Najnovšie články z kategórie Reportaz

Expedícia Perzia 2005

Ako sme už písali dávnejšie, Zoltán Bujna, študent z Komárna, toto leto absolvuje 8000km dlhú túru do orientálnej Perzie. Vyrazil 30.6 a tu vám budeme exkluzívne každý deň prinášať jeho reporty a fotografie z cesty... OBNOVENÉ 24.9.2005
Author Bratislavká MTB XC Liga - 2. kolo - Fotogaléria

Minulý víkend sa konalo druhé kolo Author Bratislavkej MTB XC Ligy. Počasie bolo perfektné. Pred štartom prvej kategórie krátko a intenzívne spŕchlo a potom všetko išlo ako po masle. Jedna kategória za druhou. Prefektne zvládnuté preteky.
DH Jasenská dolina - fotogaléria

130 fotografií z DH pretekov v Jasenskej doline. Fotky poskytlo Ride.sk, kde si ich môžete v plnej kvalite zakúpiť...
Snickers Author Bike Session

Dnes sa v Bratislave konala prvá Snickers Author bike session za účasti Author Gangu na čele so Spacemanom, ktorí v troch exhibíciách ukázali čo dokážu (aj jeden backflip). Na túto súťaž sa mohol prihlásiť ktokoľvek, kto mal odvahu sa pobiť o skvelé ceny. Účasť bola trochu poskromnejšia ale celkom kvalitná. Chalani predvádzali na svojich bikoch triky, ktoré hodnotil rozhodca z Dirtbikera. Pozrite si vo fotogalérii čo sa dnes dialo.
Author Strážovský bikemaratón - fotogaléria

Keďže som dnes išiel do Súľova aj pretekať, tak tentokrát menšia fotogaléria z Author Strážovského bikemaratónu. Počasie konečne výborné, tak akurát. Organizácia na celkom slušnej úrovni. Nálada v cieli výborná. Kopec cien v tombole. To je len zopár headlinov z pripravovaného článku.
SNICKERS AUTHOR BIKE SESSION 2005

Jak už nejspíš všichni víte letošní Snickers Author Bike Session 2005 se rozjela první akcí v Liberci 17.5. Vše začlo ve velkém štýlu a hlavní podíl na tom mají hlavně jezdci, kteří si přijeli za závodit v pohodovým kontestu na bmx a mtb!!! Triky, které všichni předváděli měli několika násobně větší úroveň než během loňské Bike Session 2004!!!
DH Polomka 2005 - fotogaléria

116 fotografií od Jána Matulu z DH pretekov v Polomke. Fotky poskytlo Ride.sk, kde si ich môžete v plnej kvalite zakúpiť...
Kelly's Dubnický Maratón 2005 - foto

Obrovská fotogaléria z Dubnického Maratónu 2005, kde sa nájde snáď každý, kto na tejto akcii bol :)
APM 2005 mojimi očami

Author Panda maratón bol druhý slovenský maratón v tomto roku, na ktorom si bikeri mohli zmerať navzájom svoje sily a overiť si tak efektívnosť svojho tréningu. Ja som sa naň celkom tešil. Mal som už takzvaný absťák po mesiacoch strávených tréningom na ceste. Konečne som teda mal možnosť vysadnúť na bike a pobojovať nielen so sebou ale aj s terénom. Prečítajte si teda ako to dopadlo.
Author Panda Maratón - doplnené

Tak najskôr ja, snáď sa pripojí aj Mihi, napíšem pár odstavcov o tomto ročníku
tradične prvého veľkého MTB maratónu na Slovensku a tým pádom prvej možnosti zmerať
si sily s ostatnými bikermi. Počasie vyšlo na jednotku, organizačné pochybenia
som žiadne nezaznamenal, k trati asi majú majitelia tvrdších rámov výhrady,
ale celkovo vynikajúci maratón...
Slovenský pohár v XC - Prvé kolo

Túto nedeľu sa konalo v Žiline prvé kolo Slovenského pohára v Cross Country. Predpoveď počasia bola dosť nepriaznivá a realita bola ešte horšia ako som očakával. Napriek tomu sa však dostatok pretekárov odhodlalo popasovať sa s touto situáciou.
Licencie Slovenského zväzu cyklistiky

Vybavovanie licencií SZC priamo na pretekoch sa v tomto roku stáva realitou! Ak chcete sebe, ale najmä organizátorom pretekov uľahčiť úlohu a zjednodušiť a zrýchliť prezentáciu, je možné si priamo na pretekoch vybaviť licenciu SZC. Najbližšie tak môžete urobiť na Author Panda Maratóne už túto sobotu...