteky sú na jeseň

V nedeľu 16. septembra nás čaká už piaty ročník cestných pretekov Teatro Okolo Malohontu, ktorý bude opäť v niečom nový oproti predchádzajúcim ročníkom.
Test: Canyon LUX CF SLX 9.0 PRO RACE – návrat temného rytiera na maratónske trate

Po úspešných novinkách Grail, Spectral a Torque uzrela svetlo sveta aj nová generácia modelu LUX. Nechať si ujsť možnosť otestovať tento model vo výbave z ríše snov skrátka neprichádzalo do úvahy!
Cykloturistické novinky - na čo sa ešte môžeme tešiť v cykloturistike

Cyklistický svet je plný akcie, zábavy, pohody, ale aj práce ako je napr. značenie cyklistických trás. Bez tejto činnosti dobrovoľníkov by bolo veľa cyklistov stratených a prišli by o nejeden krásny zážitok zo svojho sedla.
Reportáž: Účasť bežného cyklistu na pretekoch pre Makačov – Krušnoton 2018, stredná trať

Tento článok som sa rozhodol napísať hlavne preto, aby som priblížil atmosféru pretekov z pohľadu nás, Bežných cyklistov. Prečo Bežný s veľkým „B“? Pretože väčšinou takéto články píšu „Makači“, ktorí článok spravidla končia: „...boli to krásne preteky a mne to vydalo na celkové 3. miesto v kategórii a 9. celkovo...„.
Pozvánka: ISTROFINAL SNEŽNICKÝ MTB maratón – spoznaj krásy Kysuckej vrchoviny

V sobotu 8. septembra sa vidíme na piatom ročníku cyklistických pretekov, na ktorých si bikeri užijú krásnu scenériu Kysuckej vrchoviny s čerešničkou v podobe skutočne hravej trate.