Články v kategórii 'Rock Machine' (97 - 103 z 103 článkov)

10 najčítanejších redakčných testov v roku 2014

09.01.2015 8 758 2 4

V roku 2014 sme testovali horské biky, ale aj rôzne príslušenstvo a v tomto roku budeme v redakčných testoch opäť pokračovať. Nesnažíme sa o "vedecké testovanie", ale hlavým cieľom je priniesť pohľad skúseného bikera a vypichnúť hlavné veci, ktoré stoja za pozornosť spolu s fotogalériou.
Test: Rock Machine Blizzard 90 – Parádne enduro za dobrú cenu na  27.5“ kolesách

Test: Rock Machine Blizzard 90 – Parádne enduro za dobrú cenu na 27.5“ kolesách

21.12.2014 19 472 26 16

Rok 2015 nám klope na dvere a nové modely bicyklov sa presúvajú z výstavných pódií do terénu na prvé testy. Rock Machine som pred približne desiatimi rokmi pri mojich začiatkoch aktívnej horskej cyklistiky vnímal dosť intenzívne, kamarátovi, ktorý si kúpil jeden z vtedajších modelov som ticho závidel. Po rokoch musím priznať, že RM takmer úplne zmizol z môjho zorného poľa až do minulého mesiaca, kedy sa mi na test dostala enduro novinka v podobe modelu Blizzard 90 na 27.5“ kolesách.
Nová kolekcia cestných bicyklov Rock Machine Raceride 2015 aj s kotúčovými brzdami

PR 13.12.2014 5 326 3 4

V novej modelovej rade cestných bicyklov Rock Machine Raceride zaujme niekoľko noviniek. To, že cestné bicykle Rock Machine sú koncipované ako pretekárske špeciály s dôrazom na presné ovládanie a pretekársky ušitú geometriu bolo zrejmé už v predošlej kolekcii. Od sezóny 2015 sú extrémne tuhé, zároveň však pohodlné karbónové modely vybavené aj kotúčovými brzdami, vďaka ktorým budete mať zjazdy pod kontrolou ako nikdy pred tým.
Fatbike: Lavína zábavy od RockMachine

24.11.2014 7 400 8 19

Nie každá lavína vyvoláva strach a budí rešpekt. Fatbike Avalanche od RockMachine, to je lavína, ktorá jednoznačne budí záujem a priam vyvoláva zábavu. Prvé, čo na tomto stroji bajkera zaujme, je pohľad dopredu dole. Ja som začal hľadať štartér, pretože pri pohľade na štvorpalcový plášť som mal pocit, že sedím na motorke. Štartér som nenašiel - takže som začal dupať do pedálov... Na skúšku sme dostali Avalanche v nižšej verzii Thirty a vo vyššej Seventy, za čo ďakujeme RockMachine a Sloger-u.
Pozvánka: Testovanie bicyklov Rock Machine Blizzard - modely 2015

PR 08.10.2014 6 781 8 9

Príďte v nedeľu 12.10.2014 do Rock Machine Bikeparku Malino Brdo. Počas rozlúčky s letnou sezónou Vás okrem bohatého programu čaká testovanie enduro bicyklov Rock Machine Blizzard – modely 2015.
Stačí len vypnúť počítač a ísť si zajazdiť

25.09.2014 16 140 15 92

Žijeme v bláznivej dobe. Každé ráno nás zobudí budík a my poslušne naskočíme do nekonečného kolotoča starostí. Existuje však na to jeden liek a tým môže byť určite bike. Video bolo natáčané na Martinských holiach a ponúka viacero zaujímavých pohľadov.
Fotogaléria: Eurobike 2014 - Yeti, Pivot, Canyon a ďalšie vychytávky

10.09.2014 5 234 9 7

Pozrite si zopár zaujímavých kúskov, ktoré sme počas návštevy výstavy Eurobike zachytili našim objektívom. Určite sa oplatí navštíviť túto výstavu a pozrieť, aké budú novinky v sezóne 2015. Obehať celú výstavu je riadna makačka. Aby ste to stihli a zároveň si ju aj dostatočne vychutnali, tak to zaberie aspoň dva dni.

1. Najkrajšie stúpania – Kasárne Javorníky alebo moja top lokalita na cesťák (9 353)
  2. Tip na výlet: Hrebeňom z Inovca – jednoducho skvelé MTB (9 084)
  3. Kde znížiť na biku hmotnosť alebo hľadanie rozumného kompromisu (7 639)
  4. Prečo Bratislava - Bradlo - Bratislava? (6 945)
  5. Reportáž: Istrofinal Snežnický MTB maratón - podujatie s technickými úsekmi a singláčmi (6 831)
  7. Ako si poradiť so zablateným bicyklom a nenarobiť sa pri tom (6 489)
  8. Test: PTN Revolution – penová revolúcia? (6 358)
  9. Test: Canyon Spectral CF 8.0 - nie je enduro ako enduro (5 742)
  10. Rozhovor: Cyklista s nadhľadom - najvyšší MTBIKER Cepo (5 573)