Najnovšie články z kategórie Rock Machine

Nová kolekcia cestných bicyklov Rock Machine Raceride 2015 aj s kotúčovými brzdami PR článok

V novej modelovej rade cestných bicyklov Rock Machine Raceride zaujme niekoľko noviniek. To, že cestné bicykle Rock Machine sú koncipované ako pretekárske špeciály s dôrazom na presné ovládanie a pretekársky ušitú geometriu bolo zrejmé už v predošlej kolekcii. Od sezóny 2015 sú extrémne tuhé, zároveň však pohodlné karbónové modely vybavené aj kotúčovými brzdami, vďaka ktorým budete mať zjazdy pod kontrolou ako nikdy pred tým.
Fatbike: Lavína zábavy od RockMachine

Nie každá lavína vyvoláva strach a budí rešpekt. Fatbike Avalanche od RockMachine, to je lavína, ktorá jednoznačne budí záujem a priam vyvoláva zábavu. Prvé, čo na tomto stroji bajkera zaujme, je pohľad dopredu dole. Ja som začal hľadať štartér, pretože pri pohľade na štvorpalcový plášť som mal pocit, že sedím na motorke. Štartér som nenašiel - takže som začal dupať do pedálov... Na skúšku sme dostali Avalanche v nižšej verzii Thirty a vo vyššej Seventy, za čo ďakujeme RockMachine a Sloger-u.
Pozvánka: Testovanie bicyklov Rock Machine Blizzard - modely 2015 PR článok

Pozvánka: Testovanie bicyklov Rock Machine Blizzard - modely 2015

Príďte v nedeľu 12.10.2014 do Rock Machine Bikeparku Malino Brdo. Počas rozlúčky s letnou sezónou Vás okrem bohatého programu čaká testovanie enduro bicyklov Rock Machine Blizzard – modely 2015.
Fotogaléria: Eurobike 2014 - Yeti, Pivot, Canyon a ďalšie vychytávky

Pozrite si zopár zaujímavých kúskov, ktoré sme počas návštevy výstavy Eurobike zachytili našim objektívom. Určite sa oplatí navštíviť túto výstavu a pozrieť, aké budú novinky v sezóne 2015. Obehať celú výstavu je riadna makačka. Aby ste to stihli a zároveň si ju aj dostatočne vychutnali, tak to zaberie aspoň dva dni.