Najnovšie články z kategórie Shimano Steps

Video: Ebiky Rock Machine 2020 s pohonom Shimano STEPS

Ebiky na rôzne použitie a s rôznou cenou a jedna značka pohonu. Pre koho sú elektrobicykle určené a ako Shimano delí ponuku motorov?
Reportáž: Testovací deň Shimano Steps - nielen ebike sobota

Séria testovacích dní bicyklov síce už skončila, no ešte stále máme tromfy v rukáve. Jeden z nich bol aj testovací deň pohonu elektrobicyklov Shimano Steps (22. 6. 2019).
Pozvánka: Testovací deň SHIMANO STEPS - príď si užiť poriadnu dávku zábavy v našom MTBIKER centre

Moderný a rýchlo rastúci segment elektrobicyklov si vyžaduje nové technológie a prispôsobenie sa trhu. Značka SHIMANO túto úlohu zvláda skvele a ich technológia pokrýva značnú časť trhu s elektrobicyklami.
Test: CTM Switch – viacnásobná porcia zábavy

Aj keď slovíčko „Switch” má v angličtine viac významov, my cyklisti ním označujeme hlavne ostré zákruty na singloch, teda takzvané „switch-backy“. Bicykel slovenského výrobcu CTM si toto pomenovanie rozhodne zaslúži a navyše v kombinácii s elektromotorom ponúka viacnásobnú porciu zábavy.
Prehľad displejov elektrobicyklov s pohonom Shimano.

Ak vlastníte elektrobicykel, nie je to ono, pokiaľ neviete, ako na tom vlastne ste. Inými slovami, ak nemáte správny displej, prichádzate o množstvo informácii o stave bicykla, ale aj o vašom výkone.
Shimano STEPS E7000 – ešte dostupnejší systém komponentov pre e-biky PR článok

Shimano STEPS E7000 – ešte dostupnejší systém komponentov pre e-biky

Ak sledujete trendy v najmladšom segmente horských bicyklov – e-bikoch, tak určite ste už niečo začuli o vychytávke Shimano STEPS E8000, ktorá v minulom roku poriadne rozprúdila vody na poli elektrobikov. Z nej vychádza verzia E7000.
Test: Pohon Shimano STEPS E8000 - špeciálne navrhnutý pre horské bicykle

Spoločnosť Shimano ako svetoznámy výrobca cyklistických komponentov doteraz nebola veľmi na očiach v segmente horských elektrobicyklov. Jej pozícia sa však výrazne mení príchodom nového pohonu Shimano STEPS E8000.