Najnovšie články z kategórie Reportaz

Slovenský pohár v XC - Prvé kolo

Túto nedeľu sa konalo v Žiline prvé kolo Slovenského pohára v Cross Country. Predpoveď počasia bola dosť nepriaznivá a realita bola ešte horšia ako som očakával. Napriek tomu sa však dostatok pretekárov odhodlalo popasovať sa s touto situáciou.
Licencie Slovenského zväzu cyklistiky

Vybavovanie licencií SZC priamo na pretekoch sa v tomto roku stáva realitou! Ak chcete sebe, ale najmä organizátorom pretekov uľahčiť úlohu a zjednodušiť a zrýchliť prezentáciu, je možné si priamo na pretekoch vybaviť licenciu SZC. Najbližšie tak môžete urobiť na Author Panda Maratóne už túto sobotu...
Na kolesách proti rakovine

Cieľom projektu je pokračovať v myšlienke zosnulého paralympijského víťaza PH Sydney 2000 v cyklistike na dráhe Radovana Kaufmana. Radovan v roku 2003 podľahol zákernej chorobe s ktorou bojoval niekoľko rokov. Jeho snom bolo nájsť vhodnú cestu na boj proti rakovine. Vďaka jeho víťazstvu na XI. PH Sydney 2000 sa podarilo uskutočniť I. ročník kampane pod názvom "Na kolesách proti rakovine". Kampaň sa stala významným projektom Slovenského paralympijského výboru, ktorý ako hlavný organizátor prijal myšlienku zbierky finančných darov na prístroje v boji proti rakovine.
Author Panda maratón 2005

Panda maratón bol môj prvý, ozajstný organizovaný maratón, na ktorom som sa zúčastnil. Zajazdil som vtedy čas, ktorý som doteraz z najrôznejších príčin neprekonal. :-) Štart bol vtedy v rekreačnom stredisku Čaradice. Pamätný bol pre mnohých hlavne rozsypanými pripínačkami na asfaltovom zjazde z najvyššieho bodu trate a vytraseného zjazdu po lesnej ceste, ktorá pripomínala skôr zjazd po železničných podvaloch. :-)
Chřibská 50 MTB

Túto sobotu (16.4.2005) sa konal 3.ročník Chřibskej 50 MTB kúsok za českým mestom Kroměříž. Keď som si o tomto preteku čítal z upútavky a reportáží z minulých ročníkov, myslel som si že pôjde o menší lokálny pretek. Mýlil som sa a bol som veľmi príjemne prekvapený.
Súťažný poriadok SP MTB pre DH 2005

Aby sme nezanedbávali zjazdárov, súťažný poriadok vzťahujúci sa na ich preteky nájdete v tomto článku...
Súťažné pravidlá pre preteky MTB v SR

Do tretice ešte jeden dokument od SZC; pre záujemcov, niekedy sa môže hodiť tieto pravidlá poznať ;)
14. Kamptal Klassik Trophy

Tento víkend sa pri rakúskom mestečku Langenlois konal už 14-ty ročník Kamptal Klassik Trophy zaradený do seriálu Austria Cupu. Keďže to boli preteky neďaleko Viedne (cca. 50km) a chystali sa naň aj chalani z Kellys a KŠK tímu, rozhodol som sa, že sa pôjdem pozrieť, pofotiť a že napíšem reportáž. Takže tu to máte.
Súťažný poriadok MTB 2005 - Maratóny

Schválený súťažný poriadok SZC pre rok 2005 vzťahujúci sa na Maratóny...
Súťažný poriadok MTB 2005 - XC

Schválený súťažný poriadok SZC pre rok 2005 vzťahujúci sa na preteky XC...
Slovenský pohár maratónov 2005 žije!

Slovenský zväz cyklistiky (ďalej SZC) vypisuje na rok 2005 dlhodobú súťaž v disciplíne MTB maratón
– SP MX 2005. Štartovať na podujatiach SP MX 2005 môžu samozrejme všetci
bikeri ! Do celkového hodnotenia však budú zaradení len držitelia licencií
SZC. Typy licencií sú: Elite, Masters (veteráni), Hobby a Cykloturist. Podrobnosti
o licenciách nájdete na konci článku.
Z Čech až na konec světa na kolech Galaxy

Z Čech až na konec světa je název cyklistické expedice dvou zkušených cyklistických veteránů, kteří jedou na kolech Galaxy od firmy CykloŠvec. Název byl převzat z knihy A. Jiráska o putování poselstva krále Jiřího z Poděbrad, vedeného Lvem z Rožmitálu a pánem na Blatné. Bylo to před 540 lety a za tehdejší konec světa,před objevením Ameriky, byl považován mys Finisterre ve Španělsku.