Najnovšie články z kategórie Reportaz

Author Bratislavská MTB liga - 1. kolo

Niečo vyše 15 fotiek a 5 videí z cross-country pretekov na Dlhých dieloch, každému známych ako Author Bratislavská MTB Liga.
DH Polomka 2006 - foto

Foto z prvého kola Slovenského pohára v zjazde, ktorý sa išiel v Polomke presne dnes poskytlo Ride.sk. Celkovo 145 fotiek. Enjoy
SP: Polc vo Vigu neuspel, Prokop vyhral

Slovenský reprezentant v horskej cyklistike Filip Polc obsadil na úvodných pretekoch Svetového pohára zjazdárov v španielskom Vigu 21. priečku v krose, v zjazde mu však patrilo po technických problémoch až 77. miesto. "Vo four crosse som si napriek ťažkým súperom veril, ale vypadol som už v šestnásťfinále. Zradila ma technika. V zjazde sa mi darilo až pokiaľ neprišlo finále. V meranom tréningu som išiel dokonca o tri sekundy rýchlejšie ako v kvalifikácii, kde mi patrila dvadsiata prvá priečka. V prvej polovici finálovej jazdy to bolo v poriadku, ale potom som v klopenej zákrute po skoku zlomil riadidlá," povedal Polc.
Giro d'Italia - sumár po 3. etape

Tretiu etapu 89. ročníka cyklistických pretekov Giro d´Italia z Perwezu do Namuru na belgickom území vyhral časom 5:14,43 h Nemec Stefan Schumacher. V náročných podmienkach za neustáleho dažďa si jazdec tímu Gerolsteiner vytvoril v záverečných kilometroch mierny náskok pred hlavným pelotónom a udržal ho až do cieľa. Druhý skončil s dvojsekundovou stratou Španiel vo farbách amerického tímu Discovery Channel Jose Luis Rubiera a tretie miesto si v špurte vybojoval skúsený Talian Davide Rabellin (+6) z Gerolsteineru. Doterajší líder a dvojnásobný víťaz Gira Talian Paolo Savoldelli (Discovery Channel) prišiel napriek 9. miestu o svoju vedúcu pozíciu v celkovom poradí, keď sa pred neho o 13 sekúnd dostal víťaz z pondelka Schumacher. Tretí je aktuálne ďalší Talian Rebellin.
Tohtoročné Giro d´Italia najťažšie od roku 1999

Úvodné štyri etapy v Belgicku, potom päť horských finišov, či časovka družstiev. To všetko je v itinerári 89. ročníka cyklistických pretekov Giro d´Italia, ktoré sa začínajú v sobotu úvodnou etapou - časovkou na 6,2 km v belgickom Seraingu. Štart bojov o "Corsa Rosa", čo je prezývka ružového dresu pre najlepšieho jazdca, sa uskutoční ôsmykrát v histórii mimo Talianska. Tentoraz to bude vo východnom Belgicku vo Valónskom regióne. Tohtoročná edícia Gira má byť najťažšou od roku 1999.
Janka Števková vedúcou pretekárkou poľského XC poháru!

Túto sobotu si druhým miestom v Glucholazoch, druhom preteku Poľského
pohára MTB XC Janka Števková zaistila miesto vedúcej pretekárky v
kategórii žien a domov si priviezla zelený dres lídra priebežného
poradia Škoda Auto Grand Prix.
Seriál pretekov o dve Škody Fabie v Poľsku už začal!

Uplynulú sobotu sa v poľskej Chodziezi uskutočnilo prvé kolo seriálu
Škoda Auto Grand Prix, pretekov MTB cross country zaradených do 1
kategóie UCI. Seriál tvorí 7 pretekov a do celkového hodnotenia sa ráta
najlepších 5 umiestnení.
Prezentácia Slovenských tímov MTB downhill a four-cross pre rok 2006.

Radi by sme predstavili bajkovej verejnosti slovenské tímy, ktoré združujú priaznivcov downhillu a four-crossu a to prostredníctvom slovenských webových stránok, kde by dostali priestor na prezentáciu svojho klubu, jazdcov, ale i partnerov, či sponzorov pre túto nadchádzajúcu sezónu 2006.
MS v dráhovej cyklistike 2006

Postupný súbor reportáží a výsledkov a Majstrovstiev sveta v dráhovej cyklistike vo francúzskom Bordeaux.
Naši mladí DH jazdci sa sústredili v Chorvátsku

Naši mladí, nádejní zjazdári sa zúčastnili na sústredení, ktoré sa konalo v Chorvátsku. Zostava sústredka bola nasledovná: Dodo Javorník, Miro Bezek, Peter Nováčik, Kelso Vaško, Marek Peško, Vašo Kosmák, Elvis Vengloš a ja.
Polc sa vzdal platu reprezentačného trénera

Najlepší slovenský horský cyklista a bývalý majster Európy v zjazde Filip Polc vstúpil do sezóny v novej pozícii. Okrem súťažných povinností bude pôsobiť vo funkcii reprezentačného trénera. "Nikto nemal o túto funkciu záujem. Počas výjazdov je potrebné, aby sa niekto staral o celkové zabezpečenie. Taktiež chcem chalanom pomôcť svojimi skúsenosťami."
Preteky Paríž-Roubaix v réžii Švajčiara Cancellaru - DOPLNENÉ

Švajčiarsky cyklista Fabian Cancellara sa stal víťazom 104. ročníka nedeľňajších pretekov Paríž-Roubaix. Pre dvadsaťpäťročného pretekára je to zatiaľ najväčšie víťazstvo v jeho kariére. "Na tento okamih som čakal veľmi, veľmi dlho. Je to už dlhý čas, odkedy na týchto pretekoch naposledy vyhral Švajčiar. Som nesmierne šťastný," povedal v cieli Cancellara, ktorý približne 18 kilometrov pred cieľovou páskou na velodróme v Roubaix "nasadil" k rozhodujúcemu trháku.