Najnovšie články z kategórie Slovensko

Bicyklom po Slovensku okolím Banskej Štiavnice Veľkým hodrušským okruhom

Leto 2013 sa blížilo svojmu koncu a my sme sa s kamerou vybrali na bajkerské skusy do okolia Banskej Štiavnice. Prvý z dvoch dní sme jazdili v okolí Vyhní, kde nás Pivovarský okruh zaviedol ku krásnemu singláču. Druhý deň sme mali času trošku viac, zahrabali sme sa do máp, článkov a internetu. Vybrali sme si to najdlhšie a najťažšie čo tu majú. Veľký hodrušský okruh. Cestou sme si dohodli stretnutie s Jankom Urekom - spoluautorom tratí Bajkom k tajchom. Čo sme sa od neho dozvedeli a ako bolo na trase si môžete pozrieť v tomto videu.
Reportáž - Poloorientačný nesúťažný MTB maratón LAPIERRE PEDÁLovník Rajecká dolina

Krásne prostredie Rajeckých Teplíc, ale aj celej doliny dávalo tušiť, že na trase sa bude na čo pozerať. V piatok bola na mieste registrácie na kúpalisku Laura celkom komorná atmosféra. Na večernej prezentácií so Sváťom Božákom, ktorý prešiel za 10 dní, 15 hodín, 41 minút legendárny a extrémne náročný závod Race Acros America (RAAM) s dĺžkou 3000 míľ už bolo viacej divákov a takmer všetky stoličky boli obsadené.
Májové číslo Cyklistickej dopravy

Máj lásky čas. Tak okrem tej lásky vám prinášame zaujímavé informácie z oblasti cyklodopravy. Máme tu čas, kedy pomaličky bude končiť národná celoslovenská súťaž na bicykli do práce, tak sme zvedaví na jej výsledky. Sme radi, že s odbornými akciami týkajúcimi sa oblasti cyklodopravy alebo cykloturistiky sa doslova “roztrhlo vrece“. Veríme, že sa to prejaví aj v konkrétnych podmienkach. Príjemné čítanie.
Slovenská reprezentácia MTB na SP v Novom Meste na Morave

Aj za účasti slovenskej reprezentácie MTB sa konalo tretie kolo SP najvyššej kategórie CDM v českom Novom Meste na Morave. Za príjemného teplého počasia a na známej technicky náročnej trati sa predstavilo až 11 pretekárov zo Slovenska a to vo všetkých vekových kategóriách.
1200 km s prevýšením 14.500 m za necelých 48 hodín na bicykli

Bez spánku, takmer bez prestávky, príjmanie jedla len počas jazdy. Slovák Marek Harčarik skončil na Cyklistickom ultramaratóne okolo Slovinska DOS RAS EXTREME Slovenia 2014 na 4. mieste, čo je historicky najlepšie umiestnenie Slováka na takomto podujatí. "Skúmaj, snívaj, objavuj." Mark Twain. Marek skúma svoje limity a sníva o najťažšom ultramaratóne na svete naprieč Severnou Ameriku. Týmto výkonom si práve zabezpečil vstupenku. Krátka upútavka z tohoto výkonu. Viac sa dozviete v pripravovanom filme. Kamera, strih: Rasťo Hatiar, hudba: Titan Slayer.
Cyklopúť Zvolen-Kraków: osemnásť hodinová, hmlistá, nekonečná...

Ja, bicykel, čarovná metropola malopoľského vojvodstva a predlhých 444 kilometrov v sedle vtesnaných do jediného dňa. Až 93% z naplánovanej trasy bolo novinkou aj pre mňa, ja som pripravený, bicykel tiež, idem na to!!! :)
Slovenská reprezentácia MTB v Rakúsku na technicky náročnej trati

Slovenská reprezentácia MTB sa 11.05.2014 zúčastnila na Grazer Bike-Opening Stattegg 2014, pretekoch kat. C1 v rakúskom meste Graz. Na technicky náročnej trati sa slovenskí pretekári predstavili v kategórii muži elite, muži U-23, juniori, ženy a juniorky. V kategórií elite muži sa Michalovi Lamimu podaril veľmi pekný výsledok. Po hodine a 10-tich minútach došiel do cieľa ako prvý.
Kde sa bikuje na Slovensku

Preskúmajte cesty a cestičky, po ktorých sa bikuje na Slovensku ale aj v zahraničí. Podľa stupňa zafarbenia je znázornená intenzita využívania jednotlivých úsekov. Je to jednoduchá ale hlavne zaujímavá online mapa, ktorá stojí za pozornosť.
Aprílové číslo Cyklistickej dopravy

S jarou prišlo ruka v ruke aj nové číslo Cyklistickej dopravy, kde si môžete prečítať zaujímavé novinky zo slovenských ako aj zahraničných miest, ako aj sa zapojiť do kampane Na bicykli do práce. Príjemné čítanie.
Výhercovia súťaže o štartovné na PEDÁLovník Rajecká dolina a maratón Marikovskou dolinou

Ako zvyčajne stačilo odpovedať na jednoduchú otázku a boli ste v hre.
Pozvánka: LAPIERRE PEDÁLovník Rajecká dolina

Dňa 24.5.2014 sa na kúpalisku Laura v Rajeckých Tepliciach uskutoční nová akcia - poloorientačný nesúťažný MTB maratón LAPIERRE PEDÁLovník Rajecká dolina. MTBiker Vám prináša súťaž o 1x štartovné na túto zaujímavú akciu. Súťaž trvá do 20.4.
Marcové číslo Cyklistickej dopravy PR článok

Marcové číslo Cyklistickej dopravy

Prinášame veľa zaujímavých noviniek, najmä zo Slovenska ako aj sveta.