Najnovšie články z kategórie Slovensko

Slovenská reprezentácia na sústredení v Španielsku najazdievala kilometre

Jarná príprava je pred náročnou sezónou veľmi dôležitá a naši reprezentanti ju nepodcenili.
2 hlavné dôvody prečo darovať 2% z dane Bike Teamu Vranov nad Topľou

Bike Team Vranov nad Topľou v spolupráci s MTBiker.sk podporujú cyklistiku na Slovensku. Aj formou 2% môžte podporiť snahu zlepšiť podmienky v cyklistike.
Nové číslo Cyklistickej dopravy – Február 2014 PR článok

Nové číslo Cyklistickej dopravy – Február 2014

S menším oneskorením, ale predsa prinášame nové číslo Cyklistickej dopravy. Dozvieme sa ako má dopad na zdravie zavádzanie bikesharingových systémov, ako má vyzerať poriadny systém Bike and Ride a veľa zaujímavého. Príjemné čítanie.
Banshee Bikes predstavuje svoj továrny team na sezónu 2014

Sme hrdí, že sa s Vami môžeme oficiálne podeliť o jednu z najhorúcejších noviniek nadchádzajúcej sezóny, ktorou je historicky prvý MTB UCI Trade Team na domácej scéne, zameraný na gravity disciplíny. Team ponesie meno Banshee Bikes Factory Team a vznikol pod vedením niekoľkonásobného majstra ČR v zjazde Matěja Charváta a Kataríny Keherovej.
Rozhovor s predsedom Slovenského cykloklubu Jurajom Hlatkým

S činnosťou Slovenského cykloklubu sa stretávame takmer pri každom výjazde. Málo kto však pozná pozadie a fungovanie organizácie, ktorá sa najvýznamnejšou mierou stará o značenie cyklotrás na Slovensku. Činnosť SCK a jeho aktivity nám v rozhovore priblížil predseda občianskeho združenia Juraj Hlatký.
Prvá etapa World Tour na Slovensku povedie cez Oravu a Liptov

Historicky prvá etapa cyklistickej World Tour, ktorá povedie územím Slovenska, sa začne vo štvrtok 7. augusta v Zakopanom a po 178 km vyvrcholí na Štrbskom Plese. Pelotón pretekov Okolo Poľska premiérovo zavíta na slovenské cesty na Orave, kde pôjde cez Suchú Horu, Oravice, Blatnú, kde bude horská prémia, Zuberec a cez horskú prémiu Huty sa dostane na Liptov.
Finančný mechanizmus podpory cyklistiky SCHVÁLENÝ!

Ako sme avizovali už počas minulého týždňa, v stredu sa rozhodovalo na vláde o budúcnosti cyklistiky. To, čo rozvoju cyklistiky dlhodobo chýbalo, je na svete.
Rozhovor s cyklokoordinátorom, Ing. Petrom Klučkom

V máji tohto roku vláda SR prijala Národnú stratégiu cyklistickej dopravy a cykloturistiky v Slovenskej republike. O tom, čo sa od mája udialo, čo sa momentálne deje a čo sa ešte len chystá sme sa rozprávali s historicky prvým Národným cyklokoordinátorom, Ing. Petrom Klučkom.
Jesenné ráno na Minčole

Píp, píp, píiiiip....zvoní budík a ja viem, že sú aj oveľa príjemnejšie spôsoby ako sa zobudiť. Dnes mi to ale nevadí. Ešte so zalepenými očami otváram okno. Vonku je ticho, bielo. Predpovede neklamali. V duchu sa usmejem a teším sa na krásne inverzné ráno na hrebeni Lúčanskej Malej Fatry, kam spolu s Dašou už o pár minút smerujeme.
Slovensko, svetová cyklistická veľmoc

Slovensko ako svetová cyklistická veľmoc? Pre niekoho možno úsmevná poznámka, v skutočnosti však všetko nasvedčuje tomu, že je to tak. Poďme sa spoločne pozrieť na zopár zaujímavých udalostí a čísel, ktoré potešia každého priaznivca cyklistiky na Slovensku.
Points of Authority 2013

Krátkometrážny film o zjazdovom klube DH Positive Partizánske, v hlavnej úlohe s Filip Chalmovianský, Lubo Cifrík, Richard Gendiar a Juraj Straka.
Vrch má naklonený, opäť tá Kráľova hoľa... plus, malý bonus

Teploty smerujúce k štyridsiatkam vrcholili a zalarmovali všetkých ľudí, ktorí hľadali akékoľvek riešenia na schladenie. Skočiť si na výlet do jaskyne, schladiť sa v klimatizovanom nákupnom centre, alebo sa aspoň ovlažiť na niektorom z kúpalísk či jazier - aj to bola možnosť, ja som však zvolil návštevu hôr, a verte či neverte, bol som asi jeden z mála ľudí, ktorým bola v tento rekordne teplý deň poriadna zima :) Takže pekne po poriadku, štvrtok 8.8.,som sa presne po 37 dňoch opäť vrátil na Kráľovu hoľu, lepšie pripravený, s vedomím, čo na mňa čaká. Na Vás to čaká práve teraz :)