Najnovšie články z kategórie Seria

Reportáž: MTBIKER Hornonitrianska Enduro Séria 3. kolo - prírodný terén vo Veľkej Lehôtke

Trate vo Veľkej Lehôtke sú ozajstné enduro a k tomu sa tam stretla aj dobrá partia. Poďte sa pozrieť, ako to tam vyzeralo...
Poľská MTB Enduro series - spestrenie sezóny za hranicami

Rok 2019 prináša množstvo zaujímavých pretekov v rámci enduro cyklistiky. U poľských susedov to je "Enduro MTB Series", ktorá je u nich najväčšia v tejto disciplíne.
Pozvánka: Cvyklo Pohár - MTB séria Liptova - pretekaj za dvoch

Tento rok má svoju premiéru liptovská séria pretekov na horských bicykloch - Cvyklo Pohár, ktorá spája milovníkov cyklistiky, jedného z najkrajších regiónov Slovenka.
Reportáž: Odštartovala séria pretekov WBS v Bučoviciach

Bučovický lesopark obsadilo 173 pretekárov chtivých jazdy na bicykli z kopca v závodnom tempe. Takto milo sme boli privítaní na prvom preteku RPM stav wood bike series 2016. Lesopark Kalvárie bol pre tento pretek perfektne pripravený miestnou partiou, pod taktovkou riaditeľa preteku Svati Piňose, ktorá urobila maximum a vyhrala sa s detailami tratí a ich bezpečnosti.
Rozhovor: Adrián Gazdík - Organizátor série akcií OSA CHALLENGE pre deti aj dospelých

Organizovať jednu bike akciu v sebe obnáša veľmi veľa vybavovaní a času. Ale čo už privedie niekoho organizovať rovno celú sériu akcií pre deti a po novom aj ich rodičov? Vyspovedali sme organizátora Adriana Gazdíka, ktorý sa na túto cestu vydal dobrovoľne a ešte ho to aj baví.
Prvé kolo Česko-Slovenského seriálu Scott Enduro X Race - Sušice

Pozrite si podarené video z prvého kola druhého ročníka Scott Enduro X Race série v Sušiciach, v ktorej sú zaradené 3 české a 2 slovenské preteky. Najbližšie kolo sa ide už v nedeľu 28.6. 2015 v Bachledovej doline, kde trať navrhne Filip Polc. Ďalšie informácie ako aj možnosť prihlásenia je na tomto odkaze.
X - CROSS mtb séria zrušená PR článok

X - CROSS mtb séria zrušená

Dovoľujeme si Vám oznámiť, že pre nízky počet účastníkov v seriály X - CROSS mtb maratón v Partizánskom sa nebude konať seriál ako celok ale iba jeden pretek a to dňa 13.4. 2013. Sponzor seriálu nám od spoločnej spolupráce odskočil, kvôli nízkemu počtu zaregistrovaných pretekárov.
Nový seriál MTB maratónov na Slovensku PR článok

Nový seriál MTB maratónov na Slovensku

Športový klub „HORAL – ALTO Slovakia“ vyhlasuje nový seriál MTB maratónov na Slovensku. Nesie názov SLOVAK XCM TOUR a jeho súčasťou je sedem maratónov na Slovensku a dva partnerské preteky v zahraničí.
Přes tři vrchy Vysočiny 2011 - pozvánka PR článok

Přes tři vrchy Vysočiny 2011 - pozvánka

Jubilejní 10. ročník Trek MTB maratonu „Přes 3 vrchy Vysočiny“, čtvrtého závodu
Galaxy série 2011, startuje tuto sobotu v Horní Cerekvi. Malebnou krajinou Vysočiny vede po atraktivních trasách Trek MTB maraton „Přes 3 vrchy Vysočiny“. Trojicí vrchů v názvu jsou míněny tři nejvyšší kopce v okolí Horní Cerekve – Křemešník, Čeřínek a Javořice.
Galaxy Séria 2011

Pořadatelé vydali kalendář závodů Galaxy série 2011. Začíná se opět v Tálíně, tentokrát už v dubnu na nové trase, po které vedl i závod Českého poháru v Písku Semicích. Účastníci tohoto prvního letošního závodu obdrží triko Galaxy série 2011. Posune se o týden termín maratonu v Horní Cerekvi a mění se i termín maratonu v Mikulově. Závod v Dobříši se opět jede jako Český pohár v maratonu. Závěrečný závod bude 1.října v Kácově, kde bude opět i celkové vyhlášení.
Ako som prežil svoj prvý cyklomaratón

Neviem kde sa v mojej hlave zobrala myšlienka skúsiť si cyklomaratón, ale stalo sa tak a ja som začal sledovať kalendár pretekov. Bola to len otázka času kedy sa na nejaký vyberiem. Voľba padla na akciu s názvom DEMA Banskoštiavnický maratón.