Najnovšie články z kategórie Rumunsko

Bikepacking po Rumunsku – alebo Route 66 pre bikepackerov

Ak hľadáte ďalší tip na bikepackingovú túru, Rumunsko už nie je iba Route 66 pre motoristov, ale aj pre cyklistov. Nekonečné cesty s rozľahlými výhľadmi sú ideálne na bikepackingový výjazd plný zážitkov.
Tip na výlet: Rumunsko - nie je to len o Drakulovi

Krajina grófa Drakulu vie poskytnúť bikerom nevšedné výlety spestrené nečakanými zážitkami. V minulom roku sme v rumunských Karpatoch strávili 4 dni, aby sme spoznali miestnu prírodu a krajinu.
Tip na výlet: Rumunské perly Transalpina a Transfagarasan

Pekná a na život lacná krajina, trochu zaostalá. Služby pod úroveň, cesty samá diera, bacha aby vás neokradli. Také boli naše predsudky.
Martin Haring víťazne v Rumunsku - ďalšie cenné body pre Slovensko

Náš reprezentant v horskej cyklistike Martin Haring si v sobotu pripísal ďalšie víťazstvo v zbieraní bodov do tohtoročnej olympijskej kvalifikácie v rumunskom Campulungu.
Rumunsko 2017 alebo, ako sme neprešli Rodnu

Do roka a do dňa... presne toľko času uplynulo odvtedy, čo naša noha aj koleso opustilo rumunskú zem a okolnosti opäť priali tomu, aby sme sa sem mohli vrátiť.
Martin Haring ovládol preteky C2 v Rumunsku, bodoval aj Ulík a Glajzová

Na pretekoch cross-country v rumunskom Cluj-Napoca zaradených do kategórie C2, si fantasticky viedol Haring (Dukla Banská Bystrica), ktorý zvíťazil v konkurencii pretekárov zo siedmich štátov.
Romania, Roman a ja alebo päť dní v Maramureši

Keď sa mi po dlhšej dobe ozval Roman s ponukou, že má v práci dlhšie voľno a či by sme na pár dní niekam nevypadli, potešilo ma to.