Najnovšie články z kategórie Rock Machine

Rock Machine Blizzard na nových flow trailoch v Livigne PR článok

Rock Machine Blizzard na nových flow trailoch v Livigne

S Blizzardom sa dajú stvárať riadne parádičky, čo dokazje aj jazdenie vo vychytenej lokalite talianskeho Livigna. Rock Machine má v kolekcii Blizzard na kolesách 27,5" a 29", pričom novinkou v sezóne 2016 bude verzia s jednoprevodníkom 1x11.
Test: Rock Machine Blizzard 30 na kolesách 29

Máte obmedzený rozpočet na celo odpružený bike, ale pritom si stále chcete užiť výborný zážitok z jazdy? Rock Machine s modelom Blizzard 30 je rozhodne niečo zaujímavé, čo by vám nemalo pri rozhodovaní ujsť z pozornosti. Na Blizzarde som nabehal približne 250 km a aj keď to nie je osadené výbavou XT, z každého výjazdu som si odniesol kopec parádnych zážitkov a radosti z jazdy.
Rock Machine - Biky za rozumnú cenu s dobrou výbavou, ktoré majú vo svojej DNA dobrodružstvo PR článok

Pestrá ponuka horských, cestných ale aj ďalších typov bicyklov ponúka množstvo modelov, ktoré príjemne prekvapia svojou priaznivou cenou a dobrou výbavou. Pozriete sa na výber zaujímavých modelov a zistite o nich viac.
Cyklotrasy okolo Neziderského jazera (Neusiedler See) - Nenáročná cykloturistika kúsok od Bratislavy

Menej ako 50 km od Bratislavy sa nachádza Neziderské jazero, ktoré ponúka viacero nenáročných dobre značených cyklotrás. Okolo celého jazera je to približne 120 km s minimálnym prevýšením, ale keď sa vyberiete aj do maďarského mesta Sopron, predĺžite si trasu ešte o ďalších 25 km a nastúpate celkovo 500 metrov. Navyše cez jazero premávajú lode, ktorými sa môžete aj s bikom dopraviť na druhú stranu, takže si môžete vybrať aj oveľa kratší variant.
Škandál! Za dobrý skutok rozsudok.

Muži opravili schátraný mostík na pokraji záujmu, aby cyklistom uľahčili prejazd cez potok. Čo nasledovalo potom, prekvapí aj vás. Prvý z dvojice dostal doživotie, druhý vyviazol s tričkom a blikačkou.
Test: Bike EXPLOSION 70 od Rock Machine - Raketa do snehu, blata aj sucha

Rock Machine je česká značka bikov u nás známa hlavne vďaka celo-odpruženému modelu Blizzard, ale ponúka toho oveľa viac. Napríklad aj rýchly XC šíp v podobe EXPLOSION 70, ktorý jazdím od decembra 2014 a vďaka tomu môžem predstaviť jeho dlhodobý test. Jedným z prvých výjazdov boli Vianoce s príjemnými 10 až 15°C ale aj Silvester s riadnou nádielku snehu, takže sme si spolu za necelých 5 mesiacov užili riadne a bike zakúsil všetky možné nástrahy lesov.
Test: Ja a tlsťoch Rock Machine - Avalanche 30

V jednom zo svojich predchádzajúcich článkov som písal niečo v zmysle: „Netreba hneď kupovať fatbike, aby si človek užil jazdenie v zime“. Túto zimu som si teda parádne užil aj na svojom klasickom špeciáli, ale v jej závere sa mi naskytla možnosť otestovať už spomínaný hit poslednej doby. Navyše vzhľadom na priebeh Veľkej noci mi to príde ako celkom aktuálna téma :).
Rock Machine Blizzard: 27 Enduro a 29 MTB PR článok

Rock Machine Blizzard: 27 Enduro a 29 MTB

Rozmýšľate nad novým bikom na Enduro, MTB maratóny alebo chcete len spoľahlivý a kvalitný stroj pre výjazdy po svojich obľúbených lesných cestičkách? V tom prípade je tu pre vás nová kolekcia Blizzard 2015 od Rock Machine.
Do piatku 13.2.2015 (22:00 hod.) dražíme FatBike od Rock Machine - Avalanche 70 PR článok

Do piatku 13.2.2015 (22:00 hod.) dražíme FatBike od Rock Machine - Avalanche 70

Na stránkach MTBIKER ste mohli vidieť niekoľko častí nepravidelného seriálu Bicyklom po Slovensku. Videá a neskôr aj fotografie, ktorými sa snažíme ukázať pekné kúty Slovenska oslovili značnú kôpku fanúšikov. S podporou firmy Sloger zabezpečujúcou import bikov Rock Machine pre Slovensko sme rástli od samého začiatku, až sa dnes, po takmer dvoch rokoch fungovania stránok Bicyklom po Slovensku oficiálne spájame s firmou Sloger.
Načo sú dobré kotúčové brzdy na cestnom bicykli? PR článok

Načo sú dobré kotúčové brzdy na cestnom bicykli?

Túto otázku som si sám položil a počul som ju z mnohých úst. Kotúčové brzdy sa objavili u niektorých značiek už na minuloročných kolekciách. Väčšina reakcií bola, že je to haluz a výrobcovia už nemajú čo vymyslieť. Až tento rok, pri predstavovaní novej kolekcie bicyklov Rock Machine nám výhody kotúčových bŕzd na cestnom bicykli osvetlil produkt manager BFI Peter Lavička.
10 najčítanejších redakčných testov v roku 2014

V roku 2014 sme testovali horské biky, ale aj rôzne príslušenstvo a v tomto roku budeme v redakčných testoch opäť pokračovať. Nesnažíme sa o "vedecké testovanie", ale hlavým cieľom je priniesť pohľad skúseného bikera a vypichnúť hlavné veci, ktoré stoja za pozornosť spolu s fotogalériou.
Test: Rock Machine Blizzard 90 – Parádne enduro za dobrú cenu na  27.5“ kolesách

Test: Rock Machine Blizzard 90 – Parádne enduro za dobrú cenu na 27.5“ kolesách

Rok 2015 nám klope na dvere a nové modely bicyklov sa presúvajú z výstavných pódií do terénu na prvé testy. Rock Machine som pred približne desiatimi rokmi pri mojich začiatkoch aktívnej horskej cyklistiky vnímal dosť intenzívne, kamarátovi, ktorý si kúpil jeden z vtedajších modelov som ticho závidel. Po rokoch musím priznať, že RM takmer úplne zmizol z môjho zorného poľa až do minulého mesiaca, kedy sa mi na test dostala enduro novinka v podobe modelu Blizzard 90 na 27.5“ kolesách.